برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

درباره

درباره ما

www.khooyeh.com
گروه مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas.
معرفی مدیر عامل:مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از ۱۶سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۱ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….
www.khooyeh.ir

تماس با ما:
khooyehali@yahoo.com
khooyeh@gmail.com
۰۹۳۷۲۹۹۱۶۰۸
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

سوابق گروه:
ارایه بیش از ۵۰۰۰ ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، crm، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامهبازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، دوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش، پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آنالیز دلایل شکست روشهای اجرایی در جذب مشتریان جدید، بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی، ایجاد واحد crm اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان ، شناسایی نیازهای مشتریان و جلب اعتماد آنها برای خرید، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد، تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریان در فروش، طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها، طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش، طراحی عملیات ستادیفروش، اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش و بازاریابی، مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و فروش
و ….
شرکت مشاوره مدیریت gmas ، متشکل از اساتید برتر دانشگاه ها، مدیران عالی باتجربه و حرفه ای صنایع وسازمانهای مختلف، کارشناسان و متخصصان خبره، مدرن و به روز ایران و جهان، با سرپرستی مهندس علی خویه www.khooyeh.com و با پشتوانه یک دهه تجربه و فعالیت مشاوره تحقیق آموزش و اجرا در زمینه مدیریت بازاریابی مهندسی فروش و نیز مدیریت ارتباط با مشتری(crm) در سازمانهای ملی و بین الملی در صنایع مختلف تولیدی خدماتی صنعتی کشاورزی و … از جمله شرکت های پخش توزیع فروش مویرگی ، بانک ، سرمایه گذاری ، مخابرات، تاسیسات، آموزش عالی، بیمه، کشاورزی، نفت و گاز، تولیدی، بازرگانی، صادرات و واردات، لیزینگ، صنایع غذایی، فناوری اطلاعات و … تاسیس شده است.هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (crm) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه هایبازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.

سوابق آموزشی، مشاوره ای، تحقیقاتی و اجرایی،  

در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند و خلاقیت

علی خویه(www.khooyeh.com      تلفن همراه:   ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸)

  • مدرس دوره MBA ,DBA در دانشگاه تهران، اقتصاد و …
  • موسس و مجری مدرسه بازاریابی و فروش ایران www.saleschool.blogfa.com موسس و مجری مدرسه بازرگانی و بازاریابی ایران
  • مدرس دوره های مختلف انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه های مختلف
  • تدریس دوره های آموزشی مختلف از جمله دوره های زیر در مراکز آموزش عالی متعدد از جمله سازمان مدیریت صنعتی، موسسه آموزش عالی آزاد ماهان، موسسه آموزشهای بازرگانی، آکادمی توف ایران-آلمان،  موسسه مشاوران، آموزشگاه EMBU مالزی ، موسسات آموزش عالی آزاد نگاره و …

o        دوره اصول بازاریابی و مدیریت بازار و دروس مرتبط و …

o        دوره استراتژیهای بازاریابی و دروس مرتبط و …

o        دوره مدیریت خلاقیت و نو آوری و دروس مرتبط و …

o        دوره قیمت گذاری و اصول قیمت گذاری و دروس مرتبط و …

o        دوره مهندسی فروش و فروش حضوری و دروس مرتبط و …

o        دوره مدیریت امور فروش و فروشندگی حرفه ای و دروس مرتبط و …

o        دوره اصول و مبانی تدوین طرح کسب و کار (Business Plan) و دروس مرتبط و …

o        دوره ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) و دروس مرتبط و …

o        دوره طراحی و تدوین طرح بازاریابی (Marketing Plan) و دروس مرتبط و …

o        دوره تکنیکهای فرصت یابی در بازار و دروس مرتبط و …

o        دوره مدیریت برند و دروس مرتبط و …

o        دوره اصول و فنون تبلیغات تجاری و دروس مرتبط و …

o        دوره مدیریت تبلیغات اینترنتی و دروس مرتبط و …

o        دوره مدیریت ارتباط با مشتری (crm) و دروس مرتبط و …

o        دوره اصول و فنون مذاکره و دروس مرتبط و …

o        و …

 

