Test2

برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

راه اندازی شرکت پخش مویرگی فرآورده های گوشتی و لبنی

راه اندازی شرکت پخش فرآورده های دامی گوشت و لبنیات مشاوره تخصصی در زمینه راه اندازی شرکت پخش مویرگی تکنیک های افزایش فروش مویرگی توسعه ی کانال های فروش و مسیر بندی مویرگی دکتر علی خویه  

ادامه متن »

دانستنی های برندینگ و برندسازی

مقالات برندینگ برندسازی و بازاریابی در صنعت نساجی و پوشاک برندسازی و بازاریابی برندینگ و برندسازی ارزش ویژه برند، وفاداری نام تجاری و رضایت مصرف کننده مشاور برند و مجری طرح های مهندسی فروش، نام تجاری ، BRAND کتاب سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری تاکتیک ها و تکنیک های مدیریت برند تاکتیک ها تکنیک ها و سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری مولف و مترجم: علی خویه برندسازی در یک کلام : جلب رضایت مشتریان چالش های تعیین نام برند brand name مشکل «برند» در ایران مطالب برند brand مشاور برند، مشاور فروش ...

ادامه متن »

بازاریابی و تداوم برندسازی فرش ایرانی

بازاریابی و برندسازی فرش دستباف و ماشینی فرش و قالیچه

Marketing and branding of Persian carpets فرش دستباف از طریق گره زدن رشته های پشمی یا ابریشمی به نخهای پنبه ای یا پشمی زمینه با دست که براساس یک طرح مشخص صورت می گیرد. رشته های پشمی با هدف مشخص شدن طرح و نقشه فرش چیده می شوند. گلیم ها با بافتهای منسجم و تنیده افقی رشته ها از رنگهای مختلف بر اساس نقشه بافته می شوند . تولیدات کارخانه ای و انبوه در کشوهایی چون ایران، چین و هند بافته می شوند و تولیدات روستایی در آسیای مرکزی و نپال که عموما توسط زنان قبیله های عشایر و کوچرو بافته ...

ادامه متن »

برندسازی بین المللی و تدوین استراتژی برند

برندسازی برندینگ

مفهوم برند را باید در بازاریابی محصول ردیابی کرد جایی که نقش مدیریت برند و برند سازی در آغاز برای خلق تفاوت و ترجیح برای یک کالا/ خدمت در ذهن مشتریان بوده است [۱۵]. شرکتهایی که از استراتژی برندسازی استفاده می کنند، تلاش میکنند تا جنبه های مختلف برند را مدیریت کنند و آن را به استراتژی کسب و کار خود گره بزنند. در این شرکتها در واقع برند، مرجعی استراتژیک است که با جستجوی راهی در بین توانمندی های شرکت و محیط خارجی کسب و کار آن را گسترش می دهد [۱۵] بسیاری از مدیران تمام تلاش بازاریابی خود را ...

ادامه متن »

برندسازی مواد غذایی در سطح جهانی

امروزه برندسازی جایگاه ویژه ای در بنگاه های اقتصادی مطرح دنیا دارد، تا جایی که در برخی از این شرکت ها مدیریت برند، جایگزین مدیریت توسعه بازار شده است. این در حالی است که به ضرورت ایجاد و توسعه برند در بنگاه های اقتصادی ایران تا پیش از این توجهی نشده و این شرکتها هیچ سهمی از ۱۱۰۰ میلیارد دلار ارزش برند های مطرح دنیا ندارند. در این میان مقوله برند سازی در صنایع غذایی از شرایط متفاوت تری برخوردار است. با توجه به وجود ۱۰ هزار واحد صنایع غذایی در ایران و بالغ بر ۷۰۰ میلیون دلار صادرات در ...

