Test2

برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

قمار باز و قمار بازی در کسب و کار و مدیریت رفتار سیاسی در سازمان

قمار باز و قمار بازی در کسب و کار و مدیریت – برداشتی از واژه قمار باز و قماری بازی و ارتباط آن با رفتار سیاسی در سازمان قمارباز خوب یا بد؟ قمار خوب یا بد؟ چند نکته مهم از کلید واژه بالا  توضیح می دهم تا در مدیریت کسب و کار و استراتژی های مدیریتی استفاده کنید. قمار بازها کسانی هستند که ریسک پذیری بالایی دارند و اصول و فنون و مهارت پیش بینی بسیار خوبی دارند فعال کاری به خوب و بدش نداریم چون قمار یک بازی شرطی است که این بازی شرطی در بسیاری از ورزش ها ...

ادامه متن »

مشاور و مدرس رفتار مصرف کننده

مفهوم رفتار مصرف کننده در مطالعه متون و نوشته های مرتبط با رفتار مصرف کننده تعاریف زیر به چشم می خورد: رفتار مصرف کننده فعالیت هایی هستند که در آنها افراد درگیر استفاده واقعی و یا بالقوه از اقلام مختلف بازار «این یکی از تعاریف نسبتاً « . که شامل محصولات، خدمات، ایده ها و محیط فروشگاه ها می شود، هستند کلاسیک ارائه شده توسط برکمن و گیلسون است. (کانگ ) اوسمان و السون و همکاران رفتار مصرف کننده را بدین صورت تعریف می کنند: فعالیت های فیزیکی، احساسی و ذهنی ای که افراد هنگام انتخاب، خرید، استفاده و دور ...

ادامه متن »

مشاور و مدرس برندینگ و برندسازی

مفاهیم و تعاریف برخی از واژگان برند BRAND برندسازی  Branding می توان برندسازی را اینگونه تعریف نمود؛ فرآیندی منظم است که برای ایجاد آگاهی و افزایش وفاداری مشتری استفاده میشود. هدف اصلی از برندسازی یک محصول، خدمت یا سازمان ایجاد ذهنیت و چشم انداز نسبت به تجارت خود در مشتریان است، تا جاییکه رفع نیازهای خود را در گرو مراجعه به شما بدانند. این کار مستلزم دستورهای سطوح بالا و آمادگی لازم برای سرمایه گذاری در آینده است. اعتماد به برند Brand trust عبارت است از درجه توانایی و ظرفیت برند در برآوردن وعده ها و قول های داده شده. ...

ادامه متن »

پیشنهادات مهم در بازاریابی صنعت مد و پوشاک

عارضه یابی و آسیب شناسی بازاریابی برندسازی و فروش صنعت پوشاک مد لباس و فشن نکات و پیشنهادات بسیار مهم در بازاریابی و برندسازی صنعت مد و پوشاک در اواخر قرن نوزدهم نحوه بکارگیری روش ها و مدیریت برند سازی، متداول و فراگیر شد. اما عملاً در دهه های پنجاه و شصت میلادی تولید کنندگان را وادار کرد که برای تفکیک کالاهایشان از کالای رقبا، متوسل به برند و صرف هزینه های سنگین برای برند سازی در دنیای کسب و کار شوند بنابراین در دنیای امروز برخورداری برند قوی، از الویت های بسیاری از سازمان ها و شرکت هاست. از ...

ادامه متن »

برندسازی و بازاریابی در صنعت مد، البسه و پوشاک

بازاریابی و برندسازی پوشاک لباس- مانتور - کت و شلوار

در سال های اخیر صنعت پوشاک با رقابت فزاینده ای روبرو شده است؛ با توجه به ظهور برندهای مختلف و متفاوت و افزایش شدت میان آن ها، یافتن راهکارهایی برای خلق رابطه بلندمدت با مشتری و شناسایی و تقویت فعالیت هایی مهم و ارزش زا از نظر مشتری افزایش یافته است. از طرفی این رقابت موجب برجسته تر شدن اهمیت جذب و حفظ مشتریان موجود شده است. ایجاد وجهه مناسب برای یک برند به عنوان ابزاری راهبردی جهت ایجاد وفاداری در مشتریان تلقی می شود. بنابراین خط مشی و برنامه ریزی بازاریابی به تحقق اهدافی مانند سهم بازار، رضایت مشتری ...

