برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما
تلفن

دوره تخصصی اصول و تکنیک های کال سنتر

 

  • اصول و فنون مذاکره حرفه ای تلفنی
  • انواع مذاکره تجاری و استراتژی های آنها(انواع پاسخگویی به مشتری)
  • ادبیات مذاکره در مذاکرات(پاسخگویی)تلفنی و حضوری
  • اصل سخنوری و تاثیر گذاری بر مخاطب در ارتباط تلفنی
  • اصول فن بیان حرفه ای(تکنیک های تلفنی)
  • مدیریت بحران در مذاکرات تلفنی و پاسخگویی(مدیریت ارتباط در چالش های تلفنی)
  • تکنیک های کنترل خواسته،هدایت خواسته و اغنا مشتری
  • اصول پایان دادن به مذاکرات
  • اصول CRMدر مذاکرات تلفنی
  • فنون و شگردهای مذاکرات تلفنی
  • راهکارهای کسب رضایت مشتری
  • گریدهای استاندارد رضایتمندی مشتریان
  • اصول بازاریابی و مذاکره تلفن
  •  

    ارتقای بینش و نگرش

  • مدیریت تلفن
  • نگرش و بینش بازاریابی تلفنی
  • تفکر و بینش استفاده از تلفن در بازاریابی
  • بینش و نگرش ارتباطات مذاکره و  فروش تلفنی
  • ارتقای مهارت و فن تکنیکی
  • مهارت پاسخگویی به تلفن
  • مهارت مدیریت تلفن
  • تکنیک گرفتن اطلاعات
  • تکنیک پاسخگویی به تلفن
  • تکنیک کار با تلفن
  • تکنیک سفارش گیری تلفنی
  • تکنیک مذاکره تلفنی
  • تکنیک درخواست تلفنی
  • تکنیک مدیریت زمان در  بازاریابی تلفنی
  • تکنیک ارائه مؤثر تلفنی
  • تکنیک های رفتاری در بازاریابی تلفنی
  • تکنیک کار با تلفن ثابت در فروش و بازاریابی
  •  تکنیک تهیه چک لیست های بازاریابی تلفنی
  • زبان بدن در بازاریابی تلفنی
  • اصول و فنون ارتباط با مشتریان ناراضی
  • تکنیک های کنترل و هدایت خشم و نارضایتی مشتریان در پروسه پاسخگویی
  • مهارت های ارتباطی و اصول ارتباطات موثر
  • راهکارهای تخصصی ترغیب مشتریان به خرید
  • اصول “زمانبندی”در مذاکرات تلفنی و فروش تلفنی
  • اصول ارتباط با مشتریان و حفظ مشتریان(CRM)
  • اصول CRM و روشهای ارتباط با مشتریانB2C,B2B,B2B2C,B2G
  • اصول حرفه ای روانشناسی مشتری
  • اصول و راهکارهای ارتباطات حرفه ای با مردان/ارتباطات حرفه ای با زنان
  • شخصیت شناسی و استراتژی های کاربردی در مذاکرات تلفنی و حضوری
  • راهکارهای جلب رضایت مشتریان دپارتمان خدمات پس از فروش و CRM
  • راهکارهای ارتقا سطح رضایتمندی مشتریان در تماس های تلفنی

مدرس: علی خویه

 

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

www.khooyeh.ir

تماس با ما:
drkhooyeh@gmail.com

سوابق گروه:
ارایه بیش از ۵۰۰۰ ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر،

اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، crm، مهندسی فروش وبازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابیIMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامهبازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایشفروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروشو بازاریابی اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرارفروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهایفروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروشانلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، دوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش، پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش وبازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهایفروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروشسازمان با هماهنگی مدیران، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آنالیز دلایل شکست روشهای اجرایی در جذب مشتریان جدید، بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی، ایجاد واحد crm اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان ، شناسایی نیازهای مشتریان و جلب اعتماد آنها برای خرید، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد، تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجیمشتریان در فروش، طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها، طراحی و نظارت بر چرخه عملیاتفروش، طراحی عملیات ستادی فروش، اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش و بازاریابی، مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و فروش

 

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.