مدرس و مشاور بازاریابی صنعتی برندسازی صنعتی مهندسی فروش صنعتی
امروز با توجه به رشد صنایع در کشور ما به خاطر توجه به توان داخلی و به دلیل سرعت بیش از اندازه رشد صنایع در کشور ما به خاطر تحریم ها بسیاری از صنایع به تکنیک ها و روش های مدرن برندسازی بازاریابی و مهندسی فروش صنعتی توجهی نداشته و این اصول را سنتی پیش می برند و چون مشاوران و مدرسان با سابقه تجربه ای در این زمینه خیلی محدود است این شرکت های صنعتی گاهی دچار شکست های زیادی در فرایند ها و برنامه های بازاریابی فروش و برندسازی خود می گردند.
موفقترین بنگاههای تجاری و صنعتی در قالب ۵۰۰ شرکت برتر و بزرگ ایران، در هفدهمین سال رتبهبندی شرکتها معرفی شدند. با توجه به آمار ارائه شده از سوی سازمان مدیریت صنعتی، حجم فروش ۱۰۰ شرکت اول سال ۹۳ بر اساس اطلاعات مالی سال گذشته، معادل ۵۲۸ هزار و ۲۳۰ میلیارد تومان بوده که در مقایسه با حجم فروش ۱۰۰ شرکت برتر سال پیش از آن، بیش از ۴۹ درصد رشد داشته است. فروش شرکت اول فهرست نیز نسبت به فروش شرکت صدم، ۳۸ برابر بزرگتر است. ۱۰ شرکت ابتدای فهرست نیز فروشی معادل ۱۹ برابر فروش ۱۰ شرکت انتهای فهرست دارند
بازار صنعتی با بیش از ۱۳ میلیون سازمان صنعتی بازاری بسیار بزرگ است. بازار کالا و خدمات سازمانی به لحاظ حجم مبادلات پولی چهار برابر بزرگتر از بازار مصرف کننده است و همچنان به رشد خود ادامه می دهد. شرکتهایی که کالاها وخدمات خود را به دیگر سازمانها می فروشند، باید تلاش کنند تا رفتار خرید سازمانی و همچنین نیازها، منابع، انگیزه ها و فرآیندهایی که این رفتارها را شکل می دهند را بشناسند. فرآیند بازاریابی صنعتی باید به گونه ای طراحی و برنامه ریزی شود تا نیازهای متنوع هر بخشی از بازار را برآورد سازد. نیازهای هر بخشی از بازار بسیار متفاوت از نیازهای سایر بخشهای بازار است. یک بازاریاب علاوه بر شناخت خریدار صنعتی و فرآیند خرید آن، باید فهم عمیقی از شرکت داشته باشدتا از چگونگی کاربرد بعضی از تکنیکها و ابزارهای سنتی بازاریابی که سالها مورد استفاده قرار گرفته اند و همچنین فرصتها و چالشهای عمده ای که این تکنیک و ابزارها را در محیط کنونی بازاریابی صنعتی ایجاد کرده اند، آگاهی یابند. بازاریابی صنعتی عبارتست از تخلیه فعالیتهایی که مبادلات بین مصرف کنندگان و عرضه کنندگان صنعتی را در بازارهای صنعتی تسهیل می کند. یک بازار صنعتی کلیه سازمانهایی را شامل می شود که کالاها و خدمات را برای تولید محصولات و خدمات دیگر خریداری نموده و سپس محصولات و خدمات تولی شده را جهت فروش و یا اجاره به دیگران عرضه می کنند.
