Test2

برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

اصول موفقیت در بازاریابی اینترنتی ( اینستاگرام و تلگرام )

۱۰ اصل طلایی برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی بازاریابی آنلاین توفانی در جهان به پا کرده است و برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی باید اصول و مبانی آن را دانست. در این نوشتار به نقل از بازده، ۱۰ نکته مهم و حیاتی برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی را مرور می کنیم. ۱- محتوا پادشاه است امروزه تمام متخصصان حوزه بازاریابی اینترنتی بر این موضوع توافق دارند که نوشتن محتوای خوب و کامل و کاربرپسند بهترین ابزار جذب مشتری است. زمانی که سایت شما اطلاعات به دردبخور و آنچه را مورد نیاز مخاطب است، به او بدهد می تواند وفاداری مشتری و سهم ...

ادامه متن »

مدیریت و بازاریابی شرکت های بزرگ خودروسازی

نمایشگاه خودرو

شرکت های بزرگ خودروسازی از چه الگویی برای موفقیت پیروی می کنند / مدیریت و بازاریابی به سبک غول های خودروسازی اتومبیل وسیله نقلیه محبوبی است که اکنون اغلب مردم جهان از آن استفاده می کنند. شرکت های خودروسازی با توجه به سطح درآمد طبقات مختلف جامعه اقدام به عرضه گونه های متفاوتی از اتومبیل کرده اند. از خودروهای ۲هزار پوندی شرکت های کوچک هندی گرفته تا مدل های لوکس بنتلی، همگی نوید نهادینگی این غول های آهنی در زندگی بشر را می دهد. علاوه بر تحول زندگی مصرف کنندگان باید به نقش مهم صنعت خودروسازی به عنوان عرصه موفقیت ...

ادامه متن »

مشاوره و تدریس در حوزه دارو سلامت و تجهیزات پزشکی

کارشناسان فروش و مهندسان فروش در حوزه سلامت و پزشکی

با کارشناسان و مهندسان فروش بسیار خوب یکی از شرکت های بزرگ در حوزه دارو سلامت و تجهیزات پزشکی بزرگ کشور تدریس، آموزش و مشاوره در زمینه ی بازاریابی، فروش و برندینگ در حوزه دارو، سلامت و تجهیزات پزشکی

ادامه متن »

مشاوره و تدریس در شرکت پگاه

مشاور بازاریابی صنایع شیر

مشاوره و آموزش در شرکت صنایع شیر ایران. پگاه. رتبه اول صنایع غذایی و آشامیدنی کشور.

ادامه متن »

اهداف و مقاصد برندها

اکوسیستم فرهنگ برند فرهنگ برند، یک فرهنگ شرکتی است که در آن کارکنان «با ارزش های برند» زندگی می کنند. آنها برای حل مشکلات و تصمیم گیری های داخلی و همچنین ارائه تجربیات مشخص شده به مشتریان خارج از سازمان از چارچوب هایی که تعریف شده، استفاده می کنند. این نتیجه ای دلخواه از برند داخلی، هماهنگی با برند داخلی یا تلاش مشارکت کارکنان است که فراتر از ارتباطات و آموزش است. یک برند به منظور ارتباط با مصرف کنندگان و در طول زمان باید همانند یک فرهنگ عمل کند. یک شرکت باید یک اخلاق و دیدگاه جهانی ایجاد کند ...

ادامه متن »

برندسازی در شبکه های اجتماعی (اینستاگرام و تلگرام)

عصر حاضر با تحولات گسترده و سریع شناخته می شود. اگر زمانی استراتژی برندها برای توسعه کسب وکارشان تا چند سال تداوم داشت، اکنون در برخی حوزه ها با تغییر ماه به ماه شیوه های بازاریابی مواجه هستیم. دشواری های مدیریت کسب وکار در چنین شرایطی بر هیچ کس پوشیده نیست. در این مقاله آلیسون فاس به عنوان گزارشگر ویژه مجله INC ، به گفت وگو با دِیو کرپن، پژوهشگر و کارآفرین موفق آمریکایی پرداخته است. هنگامی که با دِیو روبه رو شدم، بی هیچ مقدمه ای گفت که پیش از شروع مصاحبه باید سه نکته را به عنوان مقدمه به یاد ...

ادامه متن »

دوره ی مهندسی فروش

دوره ی مهندسی فروش ، مدیریت فروش حرفه ای، فروش اثر بخش، بازاریابی حرفه ای در جمع مدیران یکی از شرکت های پخش مطرح در سالن بانک سپه  

ادامه متن »

تکنیک های قدیمی ولی کارآمد بازاریابی

تکنیک های قدیمی بازاریابی که هنوز کارآمد هستند بازاریابی کار آسانی نیست و همه به دنبال پیدا کردن راه های جدید آن هستند، اما در این میان روش هایی وجود دارد که در گذشته جواب داده اند و اکنون نیز مفید هستند. به گزارش زومیت، این روزها تکنولوژی تلفن های هوشمند همه گیر شده است و همین موضوع باعث شده که تکنیک های بازاریابی دیجیتال با سرعت بالایی تغییر کنند. از کمپین های ایمیلی گرفته تا تبلیغاتی که در سایت ها درج می شوند، می توان این طور نتیجه گیری کرد که رویکردهای دیجیتال سهم عمده بازاریابی را به خود اختصاص ...

ادامه متن »

ضرورت و اهمیت بازاریابی و فروش

ضرورت و اهمیت بازاریابی و فروش فروش یعنی متقاعد کردن یک یا چند نفر جهت انجام یک کار و فعالیت که این فعالیت می تواند ترغیب یک کودک جهت انجام تکالیف شب، ازدواج یک نفر با شما، یا مبادله یک خدمت یا کالا و هزاران مثال دیگر باشد. به طور کلی همه انسان ها به خصوص در قرنی که در حال حاضر در آن زندگی می کنیم روزانه بارها و بارها درگیر فروش هستند بی آنکه به آن فکر کرده باشند. با توجه به این تعریف بیایید فعالیت های روزانه خود را مرور کنیم. . . . چند جلسه فروش ...

ادامه متن »

چند تمرین مهم برای بهتر شدن ارتباط فروشنده ها با مشتریان

نوع ارتباطی که شرکت ها و برندها با مشتریان خود برقرار می کنند به روند فروش و بازاریابی آنها بسیار کمک می کند. این مسئله به خوبی روشن است و دلیل آن هم این است که فروش و فروشندگی، توانایی جلب موافقت و قانع کردن مشتریان است. در صورتی که فروشنده یا برندی به اندازه کافی توانایی برقراری ارتباط و مهارت های ارتباطی را نداشته باشد تحت هیچ شرایطی نمی تواند نظر مشتریان را جلب و آنها را قانع کند. یک فروشنده و بازاریاب قدرتمند قادر است تمامی راهبردها و استراتژی هایی که در زمینه کسب و کار خود فراگرفته ...

ادامه متن »