به نام خدا
استاد خویه
برخی از سرفصل ها
|
روز و تاریخ |
برخی از سرفصل ها |
|
|
اول |
۱۴-۱۶ |
|
۱۶:۳۰-۱۸ |
کارگاه تحلیل نام و نشان های تجاری brand analyze |
||
|
دوم |
۱۴-۱۶ |
brand engineering استراتژی نام تجاری Brand strategy |
۱۶:۳۰-۱۸ |
اصول ساخت برند و نام و نشان تجاری تحقیقات برند ( تحلیل عوامل بازار محصول و مشتریان) Brand research عناصر تکنیکی برند( TAB) |
||
|
سوم |
۱۴-۱۶ |
|
۱۶:۳۰-۱۸ |
هویت و شخصیت برند بررسی عوامل و فاکتورهای مدیریت برند عناصر تاکتیکی برند |
||
|
چهارم |
۱۴-۱۶ |
ساخت و سازه عوامل و فاکتورهای برند |
۱۶:۳۰-۱۸ |
برنامه برندسازی و مدیریت برند (brand plan) همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی |
||
|
پنجم |
۱۴-۱۶ |
پارامترهای مهندسی برند کارگاه مهندسی و معاینه فنی برند تحلیل رفتار روانی اجتماعی و اقتصادی برند |
۱۶:۳۰-۱۸ |
|||
|
ششم |
۱۴-۱۶ |
مهندسی ارزش برند مهندسی معکوس برند کایزن و بهبود مستمر برند مهندسی هوش مصنوعی برند |
۱۶:۳۰-۱۸ |
برندسازی خلاق خلاقیت و تکنیک های خلاقیت در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری |
||
|
هفتم |
۱۴-۱۶ |
|
۱۶:۳۰-۱۸ |
سبک های برندسازی و برندداری style of branding |
||
|
هشتم |
۱۴-۱۶ |
|
۱۶:۳۰-۱۸ |
بیماری های برند و شناسایی و آسیب شناسی نام ونشان تجاری BCS همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی |
سرفصل دوره آموزشی کاربردی کوتاه مدت ( یک روزه یا دوروزه)
نام و نشان سازی کاربردی
مدرس: مهندس علی خویه
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
– مفهوم برند و نام و نشان تجاری – اصول برند سازی حرفه ای – اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری |
ارتقای بینش و نگرش |
– تفکر برند – تغییر نگرش به سوی واقعیت برند – تفکر خلاق در برند سازی |
ارتقای مهارت |
– مهارتهای برند سازی – مهارت برند داری – مهارت برند شناسی – مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند – فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند – مهندسی ارزش برند – مهارت پیشبرد و ترفیع برند – مهارت تحقیقات برند – مهارت حفظ برند – مهارت کنترل برند – مهارت هویت سازی برند – مهارت شخصیت سازی برند – شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند – معاینه فنی برند – سبگ های برندسازی – تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری |
کارگاه |
همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی
مدرس دوره
مهندس علی خویه
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
برنامه ریزی و تدوین استراتژی برند (Planning & Brand Strategy)
تحلیل نام و نشان های تجاری brand analyze عوامل فیزیولوژیکی و پزشکی برند دی ان ای(DNA) برند
|
|
طراحی و تدوین برنامه استراتژیک برند (Brand Strategic Planning) |
|
طراحی و تدوین برنامه بازاریابی (Marketing Planning) |
|
طراحی و تدوین کمپین ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMBC Campaign Planning) |
|
برنامه ریزی رسانه ای و کانالهای ارتباطی (MC Channels & Media Planning) |
|
طراحی و تدوین هویت یکپارچه سازمانی وبرند (BIG & CIG Development) |
|
تعیین سبک برند ( brand style) در کلیه برنامه های تبلیغاتی و بازاریابی |
|
اجرای تکنیک های مهندسی در برندسازی ( مهندسی ارزش، مهندسی معکوس، شش سیگما و …) |
|
مدیریت خلاقیت و ایده پردازی (Creativity Management)
ساخت و سازه عوامل و فاکتورهای برند |
|
استفاده از مدیریت خلاقیت تکنیک (TCM) در تولید ایده |
|
ایده پردازی و جهش خلاق در چهار حوزه استراتژیک، فوکوس گروپ، کلامی (Verbal) و تصویری (Visual) |
|
مهندسی ارزش برند مهندسی معکوس برند کایزن و بهبود مستمر برند مهندسی هوش مصنوعی برند |
|
برنامه ریزی و راهبری جلسات خلاقیت تیمی (TCM / TCL) |
|