دوره های تخصصی گروه آموزشی دکتر علی خویه به صنایع مختلف در حوزه بازاریابی فروش و برندسازی
سرفصل های دوره آموزشی جامع بازاریابی صنعتی فروش و برندسازی صنعتی دکتر علی خویه
مهندسی فروش صنعتی بازاریابی صنعتی
-
تدوین استراتژی و برنامه ریزی بازاریابی صنعتی
-
تکنیک های افزایش سطر فاکتور در بازاریابی صنعتی
افزایش پوشش فروش در بازاریابی صنعتی
روش های افزایش فروش ریالی و سطری در بازاریابی صنعتی
تاکتیک های بهبود کمی و کیفی فروش در بازاریابی صنعتی
-
تکنیک های بهبود وصول هدف در بازاریابی صنعتی
-
تدوین برنامه ارتباط صنعتی
-
نقش تبلیغات در بازاریابی صنعتی
-
اهمیت ارتقا فروش و روابط عمومی و بازاریابی مستقیم در بازاریابی صنعتی
-
رفتار خرید سازمانی و فروش شخصی
-
سازمان و مدیریت فروشندگان در بازاریابی صنعتی
-
مدیریت نیروی فروش در بازاریابی صنعتی
-
استفاده موثر از نیروهای فروش در بازاریابی صنعتی
-
مدیریت مشتریان عمده و مشتریان در سطح ملی در بازاریابی صنعتی
-
تکنیکهای کاهش مرجوعی در بازاریابی صنعتی
-
عوامل موثر بر تصمیمات قیمت گذاری در بازاریابی صنعتی
-
استراتژی های قیمت گذاری در بازاریابی صنعتی
-
سیاست های قیمت گذاری در بازاریابی صنعتی
-
شکل های مختلف کسب و کار صنعتی در تجارت الکترونیک
-
بازارهای الکترونیکی در بازاریابی صنعتی
-
استفاده از اینترنت در بازاریابی صنعتی
-
استراتژی بازاریابی برای بازار الکترونیکی
-
تکنیک های پوشش کمی و کیفی مسیر
تکنیک های مدیریت زمان مسیر فروش
تکنیک های مذاکره و چانه زنی موثر در بازاریابی صنعتی
-
طراحی کانال های صنعتی
-
مدیریت اعضای کانال های بازاریابی صنعتی
-
مهارت های مذاکرات اثربخش ویزیتوری
-
ماهیت رفتار خرید صنعتی
-
انواع مشتریان صنعتی و روش های برخورد با انواع مشتریان صنعتی
-
مدیریت ارتباط با مشتری در بازارهای صنعتی
-
روابط تجاری، ریسک ها و فرصت طلبی ها
-
فناوری های جدید و مشتریان صنعتی
-
همراه با اجرایی فیلم کارگاه آموزشی و کار عملی در کلاس و کیس استادی
برای ارتباط با مدیر عامل گروه می توانید به نشانی های ذیل مراجعه فرمایید.
- صفحه اینستاگرام دکتر علی خویه
- instagram.com/khooyeh.ir
- کانال های تلگرام دکتر علی خویه شامل کانال جامع مدیریت بازاریابی و فروش
https://telegram.me/dr_khooyeh
————————————————————
crmمدیریت ارتباط با مشتری
https://telegram.me/crmcc
———————————————————-
اصول و تکنیک های برندسازی- دکتر برند انجمن برند
https://telegram.me/branddoctor - صفحه اینستاگرام انجمن برند دکتر برند
- https://www.instagram.com/anjoman_brand/
- ———————————————————-
کانال فروشگاه داران، مدیریت فروشگاه
https://telegram.me/drmall
- /
- ————————————————
مدرسه ی بازاریابی و فروش ایران
https://telegram.me/sales_technic
—————————————————-
کانال پخش و توزیع مویرگی، ویزیتوری
https://telegram.me/moyragi
———————————————-
کانال آموزش مذاکره، فن بیان و زبان بدن آکادمی مذاکره ایران
https://telegram.me/negotiationacademy
- /
- کانال آموزش دکتری فروش و بازاریابی
- https://telegram.me/mmsbc
- شماره تماس با مدیر برنامه استاد خویه
- ۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
- ۰۹۰۳۴۹۹۱۱۹۴
- ۰۲۱۲۶۷۱۱۲۷۱
- تهران ، خیابان نیاوران ( باهنر)، بعد از پمپ بنزین، کوچه رفیعی، پلاک ۵
- شماره تماس مستقیم با علی خویه:
- ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
- وب سایت های ذیل
- مشاور فروشبازاریابی و برندwww.khooyeh.com
- دکتر بازاریابیwww.marketingdoctor.ir
- دکتر فروشwww.doctorsales.ir
- دکتر برندwww.branddoctor.ir
- صفحه اینستاگرام دکتر علی خویه