مذاکره تجاری

نکات مهم در فروش و مذاکره تلفنی

نکات مهم در فروش و مذاکره تلفنی : ۱- مانند یک حرفه ای احوال پرسی کنید. فقط نگویید سلام و بلافاصله شروع به صحبت درباره محصول یا خدمات خود نکنید بلکه به طرف مقابل فرصت دهید در بحث شما مشارکت کند. اگر یک احوال پرسی خیلی رسمی کنید به خطا رفته اید. می توانید با یک صبح بخیر یا عصر بخیر شروع کنید و اگر نام کسی را که به او زنگ می زنید می دانید حتماً او را به اسم صدا کنید. متفاوت باشید. حرفه ای رفتار کنید. ۲- خود و سازمان خود را معرفی کنید. مثلاً بگویید اسم ...

ادامه متن »

کلاس های آموزشی مذاکره و فن بیان

  آکادمی اصول و فنون مذاکره ایران با مدیریت علی خویه  

ادامه متن »

دوره تکنیک های فروش حرفه ای مذاکره اثربخش

دوره تکنیکهای فروش حرفه ای مذاکره اثربخش و تکنیک های متقاعد سازی- مدرس علی خویه

دوره تکنیک های فروش حرفه ای مذاکره اثربخش و تکنیک های متقاعد سازی در بین پرسنل فروش سن ایچ . ردبول . شریسا.  نستله در استان گیلان رشت

ادامه متن »

اصول فنون مذاکره مدیران صنعت نفت

پژوهشگاه صنعت نفت کشور. در بین مدیران ارشد پتروشیمی و صنعت نفت کشور.

ادامه متن »

سمینار تکنیک های متقاعد سازی مشتری

تکنیک های متقاعد سازی مشتریان , اصول و فنون مذاکره , روش های وفادارسازی مشتریان , نحوه ی افزایش مشتری

شرکت پخش سایه سمن (سن ایچ، رد بول، نستله، شریستا) – مدرس: علی خویه Customer satisfaction seminar techniques

ادامه متن »

برگزاری سمینار آموزشی اصول و فنون مذاکره در شرکت رایتل

آموزش اصول و فنون مذاکره و موفقیت در مذاکره-مذاکره حرفه ای-تکنیکهای مذاکره فروش آموزش اصول و فنون مذاکرات حرفه ای، سخنرانی و فن بیان

ادامه متن »

بررسی مهارت های مذاکره ی شما در آکادمی مذاکره

آکادمی بازاریابی فروش و مذاکره آماده دریافت فیلم های مذاکره شما می باشد این فیلم های پس از دریافت توسط داوران آکادمی مورد تجزیه تحلیل و بررسی قرار گرفته سپس از بهترین مذاکره کنندگان برای شرکت در مسابقات مذاکره و فروش درهمایش های سالیانه دعوت به عمل می آید در ضمن به شرکت کنندگان بر اساس توانایی آنها در فروش و مذاکره ستاره اهدا می گردد نمونه فیلم های ارسالی از دانشجویان کارگاه های مذاکره و فروش و بازاریابی علاقمندان می توانند جلسه مدیریتی پرزنتی بازاریابی فروش یا مذاکره یا جلسات دیگر خود را به شکل تصویری ضبط و ارسال ...

ادامه متن »

چرا با وجود سخنرانی خوب از نتیجه جلسه راضی نیستید؟

دوره های آموزشی بازاریابی، فروش، برندینگ، مذاکره و...

مدیریت یعنی ایجاد ارتباط. خوب یا بد، مدیران ارشد همواره جلوی چشم هستند. این مدیران چه در جلسه‌ای تک نفره باشند و چه برای جمعیتی هزار نفره سخنرانی کنند، پیام‌‌هایی غیرکلامی به مخاطب می‌فرستند که نظرات کارمندان را در مورد اعتبار آنها شکل می‌دهد. مدیران باتجربه و الهام‌بخش طوری آموزش دیده‌اند که ارتباطات رهبری خود را به شیوه‌هایی دارای اهمیت مدیریت می‌کنند. اما تلاش آنها برای ایجاد ارتباط موثر می‌تواند با کوچک‌ترین ژست‌های غیرکلامی مثل شیوه نشستن آنها در یک جلسه کاری یا طرز ایستادن پشت تریبون سخنرانی، نقش بر آب شود.     وقتی برای یک جلسه مهم آماده ...

ادامه متن »

اصول فنون مذاکره

مذاکره مهم ترین و رایج ترین وسیله برقراری ارتباط بین انسان هاست. انسان موجودی است اجتماعی. لازمه زندگی اجتماعی داشتن ارتباط و زیستن با دیگران است. علت نیاز به ارتباط و زیستن با دیگران این است که تمام نیازهای انسان، اعم از مادی و معنوی، خارج از وجود وی، برای بقای نسل، ادامه حیات، امنیت، تامین معاش، آسایش زندگی، رفاه اقتصادی، افزایش آگاهی، رفاه اجتماعی، بالا بردن سطح زندگی و برخورداری از دستاوردهای ناشی از کار، تخصص و پیشرفت های علمی و تکنولوژی دیگران به وسیله اشخاص دیگر تامین و برطرف می شود. این نوع زندگی از کوچک ترین واحد ...

ادامه متن »

اصول وفنون فن بیان در مذاکرات ، فضای کسب و کار

کشف استعدادهای بیان و استفاده از آن در مناسبات اجتماعی آگاهی نسبت به ضعف های گفتاری و رفع آن شناخت و اشرافیت به ضعفهای گفتاری تقویت تنفس و مدیریت آن چگونگی شروع یک مکالمه ساده محیط مذاکره فرایند مذاکره حرفه ای مذاکرات به روش سنتی مذاکرات مبتنی بر موضع گیری مذاکره نرم و ملایم مذاکره سخت و تهاجمی مذاکرات به روش علمی پیشرفته : ارکان مذاکره علمی جهت‌گیری مذاکرات علمی عناصر اصلی روی میز مذاکره تدابیر اضا کننده نیازها و خواسته‌ها تدابیر متوقف کننده نیازها و خواسته‌ها روانشناسی مذاکره رفتار شناسی در مذاکره زبان بدن اصول ارتباطات حرفه ای در ...

ادامه متن »