  • سوابق پژوهش، اجرا، مشاوره و آموزش علی خویه ( www.gmas.ir  )
  • www.khooyeh.ir
  • ریاست انجمن مشاوره مدیریت بازاریابی ایران
  • ریاست انجمن مهندسی فرو ش ایران          
  • ·         انجام و مشارکت مستقیم و غیر مستقیم در پروژه های متعدد آموزشی، اجرایی، پژوهشی و مشاوره ای در حوزه های مختلفمدیریت در زمینه های مختلف ، بازاریابی و تحقیقات بازار، مدیریت تبلیغات، مدیریت و مهندسی برند، فروش و مهندسی فروش، ارتباطات و …، در سازمان های مختلف دولتی و خصوصی از جمله:
    • شرکت های  سرمایه گذاری مانند
      • شرکت سرمایه گذاری البرز ( پخش البرز، البرز دارو، سبحان دارو و ….)
      • شرکت سرمایه گذاری الغدیر
      • شرکت سرمایه گذاری شستا
      • شرکت سرمایه گذاری بانک کشاورزی
      • شرکت سرمایه گذاری مسکن
      • و…
    • شرکت های خودروسازی مانند
      •  آسان موتور
      • شرکت مگا موتور
      • شرکت ایران خودرو و زیرمجموعه های آن
      • گروه سایپا (خودروسازی سایپا، پارس خودرو، زامیاد، سایپا دیزل، رایان سایپا، سایپا شیشه، سازه گستر، رادیاتور ایران،  فنرسازی زر و …)
      • و ….
    • شرکت های لوازم خانگی مانند
      • گروه صنعتی انتخاب (اسنوا، دوو، حایر)
      • ال جی
      • بوش
      • سامسونگ
      • و…
    • بانک های مختلف شامل
      • بانک سامان
      • بانک ملی ایران
      • بانک ملت
      • بانک اقتصاد نوین
      • بانک صادرات ایران
      • بانک پارسیان
      • بانک کشاورزی
      • و….
    • شرکت سرمایه گذاری مسکن
    • شرکت پخش رازی
    • شرکت های بیمه ای مختلف
      • بیمه شهر
      • بیمه ملت
      • بیمه آسیا
      • بیمه البرز
      • بیمه ایران
      • بیمه پاسارگاد
      • بیمه پارسیان
      • و….
    • شرکتهای مخابراتی و ارتباطی مانند
      • مخابرات استان تهران
      • ایرانسل
      • همراه اول
      • مخابرات استان قم
      • مخابرات مشهد
      • رایتل
    • شرکت های فولادی مانند
      • شرکت فولاد مبارکه
      • شرکت فولاد خوزستان
      • شرکت ذوب آهن اصفهان
      • و ….
    • شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی مانند
      • شرکت نفت و پتروشیمی عسلویه
      • شرکت نفت آبادان
      • شرکت نفت ملی ایران
      • شرکت گاز استان های مختلف
      • پارس جنوبی
      • و…
    • شرکت های لبنیاتی مانند
      • کاله
      • میهن
      • پگاه در استان های مختلف
      • پاک
      • هراز
      • و….
    • روزنامه های و نشریه های مختلف مانند
      • روزنامه ایران
      • دنیای اقتصاد
      • همشهری
      • پیک برتر
      • پزشکی نوین
      • خانواده
      • خلاقیت
      • موفقیت
      • و…
    • شرکت های صنایع غذایی با برندهایی مانند
      • شیرین عسل
      • مهنام
      • زرماکارون
      • یک ویک
      • چی توز
    • شرکت های شوینده و بهداشتی و آرایشی مانند
      • گلرنگ
      • تولی پرس
      • صحت
      • پنبه ریز
      • مای
      • داروگر
      • اتوسا
      • پرژک
      • و…
    • شرکت های نوشیدنی مانند
      • کوکا
      • پپسی
      • هایپ
      • عالیس
      • زمزم
      • هافنبرگ
      • ایستک
      • و…
    • شرکت مپنا
    • شرکت راهور
    • شرکت سیما گستر
    • شرکت پیشتاز طب
    • پوشاک هاکوپیان
    • و …

 

