- مهارت-های-بازاریابی-و-فروش-حرفه-ای.-اصول-و-فنون-مذاکرات-حرفه-ای-
- مهارت-های-بازاریابی-و-فروش-حرفه-ای.-اصول-و-فنون-مذاکرات-حرفه-ای-
- تکنیک های متقاعد سازی مشتریان , اصول و فنون مذاکره , روش های وفادارسازی مشتریان , نحوه ی افزایش مشتری
- کلاس ها و کارگاه های آموزشی اصول و فنون مذاکره – فن بیان و زبان بدن
- برندسازی و توسعه برند
- آموزش اصول و فنون مذاکره و موفقیت در مذاکره-مذاکره حرفه ای-تکنیکهای مذاکره فروش آموزش اصول و فنون مذاکرات حرفه ای، سخنرانی و فن بیان
- آموزش اصول و فنون مذاکره و موفقیت در مذاکره-مذاکره حرفه ای-تکنیکهای مذاکره فروش آموزش اصول و فنون مذاکرات حرفه ای، سخنرانی و فن بیان
- مهارت-های-بازاریابی-و-فروش-حرفه-ای.-اصول-و-فنون-مذاکرات-حرفه-ای-
- بازاریابی و فروش، مدرس فروش، مدرس بازاریابی، مشاور بازاریابی، مشاور فروش، اصول و فنون مذاکره
- دوره تکنیکهای فروش حرفه ای مذاکره اثربخش و تکنیک های متقاعد سازی- مدرس علی خویه
- آموزش اصول و فنون مذاکره و موفقیت در مذاکره-مذاکره حرفه ای-تکنیکهای مذاکره فروش آموزش اصول و فنون مذاکرات حرفه ای، سخنرانی و فن بیان
- مهارت-های-بازاریابی-و-فروش-حرفه-ای.-اصول-و-فنون-مذاکرات-حرفه-ای-
- تدریس مدیریت بازاریابی در دانشگاه تهران – دانشجویان ارشد و دکتری
- مدرس بازاریابی, استاد بازاریابی, معلم بازاریابی, مشاور بازاریابی ,سخنران بازاریابی, مشاوره مارکتینگ ,تدریس بازاریابی, آموزش بازاریابی ,مشاور مارکتینگ, معلم مارکتینگ, دوره بازاریابی, مدرس تحقیقات بازاریابی ,مدرس, مدرس فروش, مدرس تحقیقات بازار, مشاور تحقیقات بازار, آموزش دوره بازاریابی ,مدرس اصول و فنون مذاکره, بازاریابی صنعتی, دوره اجرای پروژه های چیدمان فروش, مدرس بازاریابی, وفاداری مشتری ,تدریس مارکتینگ ,مشاوره بازاریابی, استاد اصول و فنون مذاکره, کلاس رفتار سازمانی, مدرس رفتار سازمانی, سخنران رفتار سازمانی, دوره رفتار سازمانی
- تکنیک های متقاعد سازی مشتریان , اصول و فنون مذاکره , روش های وفادارسازی مشتریان , نحوه ی افزایش مشتری
- بازاریابی و فروشندگی لوازم خانگی – یخچال ، اجاق گاز، فر و ماکروویو، لباس شویی، ظرف شویی
- تکنیک های متقاعد سازی مشتریان , اصول و فنون مذاکره , روش های وفادارسازی مشتریان , نحوه ی افزایش مشتری
- برندسازی و توسعه برند
- تکنیک های متقاعد سازی مشتریان , اصول و فنون مذاکره , روش های وفادارسازی مشتریان , نحوه ی افزایش مشتری
- کلاس ها و کارگاه های آموزشی اصول و فنون مذاکره – فن بیان و زبان بدن
- برندسازی و توسعه برند
- آموزش اصول و فنون مذاکره و موفقیت در مذاکره-مذاکره حرفه ای-تکنیکهای مذاکره فروش آموزش اصول و فنون مذاکرات حرفه ای، سخنرانی و فن بیان
- آموزش اصول و فنون مذاکره و موفقیت در مذاکره-مذاکره حرفه ای-تکنیکهای مذاکره فروش آموزش اصول و فنون مذاکرات حرفه ای، سخنرانی و فن بیان
- دوره تکنیکهای فروش حرفه ای مذاکره اثربخش و تکنیک های متقاعد سازی- مدرس علی خویه
- دوره تکنیکهای فروش حرفه ای مذاکره اثربخش و تکنیک های متقاعد سازی- مدرس علی خویه
- سخنران و مدرس بازاریابی، فروش و برندسازی
- مهارت-های-بازاریابی-و-فروش-حرفه-ای.-اصول-و-فنون-مذاکرات-حرفه-ای-
- پخش و توزیع مویرگی، کانال های توزیع و پخش، شرکت های پخش و توزیع کالا
- تدریس مدیریت بازاریابی در دانشگاه تهران – دانشجویان ارشد و دکتری
- برندسازی و توسعه برند
- دوره تکنیکهای فروش حرفه ای مذاکره اثربخش و تکنیک های متقاعد سازی- مدرس علی خویه
- مهارت-های-بازاریابی-و-فروش-حرفه-ای.-اصول-و-فنون-مذاکرات-حرفه-ای-
- آموزش اصول و فنون مذاکره و موفقیت در مذاکره-مذاکره حرفه ای-تکنیکهای مذاکره فروش آموزش اصول و فنون مذاکرات حرفه ای، سخنرانی و فن بیان