ادامه متن »

فرآیند تبلیغات اثربخش

تبلیغات فعالیتی است آگاهانه و هدفمند به منظور دگرگون سازی یا تاثیر گذاری در افکار و عقاید، با آگاهی بخشی و تحریک احساسات و عواطف و آماده کردن فرد یا افراد برای پذیرش اندیشه وعقیدهای معین با استفاده از وسایلی مانند زبان، خط، تصویر و نمایش   متخصصان بازاریابی و تبلیغات برای توضیح یک فرآیند چهار مرحله ای برای خرید، به کار میرود که این مراحل شامل: جلب توجه، ایجاد علاقه، ایجاد تمایل و اقدام به خرید است. یعنی هنگامی که مخاطب در معرض یک تبلیغات قرار میگیرد، ابتدا توجه او به این تبلیغ جلب می–شود، سپس به آن علاقه مند ...

ادامه متن »

ارزیابی اثربخشی تبلیغات

یکی از مسائل بسیار مهم در قلمرو تبلیغات، ارزیابی اثربخشی تبلیغات است. به عبارت دیگر مشخص کردن این که تبلیغی که ما بودجه زیادی جهت آن صرف کرده ایم تا چه حد ما را به اهدافی که تعیین کرده بودیم رسانده است. آیا برنامه تبلیغاتی توانسته اهداف ارتباطی و اهداف فروش ما را تحقق بخشد؟ آیا به نتایجی که میخواستیم رسیده ایم؟ آیا اساساً تبلیغات ما در جهت هدف حرکت کرده است؟ تحقیقات بازار یابی وسیله ای بسیار مهم برای گردآوری و تحلیل اطلاعات گوناگون در مراحل قبل از آغاز تبلیغ، هنگام اجرا، و بعد از انجام تبلیغ است و چنان ...

ادامه متن »

روش های بازاریابی املاک و مستغلات

نقش بازاریابی در دنیای به شدت رقابتی امروز، غیر قابل انکار است. حال، زمانی که این پدیده حیاتی دنیای نوین را برای به کارگیری در صنعت سنتی ولی درحال رشد ساختمان درنظر قضیه بگیریم، کمی پیچیده تر هم میشود. صنعتی که از زیرساختهای اولیه ی توسعه هر کشوری به حساب می آید و بهبود روشها و راهکارها در آن، خود موجب حرکت چرخ عظیم توسعه و پیشرفت آن کشور می شود. برخی از روش های روز و تبلیغات بازاریابی در کشورهای توسعه یافته به مراتب با هزینه کمتر و بازده بالا انجام ؛ میگردد لیکن در کشور عزیزمان ایران به دلیل ...

ادامه متن »

مهندسی فروش در صنعت ساختمان

برندسازی بازاریابی و فروش در صنعت مبلمان و دکوراسیون توسط استاد علی خویه

مهندسی فروش : مهندسی فروش در واقع به درگیری و اشتغال فرد متخصص ) مهندس ( در فرآیند فروش اتلاق می شود. در دنیای امروز به دلیل رشد سریع تکنولوژی و نوآوری ها، محصولات پیرامون ما هر لحظه به سمت پیچیده تر شدن گام بر می دارند. امروز، به دلیل تغییرات نسبتاً سریع سلیقه و خواسته مشتریان و همچنین گرایش روزافزون کلیه محصولات به فنآور شدن ) تکنولوژیک تر شدن ،( این نیاز احساس می شود که در هنگام تولید محصولات، مهندسان از نزدیک با مشتریان ارتباط داشته و بدون واسطه، شنوای خواسته های ایشان باشند تا محصولی کاملاً منطبق ...

ادامه متن »

عوامل موثر بر توزیع مویرگی

مدیریت فروش مویرگی- پخش و توزیع مویرگی

ناوگان حمل و نقل:  ترابری و لجستیک یکی از عوامل اصلی و تعیین کننده در توزیع و پخش مویرگی میباشد که مسئولیت تحویل کالا در زمان و مکان مناسب به مشتریان هستند و در تمامی شرکتهای توزیع کننده کالاها وجود یک ناوگان حمل و نقل ماهر و با تجربه بسیار حیاتی است . اگر تمامی موارد در خصوص شناسایی و تامین اقلام مورد نظر مشتریان به طور صحیح انجام پذیرد ولی کالا در زمان مناسب به مشتری ارائه نشود ، مسلما موجبات نارضایتی مشتریان  فراهم خواهد شد و نمیتوان انتظار داشت که مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل و سپس به ...

ادامه متن »