  • مخابرات استان تهران و شهرهای مختلف
  • همراه اول
  • وزارت تعاون
  • وزارت کار و رفاه اجتماعی
  • سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران
  • سازمان تامین اجتماعی
  • شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی در شهرهای جنوبی مانند پتروشیمی آبادان، عسلویه، پارس و …
  • گروه خودروسازی سایپا وایران خودرو
  •  ماشین‌سازی اراک
  • تراکتورسازی تبریز
  • بانک ملت
  • بانک گردشگری
  • آژانس های مختلف  مسافرتی
  • شرکت های لبنیاتی مانند کاله، میهن و …
  • شرکت های لوازم خانگی مانند ال جی، بوش، اسنوا، دوو و ….
  • شرکت های مبلمان مانند ایران، خلیج فارس،  خاورمیانه و ….
  • کلینیک های پزشکی و مطب های مختلف پزشکان مشهور مانند دکتر دادور ، دکتر زمانی، دکتر روحبخش و …
  • شرکت های ساختمانی و ساخت وساز مانند عمران و مسکن راهیان، سازه پایدار، سرمایه گذاری مسکن، آ اس پ، کیان، برج تهران، توسعه بین المللی ساختمان و ….
  • رستوران ها و فست های مختلف در سراسر کشور مانند آتیشه، سوران، کلبه، جیسا و …
  • شرکت های تولیدی و صنعتی مختلف در سراسر کشور مانند هپکو، افق سازه، پالمر،
  • مراکز خرید مختلف در سراسر کشور مانند لاوین، خلیج فارس،  دارکوب و …
  • و  …

 