- تکنیک های متقاعد سازی مشتریان , اصول و فنون مذاکره , روش های وفادارسازی مشتریان , نحوه ی افزایش مشتری
- تکنیک های متقاعد سازی مشتریان , اصول و فنون مذاکره , روش های وفادارسازی مشتریان , نحوه ی افزایش مشتری
- تکنیک های متقاعد سازی مشتریان , اصول و فنون مذاکره , روش های وفادارسازی مشتریان , نحوه ی افزایش مشتری
- مدرس بازاریابی, استاد بازاریابی, معلم بازاریابی, مشاور بازاریابی ,سخنران بازاریابی, مشاوره مارکتینگ ,تدریس بازاریابی, آموزش بازاریابی ,مشاور مارکتینگ, معلم مارکتینگ, دوره بازاریابی, مدرس تحقیقات بازاریابی ,مدرس, مدرس فروش, مدرس تحقیقات بازار, مشاور تحقیقات بازار, آموزش دوره بازاریابی ,مدرس اصول و فنون مذاکره, بازاریابی صنعتی, دوره اجرای پروژه های چیدمان فروش, مدرس بازاریابی, وفاداری مشتری ,تدریس مارکتینگ ,مشاوره بازاریابی, استاد اصول و فنون مذاکره, کلاس رفتار سازمانی, مدرس رفتار سازمانی, سخنران رفتار سازمانی, دوره رفتار سازمانی
- برندسازی و توسعه برند
- دوره تکنیکهای فروش حرفه ای مذاکره اثربخش و تکنیک های متقاعد سازی- مدرس علی خویه
- تکنیک های متقاعد سازی مشتریان , اصول و فنون مذاکره , روش های وفادارسازی مشتریان , نحوه ی افزایش مشتری
- تکنیک های متقاعد سازی مشتریان , اصول و فنون مذاکره , روش های وفادارسازی مشتریان , نحوه ی افزایش مشتری
- تکنیک های متقاعد سازی مشتریان , اصول و فنون مذاکره , روش های وفادارسازی مشتریان , نحوه ی افزایش مشتری
- تکنیک های متقاعد سازی مشتریان , اصول و فنون مذاکره , روش های وفادارسازی مشتریان , نحوه ی افزایش مشتری
- دوره تکنیکهای فروش حرفه ای مذاکره اثربخش و تکنیک های متقاعد سازی- مدرس علی خویه
- تکنیک های متقاعد سازی مشتریان , اصول و فنون مذاکره , روش های وفادارسازی مشتریان , نحوه ی افزایش مشتری
- دوره تکنیکهای فروش حرفه ای مذاکره اثربخش و تکنیک های متقاعد سازی- مدرس علی خویه
- اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر
- تکنیک های متقاعد سازی مشتریان , اصول و فنون مذاکره , روش های وفادارسازی مشتریان , نحوه ی افزایش مشتری
- مهارت-های-بازاریابی-و-فروش-حرفه-ای.-اصول-و-فنون-مذاکرات-حرفه-ای-
- تکنیک های متقاعد سازی مشتریان , اصول و فنون مذاکره , روش های وفادارسازی مشتریان , نحوه ی افزایش مشتری
- تدریس مدیریت بازاریابی در دانشگاه تهران – دانشجویان ارشد و دکتری
- تکنیک های متقاعد سازی مشتریان , اصول و فنون مذاکره , روش های وفادارسازی مشتریان , نحوه ی افزایش مشتری
- تکنیک های متقاعد سازی مشتریان , اصول و فنون مذاکره , روش های وفادارسازی مشتریان , نحوه ی افزایش مشتری
- برندسازی و توسعه برند
- بازاریابی و فروشندگی لوازم خانگی – یخچال ، اجاق گاز، فر و ماکروویو، لباس شویی، ظرف شویی
- تکنیک های متقاعد سازی مشتریان , اصول و فنون مذاکره , روش های وفادارسازی مشتریان , نحوه ی افزایش مشتری
- برندسازی و توسعه برند
- برندسازی و توسعه برند
- تکنیک های متقاعد سازی مشتریان , اصول و فنون مذاکره , روش های وفادارسازی مشتریان , نحوه ی افزایش مشتری
- مدرس بازاریابی, استاد بازاریابی, معلم بازاریابی, مشاور بازاریابی ,سخنران بازاریابی, مشاوره مارکتینگ ,تدریس بازاریابی, آموزش بازاریابی ,مشاور مارکتینگ, معلم مارکتینگ, دوره بازاریابی, مدرس تحقیقات بازاریابی ,مدرس, مدرس فروش, مدرس تحقیقات بازار, مشاور تحقیقات بازار, آموزش دوره بازاریابی ,مدرس اصول و فنون مذاکره, بازاریابی صنعتی, دوره اجرای پروژه های چیدمان فروش, مدرس بازاریابی, وفاداری مشتری ,تدریس مارکتینگ ,مشاوره بازاریابی, استاد اصول و فنون مذاکره, کلاس رفتار سازمانی, مدرس رفتار سازمانی, سخنران رفتار سازمانی, دوره رفتار سازمانی