دورههای بازاریابی و فروش
دورههای بازاریابی و فروش 1) اصول و مبانی بازاریابی (بازاریابی در بازارهای در حال رکود) 2) ده گناه نابخشودنی بازاریابی 3) بازاریابی خلاق 4) فرصتشناسی، کلید موفقیت در بازاریابی 5) اصول و فنون تبلیغات تجاری 6) اشتباهات رایج در تبلیغات 7) آسیبشناسی تبلیغات تجاری در ایران 8) بازاریابی مستقیم (Direct Marketing) 9) بازاریابی چریکی 10) استراتژی اقیانوسهای آبی، راهی نو برای پیروزی در فضای رقابتی 11) بازاریابی صنعتی: تکنیکها و روشهای بازاریابی برای فروش به سازمانها و مؤسسات 12) بازاریابی خدمات 13) بازاریابی خدمات بانکی 14) بازاریابی گردشگری 15) بازاریابی در صنعت ساختمان 16) بازاریابی بیمه 17) مدیریت نام و…
امتیاز کاربران: 4.25 ( 2 آراء)
دورههای بازاریابی و فروش
۱) اصول و مبانی بازاریابی (بازاریابی در بازارهای در حال رکود)
۲) ده گناه نابخشودنی بازاریابی
۳) بازاریابی خلاق
۴) فرصتشناسی، کلید موفقیت در بازاریابی
۵) اصول و فنون تبلیغات تجاری
۶) اشتباهات رایج در تبلیغات
۷) آسیبشناسی تبلیغات تجاری در ایران
۸) بازاریابی مستقیم (Direct Marketing)
۹) بازاریابی چریکی
۱۰) استراتژی اقیانوسهای آبی، راهی نو برای پیروزی در فضای رقابتی
۱۱) بازاریابی صنعتی: تکنیکها و روشهای بازاریابی برای فروش به سازمانها و مؤسسات
۱۲) بازاریابی خدمات
۱۳) بازاریابی خدمات بانکی
۱۴) بازاریابی گردشگری
۱۵) بازاریابی در صنعت ساختمان
۱۶) بازاریابی بیمه
۱۷) مدیریت نام و نشان تجاری (Brand Marketing)
۱۸) کارگاه آموزشی شیوه تهیه برنامه بازاریابی (Marketing Plan)
۱۹) ارتباطات یکپارچه بازاریابی (Integrated Marketing Communication: IMC)
۲۰) روانشناسی فروش و شناخت رفتار مصرفکننده
۲۱) مدیریت ارتباط با مشتریان (Customer Relationship Management: CRM)
۲۲) سنجش رضایت مشتریان (Custom Satisfaction Management: CSM)
۲۳) اصول و تکنیکهای مشتریمداری (Customer Care)
۲۴) مدیریت کیفیت خدمات (Service Quality Management)
۲۵) اصول و مبانی فروش حرفهای
۲۶) مدیریت فروش اثربخش
۲۷) بازاریابی بینالمللی
۲۸) بازاریابی رابطهمند (Relationship Management)
۲۹) مهندسی فروش
۳۰) استراتژیهای بازاریابی
۳۱) مدیریت استراتژیک بازار
۳۲) تحقیقات بازاریابی
۳۳) بازاریابی جهانی (Global Marketing)
۳۴) مبانی صادرات
۳۵) روشهای ورود به بازارهای صادراتی
۳۶) اصول شرکت در نمایشگاههای تجاری
۳۷) شیوههای قیمتگذاری
۳۸) آموزش و انگیزش تیم فروش
۳۹) سازماندهی تیم فروش
علی خویه
مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه
مدیریت، ایزو،
بازاریابی،
فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۸ سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور،
مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰ پروژه در سراسر کشور،
مشاور و مجری افزایش
فروش و سهم
بازار بیش از صدها شرکت و سازمان،دارای سابقه بیش از ۴۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی
فروش ایران، ریاست انجمن
برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی
مذاکره در ایران، موسس مدرسه
فروش و بازرگانی ایران و….
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