برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

چرا مشاوره و آموزش در محل کسب و کار……

khooyeh marketing (1)khooyeh marketing (12)
چرا مشاوره و آموزش در محل کسب و کار……

فواید مشاوره و آموزش در محل کسب و کار
این روزها بازار مشاوره دادن و مشاوره گرفتن در حوزه ی مسایل متنوع شغلی و ارتقای سطح کیفیت و در امد فعالیتهای تجاری بسیتر داغ است. Khooyeh.ir
اصولا در دنیای امروز به طور ویژه، در خواست مشاوره در هر زمینه ای چه شغلی، چه تربیتی و چه مسایل میان فردی و غیره از نشانه های عقلانیت و دغدغه مندی درست و پسندیده است.
ما انسانها این روز ها با مسایل و شرایط  پیچیده ای در زندگی فردی و اقتصادی خود رو به رو هستیم اما نکته ی حائز اهمیت اینجاست که از چه کسی و چگونه خواهان مشاوره باشیم.
برای درخواست مشاوره در حوزه ی مسایل شغلی، کسب و کار و فروش اولین گام چیدمان صحیحی از مشکلات پیش رو و یا سوالات موجود در حوزه ی کسب و کار ماست.
چالش ها. مشکلات. نقاط قوت و به طور کلی چشم اندازی از آینده ی شغل خود را در نظر بگیرید
آنگاه خواهید دانست که قطعا استفاده از دانش، آگاهی و یا تجارب دیگران در کاهش خطرات و تنش های شغلی شما کارساز است.
مشاورین حوزه ی کسب و کار میتوانند راهنمای شما باشند .www.khooyeh.ir
آنها اغلب به طرق مختلفی این کار را انجام میدهند. یکی از این روشها  حضور در محل کسب و کار شماست که قطعا فواید بسیاری دارد:
هنگامی که مشاور در محل شما و در کنار شما  مشکلات شغلی تان را بررسی میکند دید بهتر و  شفاف تری از آنچه شما مشکل و یا دغدغه می نامید پیدا میکند و این قطعا به خلق راهکارهای بهتر می انجامد
marketingdoctor.ir
جمله ای در برخی کتاب های مشاوره هست که فطعا واقعیتی انکار ناپذیر است و آن اینکه  ” هیچ کس نمیتواند مترجم واقعی احساسات آدمی باشد” این درست است تا آنجا که در حوزه مشاوره ی شغلی هم قابل قبول است.
کسی را برای مشاوره ی شغلی خود انتخاب کنید که بتواند ساعاتی در هفته و یا ماه را کنار شما به آنالیز مشکلات سازمان و محل کسب کارتان مشغول باشد. اینگونه است که او ” خود” به طور واقعی و حقیقی کم و کاست ها، مشکلات و راههای ترفیع و پیشرفت کسب و کار شما را درک و در مسیر تعالی شما کمکتان میکند.
Www.khooyeh.ir
هنگاهی که شما برای کسب مشاوره به دفتر مشاور میروید و یا به شکل تلفنی از راهنمایی های مشاور استفاده میکنید؛ مشکل بزرگی سر راه شما قرار دارد: شما نمیتوانید تک تک افراد سازمانتان را با ویژگی های ظاهری و باطنی، شرایط محیطی محل کسب و کارتان، بازار رقابتی و کیفیت محصولتان را به طور کامل و کارساز برای مشاور توصیف کنید.
شرایطی را فراهم بیاورید که مشاور این امور را از نزدیک مشاهده و آنالیز کند.
اجازه بدهید مشاور گاهی بر اساس دانش و تجربه ی خویش مشاهده( abserve  )  کند, تشخیص دهند و در پی درمان بربیاید.
و مهم تر از همه این که” هیچ کس نمیتواند به دور از شما، مترجم واقعی احساسات آدمی  باشد”..
نویسنده: فهیمه احمدی مدیر عامل گروه مشاوره

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

x

این مطلب را نیز بخوانید

دکتر علی خویی مشاور فروش مدرس فروش استاد فروش معلم فروش سخنران فروش khooyeh.ir

افزایش فروش استاد فروش معلم فروش مدرس فروش

روش های ساده افزایش فروش، تکنیک های افزایش فروش دکتر علی خویه ...