دوره آموزش جامع مدیریت برند در صنعت آموزش و خدمات آموزشی
استاد خویه: ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸-۰۹۳۷۲۹۹۱۶۰۸
www.khooyeh.com
برخی از سرفصل ها
روز |
||
اول |
مفهوم برند نام و نشان تجاری اهمیت و ضرورت برند در صنعت آموزش و خدمات آموزشی |
|
کارگاه تحلیل نام و نشان های تجاریbrand analyzeعوامل فیزیولوژیکی و پزشکی برند دی ان ای(DNA) برند |
||
دوم |
اصول مهندسی برند معماری برند در صنعت آموزش و خدمات آموزشیbrand engineeringاستراتژی نام تجاریBrand strategy |
|
اصول ساخت برند و نام و نشان تجاریتحقیقات برند ( تحلیل عوامل بازار محصول و مشتریان)Brand researchعناصر تکنیکی برند( TAB) |
||
سوم |
اصول ومهارت های مدیریت برند در صنعت آموزش و خدمات آموزشی |
|
هویت و شخصیت برندبررسی عوامل و فاکتورهای مدیریت برندعناصر تاکتیکی برند |
||
چهارم |
ساخت و سازه عوامل و فاکتورهای برندرفتار مشتریان برند و مهندسی ذهن مشتریان نام و نشان تجاری |
|
کارگاه ساخت و مدیریت برند در صنعت آموزش و خدمات آموزشیبرنامه برندسازی و مدیریت برند (brand plan)همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی |
||
پنجم |
پارامترهای مهندسی برند کارگاه مهندسی و معاینه فنی برند تحلیل رفتار روانی اجتماعی و اقتصادی برند |
|
ادامه معاینه فنی برند و کارگاه معاینه فنی برند |
||
ششم |
مهندسی ارزش برند مهندسی معکوس برند کایزن و بهبود مستمر برند مهندسی هوش مصنوعی برند |
|
برندسازی خلاق خلاقیت و تکنیک های خلاقیت در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری |
||
هفتم |
کارگاه خلاقیت مدیریت برند و نام و نشان تجاری |
|
سبک های برندسازی و برندداری در صنعت آموزش و خدمات آموزشیstyle of branding |
||
هشتم |
ارزیابی برند و نام و نشان تجاری کنترل و حفظ برند |
|
بیماری های برند و شناسایی و آسیب شناسی نام ونشان تجاری BCSهمراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی |
سرفصل دوره آموزشی کاربردی کوتاه مدت ( یک روزه یا دوروزه)
مدیریت برنددر صنعت آموزش و خدمات آموزشی
نام و نشان سازی کاربردی در صنعت آموزش و خدمات آموزشی
مدرس: مهندس علی خویه
مدرس دانشگاه، مولف ومترجم ۱۱ عنوان کتاب تخصصی مرجع وکاربردی.
ریاست انجمن برند ایران.
مولف ومترجم کتاب مدیریت ومهندسی برند
مشاور ومجری برندهای معتبر کشور
مشاور ومجری برندسازی و مدیریت برند شرکت های معتبر ایران
www.khooyeh.com
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
– مفهوم برند و نام و نشان تجاری- اصول برند سازی حرفه ای در صنعت آموزش و خدمات آموزشی- اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری |
ارتقای بینش و نگرش |
– تفکر برند در صنعت آموزش و خدمات آموزشی- تعریف جدید اصول مدیریت برند– تغییر نگرش به سوی واقعیت برند در صنعت آموزش و خدمات آموزشی- تفکر خلاق در برند سازی در صنعت آموزش و خدمات آموزشی |
ارتقای مهارت |
– مهارتهای برند سازی در صنعت آموزش و خدمات آموزشی- مهارت برند داری- مهارت برند شناسی در صنعت آموزش و خدمات آموزشی- مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند– فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند– مهندسی ارزش برند در صنعت آموزش و خدمات آموزشی- مهارت پیشبرد و ترفیع برند– مهارت تحقیقات برند در صنعت آموزش و خدمات آموزشی- مهارت حفظ برند– مهارت کنترل برند در صنعت آموزش و خدمات آموزشی- مهارت هویت سازی برند در صنعت آموزش و خدمات آموزشی- مهارت شخصیت سازی برند در صنعت آموزش و خدمات آموزشی- شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند– معاینه فنی برند– سبگ های برندسازی- تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری |
کارگاه |
– کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی |
همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی