برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

نقش واهمیت آموزش های کاربردی در سازمانها، شرکت ها ونهادها

khooyeh marketing (8)

 

نقش واهمیت آموزش های کاربردی در سازمانها، شرکت ها ونهادها
گردآوری و تالیف: استاد علی خویه  www.khooyeh.com  ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۶ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰ پروژه تخصصی در حوزه ( مدیریت، بازاریابی، فروش، برند، تبلیغات، ارتباطات و خلاقیت) در سراسر کشور، عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی جهان، مشاور مدیران عامل شرکت های معتبر کشور و …
– www.khooyeh.ir-   ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
به چه دلیل ؟
به چه دلیل نیاز به برگزاری دوره آموزشی می باشد؟
به چه دلیل دوره های آموزشی جنبه کاربردی پیدا نمی کنند؟
به چه دلیل مدیران در برابر برگزاری بعضی دوره ها مقاومت نشان می دهند؟
چه چیزی در مسئله آموزش در حال روی دادن است؟
چه ارتباطی بین آموزش و کارائی شغلی کارکنان وجود دارد؟
چه میزان افراد از مشکل آگاه هستند؟
چه محدودیت هایی در اجرای دوره های آموزشی وجود دارد؟
چه رابطه ای بین سابقه کار و آموزش وجود دارد؟
چه چیز باعث شده کلاسهای آموزشی از دید کارکنان صرفاً دوره ای جهت افزایش امتیاز شغلی باشد ولاغیر؟
به چه دلیل ساعت آموزش واحد برنامه ریزی بیشتر از متوسط اداره است؟
به چه دلیل هزینه آموزش صرف افرادی می شود که کار تخصصی ندارد؟
به چه دلیل آموزش خوبی اخذ نمی گردد؟
به چه دلیل مسئول آموزش همه کاری می کند به جز آموزش؟
به چه دلیل بعضی از واحدها هیچ گونه آموزشی ندارند؟
به چه دلیل بعضی از افراد به هیچ دوره آموزشی فرستاده نمی شوند؟
به چه دلیل به بحث آموزش بهایی داده نمی شود؟
به چه دلیل فقط از واحدهای خاص به آموزش فرستاده می شوند؟
چه آموزشهایی برای کارمندان مناسب است؟
چه نتایجی در آموزشهای کارمندان برای شرکت و کارمندان بدست می آید؟
چه تاثیری در عملکرد کارمندان خواهد داشت؟
دلیل به موقع برگزار نشدن دوره ها چیست ؟
دلیل کم شرکت کردن کارکنان در جلسات آموزش چیست؟
محتوای دوره های آموزشی تخصصی مربوط به هر دوره چیست؟
بودجه سالانه آموزش چقدر است؟
به چه دلیل باید حتماً دوره های آموزشی کددار برگزار شود؟
چرا آموزش ضرورت دارد؟
چرا برنامه مدونی برای آموزش وجود ندارد؟ یا اگر هم برنامه داریم فقط فرمایشی است و عملی نمی شود؟
چرا به لحاظ تامین اعتبار، هزینه های آموزشی در اولویت های آخر است؟
چرا آموزش صرفاً برای افراد خاص است و اغلب کارکنان در دوره های آموزشی بی بهره اند؟
چه  دوره های موردنیاز شرکت است؟
چه چیز باید از آموزش شرکت انتظار داشت؟
دلیل عدم تناسب آموزشها با نیازها و چالشهای شرکت چیست؟
مواردی که آموزشها متناسب با نیازها نبوده اند کدامند؟
چه امکاناتی برای اثربخشی بیشتر دوره های آموزشی موردنیاز می باشد؟
به چه دلیل آموزش نقشی در بهره برداری ندارد؟
به چه دلیل افراد به آموزش فرستاده نمی شوند؟
به چه دلیل کارکنان به رفتن دوره های آموزشی علاقه ای ندارند؟
به چه دلیل مسئولان آموزش فقط توجیه می کنند؟
به چه دلیل دوره های آموزشی فقط در مرکز برگزار می شود؟
به چه دلیل فقط در شرکتها دوره های آموزشی در مرکز برگزار می شود؟
به چه دلیل امور مالی با آموزش همکاری نمی کنند؟
آموزش ها در بعضی از واحدها شرکت بیش از سایر واحدها اجرا می شود؟
سرفصل دروس آموزش به شکلی طراحی شده است که با چند ساعت نمی توان حق مطلب را ادا نمود و دوره ها ناقص تمام می شوند.
چه راهکارهایی جهت جذب کارکنان به آموزش وجود دارد؟
چه مشکلاتی باعث عدم رغبت کارکنان در دوره های آموزشی می شود؟
به چه دلیل علاقه مندی جهت شرکت در دوره ها وجود ندارد؟
به چه دلیل آموزش های شرکت متناسب با نیازها و چالشهای شرکت نمی باشد؟
به چه دلیل آموزش باید با نیازها و چالشهای شرکت مناسب باشد؟
به چه دلیل فقط مسئول آموزش باید پاسخگوی نیازهای آموزش باشد؟
عدم آموزش چه تاثیری بر عملکرد دارد؟
چه ضرری از آموزش نامناسب به شرکت وارد می شود؟
نقش واهمیت آموزش های کاربردی در سازمانها، شرکت ها ونهادها

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

x

این مطلب را نیز بخوانید

ویژگی‌های لازم مشاوران بازاریابی و مشاوران فروش حرفه‌ای

ویژگی‌های لازم مشاوران بازاریابی و مشاوران فروش حرفه‌ای

ویژگی‌های لازم مشاوران بازاریابی و مشاوران فروش حرفه‌ای مشاوران بازاریابی و مشاوران ...