ادامه متن »

بازاریابی و برندسازی در صنعت پوشاک

مدرس و مشاور بازاریابی، فروش و برندینگ - دکتر علی خویه

برند نام یا نمادی فراتر از فروش کالاها یا ارائه خدمات است و علاوه براینکه سهم بازار را زیر تسلط خود نگه می دارد رشد کسب وکار را هم مطرح می کند.مشکلاتی که امروز مدیران بازاریابی رابه خود مشغول کرده عدم شناخت روشهای صحیح مدیریت است که نمی تواند به صورتی اثر بخش محصول را با نام تجاری پیوند بزنند.باگذشت زمان،مدیران برند به شدت به چالش کشیده می شوند.جهان مدیریت برند پیچیده وپیچیده ترمی شود. انتخاب سبک برند و نوع اجرای تکنیک برند، در فروش بازاریابی و ارتباطات بازاریابی نقش بسیار مهم و حیاتی دارد. برند و نوع برندسازی هر ...

ادامه متن »

تکنیکها و مهارت های کسب و کار در ایران

دکتر علی خویه سخنرانی و تدریس در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما

چرا در کشور ما کاسب ها دائما در حال ناله کردن هستند؟ چرا دخل و خرج فعالان اقتصادی همخوانی ندارد؟ چرا اینقدر شرکت ها عقب نشینی کرده و با ترس و لرز کار را پیش می برند؟ Khooyeh.ir چند نکته ساده و مهارت مهم برای کاسب ها و فعالان اقتصادی کشور Brand.blog.ir ۱. برون سپاری را یاد گرفته و علمی اصولی و حرفه ای انجام دهید جرات برون سپاری داشته باشید شرکت اپل به عنوان برند اول جهان طبق آخرین گزارش از نظر ارزش، کارخانه های هزار کیلومتری و چند صد هزار کارمند و کارگر ندارد نزدیک به نود درصد ...

ادامه متن »

دانلود کتاب بازاریابی و فروش ویروسی (مویرگی)

بازاریابی و فروش ویروسی علی خویه

دانلود کتاب بازاریابی و فروش ویروسی (مویرگی)   فهرست کتاب فصل اول.. ۹ توزیع مویرگی.. ۱۰ بازاریابی مویرگی.. ۱۴ فرآیندپخش مویرگی.. ۲۰ نقش کانال های توزیع. ۲۱ سطوح کانال های توزیع. ۲۲ تشریح نظام توزیع و پخش و پخش مویرگی کالا. ۲۳ چالش های مدیران  فروش درصنعت پخش… ۲۵ مدیریت فروش مویرگی.. ۲۶ وظایف مدیر فروش… ۳۱ نکات مهم در مدیریت فروش مویرگی.. ۳۴ نکات مهم در فروش مویرگی.. ۳۸ دلایل شکست یا کاهش سود شرکت های فروش مویرگی.. ۴۰ توزیع کالا از طریق شبکه های توزیع عمده فروشی.. ۴۱ توزیع کالا از طریق شبکه شرکتهای پخش… ۴۲ تعاریف مدیریت استراتژیک ...

ادامه متن »

راه اندازی شرکت پخش مویرگی فرآورده های گوشتی و لبنی

راه اندازی شرکت پخش فرآورده های دامی گوشت و لبنیات مشاوره تخصصی در زمینه راه اندازی شرکت پخش مویرگی تکنیک های افزایش فروش مویرگی توسعه ی کانال های فروش و مسیر بندی مویرگی دکتر علی خویه  

ادامه متن »

دانستنی های برندینگ و برندسازی

مقالات برندینگ برندسازی و بازاریابی در صنعت نساجی و پوشاک برندسازی و بازاریابی برندینگ و برندسازی ارزش ویژه برند، وفاداری نام تجاری و رضایت مصرف کننده مشاور برند و مجری طرح های مهندسی فروش، نام تجاری ، BRAND کتاب سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری تاکتیک ها و تکنیک های مدیریت برند تاکتیک ها تکنیک ها و سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری مولف و مترجم: علی خویه برندسازی در یک کلام : جلب رضایت مشتریان چالش های تعیین نام برند brand name مشکل «برند» در ایران مطالب برند brand مشاور برند، مشاور فروش ...

ادامه متن »