فزایش فروش ارتقا برند سبک های برندسازی مدیریت نام و نشان تجاری برندسازی و مدیریت برند کارگاه های آموزشی ساخت برند برند سازی برندینگ طراحی برند نام و نشان تجاری دوره آموزش جامع مدیریت برند اصول مهندسی برند سمینار برند تبلیغات همایش سمینار برند حرفه ای برنامه ریزی و تدوین استراتژی برند پیشبرد و ترفیع برند انواع برند BRAND کلاس برند همایش برند راهکارهای عملیاتی افزایش فروش Increase Sales مشاوره برندسازی و برندینگ ،مشاور برندسازی ،مشاوره برندسازی و تبلیغات،مشاور تبلیغات،مشاور برندینگ ، مهندسی برندینگ ،مهندسی برندسازی ،تحقیقات برندسازی ،آموزش برندسازی ، برندسازی خلاق،تکنیک های برندینگ ، مدیریت ارتباط با مشتریان، CRMمشاور مدیر عامل،مشاوره مدیریت،،marketing consulting،marketing consult،marketing researchدپارتمان مشاوره برندسازی و برندینگ ،شبکه مشاوره برندسازی و برندینگ ،آکادمی مشاوره برندسازی ،آکادمی برندسازی و برندینگ ،کلینیک برندسازی و برندینگ ،انجمن مشاوره برندسازی ،وظایف مشاور برندسازی و برندینگ ،مدرس برندسازی و برندینگ ،اصول و فنون مذاکر،مهارت های مشاور مدیریت، وظایف مشاور مدیر عامل،مشاور تحقیقات برندسازی ،علی خویه، مشاوران برندسازی ،مشاوران تبلیغات،مشاور برند و برندسازی، مشاور قیمت گذاری،مشاور پیشبرد برندینگ ،مشاور افزایش برندینگ ،مشاور مدیریت محصول،مشاور برنامه برندسازی ،مشاور رسانه های تبلیغاتی،مشاور پیام های تبلیغات،مشاور تکنیک های برندسازی و برندینگ ،کتاب مشاور برندسازی برندینگ و تبلیغات،مشاور مدیریت برندینگ ،مشاور مدیریت برندسازی ،مولف و نویسنده برندسازی تبلیغات مذاکره برندینگ و ارتباطات،مشاور حرفه ای، مرکز مشاوره برندسازی ایران،دفتر مشاوره برندسازی و برندینگ ایران،،Marketing consulting clinic،Marketing consulting academy،مشاور تحقیقات برندسازی ایران،مشاور آنالیز برند ،ویژگی های مشاور برندسازی ،مشاور برندسازی اثربخش، افزایش برندینگ ،مشاور برندینگ مویرگی،مشاور شرکت های پخش و توزیع،مشاور برنامه ریزی برند ،مشاور برنامه برندسازی و تبلیغات، تحقیقات برندسازی ،تحلیل برند و عوامل برند ،تحقیقات برند ،مهندسی برند ،تکنیک های تحقیقات برندسازی ،مدیریت تحقیقات برندسازی ،اصول تحقیقات برندسازی ،مشاور تحقیقات برندسازی ،آنالیز برند ،تحقیقات مشتری،تحقیقات برند،شیوه تحقیقات برندسازی ،کلینیک تحقیقات برند ایران،باشگاه تحقیقات برندسازی ،کلوپ تحقیقات برند ایران،تحقیقات عادت مصرف کننده،دپارتمان تحقیقات برند ایران،اتاق تحقیقات برندسازی ،کلینیک تحقیقات برند ایران مطالعه برند ،روش های مطالعه و بررسی برند ،روشهای تحقیق برندسازی ،تحقیقات برند محصول برند بسته بندی نام سهم برند ،انواع تحقیقات برندسازی و روش های تحقیق در برندسازی ،انواع تحقیقات برندسازی ،مشاور مهندسی برندینگ ،مشاور برندینگ ،مشاور تحقیقات برند ،پرسشنامه تحقیقات برند ،پژوهش برند ،تحلیل رفتار مصرف کننده نهایی و واسطه ای،تحقیقات بسته بندی و نام تجاری،مطالعه رقبای برند ،تحلیل سهم برند ،آنالیز برندینگ و برندسازی ،برنامه ریزی برند ، برنامه ریزی برندینگ ،برنامه ریزی مشتری،گروه کانون در تحقیقات برندسازی ،تحقیقات برند و نام و نشان،تحقیقات برندسازی میدانی،نظرسنجی مشتریان،رضایت سنجی مشتریان،رفتار سنجی مصرف کنندگان،ارزیابی برند،ارزیابی و آنالیز دیدگاه مشتریان،تحقیق عوامل برند ،کارگاه تحقیقات برند ،تحقیقات برند توسط گروه کانون،تیم تحقیقات برند ،تحقیقات برندسازی،مونیتورینگ برند ،کاربرد تحقیقات برندسازی ،تحلیل رقابت،تخمین برند ،ابزارهای مطالعه برند ،عادات رسانه ای مصرف کننده،فرایند تحقیقات برند ،کلینیک تحقیقات برند ،سیستم تحقیقات برندسازی ،پورتال تحقیقات برند ،پروپوزال تحقیقات برندسازی ،مرکز تحقیقات برند ایران،آکادمی تحقیقات برند ایران،انجمن تحیقیقات برندسازی ،شناخت برند ، تجزیه و تحلیل برند ،مدرسه تحقیقات برندسازی ،تجزیه و تحلیل عوامل برندسازی ،مرچندایزینگ،تحقیقات رفتار مصرف کننده،برند سازی،مشاوره برندسازی ،مهندسی برندینگ ،تحلیل برند ،مدیریت محصول،برند سنجی،مشتری سنجی،مشاور برندسازی ،سمپلینگ،تحقیقات برند صادرات،برندسازی صادرات،تحقیقات برندسازی کاربردی،کتاب تحقیقات برندسازی ،تحقیقات برندسازی در 30 روز،وظایف محقق برند ،تحقیقات برند سازی،تکنیک های برند سازی،کلاسهای برند سازی،معاینه واحد برندسازی و برندینگ ،marketing research department،تحقیقات برندسازی کیفی،تحقیقات برندسازی کمی،تحقیقات برندسازی اجرایی،تحقیقات برندسازی حرفه ای،تحلیل محتوا در تحقیقات برندسازی ، marketing research،marketing research clinic،اقدام پژوهی در برندسازی ،پژوهش های کیفی در برندسازی و برندینگ ،تحقیقات برند کیفی،quality markeitng research،روش های تحقیق کیفی در برندسازی ، مجری تحقیقات برندسازی ،مدرس تحقیقات برندسازی ،marketing research in iran،consumer behavior research، imc research،تحقیقات ارتباطات برندسازی ،تحقیقات رفتار مخاطبان،اقدام پژوهی در تحقیقاتبرندسازی ، برند، تبلیغات، مطالعه ی موردی تبیینی در تحقیقات برندسازی ، برند،تیپ بندی در تحقیقات برندسازی ، برند، تبلیغات، مردم نگاری و نحوه ی تکامل آن در تحقیقات برند

 

.