Test2

برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

City Branding برندسازی شهری

business marketing khooyeh (3)

شهرها در این عرصه از دانش City Branding (برندسازی شهری) که بخشی از دانش Destination Brandingg (برندسازی مقصد) است بهره می گیرند. به طور کلی در دنیای امروز با رقابت فشرده میان تعداد زیادی از رقبا مواجه هستیم لذا قدری کار دشوارتر از گذشته شده است. سرمایه گذاران، گردشگران و متقاضیان سفر و زندگی در شهرها، انتخاب های متعددی دارند و البته شهرها هم برای جذب بهترین ها تلاش می کنند. برندسازی شهری به عنوان راهی مناسب برای توصیف و پیاده سازی بازاریابی شهری مطرح شده است . همانگونه که برخورد و رویارویی با شهر، ازطریق ادراک تصاویر اتفاق میافتد, ...

ادامه متن »

تکنیک ها و روش های موثر پیگیری(بخش دوم)

تکنیک های پیگیری

      دانلود فایل صوتی     تکینک های پیگیری: مدرس: علی خویه سخنران، مدرس و مشاور مدیریت، برندینگ، بازاریابی، فروش و مذاکره مولف ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع ۱۸ سال تجربه ی اجرایی   بخش دوم:   افراد خوبی برای این کار انتخاب کنید. من یک داستان جالبی را برای شما تعریف میکنم. من و همسرم در یک دانشگاه با هم تدریس می کردیم هر دو نفرمان هم با هم در دانشگاه حضور پیدا می کردیم بعضی روزها هم با هم می رفتیم و ماشین من جلو بود و ماشین همسرم عقب بود، نگهبان به من اجازه ...

ادامه متن »

تکنیک های پیگیری (بخش اول)

تکنیک های پیگیری

    دانلود فایل صوتی این مطلب تکینک های پیگیری: مدرس: علی خویه سخنران، مدرس و مشاور مدیریت، برندینگ، بازاریابی، فروش و مذاکره مولف ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع ۱۸ سال تجربه ی اجرایی   من چند موضوع را در رابطه با بحثی به نام پیگیری following خدمت شما توضیح می دهم. ببینید پیگیری یا following یکی از مهمترین مباحث مدیریت است و فقط صرفاً در بازاریابی و فروش نیست یعنی این موضوع به اندازه ای که در مدیریت مطرح می شود شاید در موضوع های فروش و بازاریابی مطرح نشود.موفق ترین آدم های دنیا یکی از ویژگی هایی ...

ادامه متن »

افزایش رضایت مشتریان

Why-the-customer-experience-matters-

رضایت یک واژه ایهامی است ،یعنی دارای چند وجه تعریفی است ، معنی آن  در فرهنگ لغت نامه معادل  خوشحال ،رضایت دادن ،راضی شدن و…. است ، اما دقیقا ،نمی دانیم که رضایت از دیدگاه فرد مقابل ،چگونه ادارک می شود و چگونه قابل ارزش یابی است . برای اینکه بتوانیم بگویم سطح رضایت یک مشتری تغییر کرده باید بتوانیم آن را اندازه گیری نماییم ،در علوم تحقیقات بازار مدل های برای این شاخص معرفی شده از قبیل مدل های  (کانو- سراکوال- فورنل- شاخص رضایت مدل امریکایی )که ما با توجه به محدودیت بحث اشاره ای جزیی به مدل کانو و مدل شاخص ...

ادامه متن »

اصول برپایی نمایشگاه

کارگاه اموزشی اصول و مهارت های غرفه داری و مدیریت غرفه و نمایشگاه مدرس: علی خویه khooyeh.ir

در این مطلب قصد داریم تا به موضوع نحوه دعوت از مشتریان به نمایشگاه و شیوه اطلاع‌رسانی برای شرکت در نمایشگاه بپردازیم. طبق قاعده محل قرارگیری غرفه در نمایشگاه باید از حداقل یک ماه پیش از آغاز رویداد مشخص شده باشد تا اطلاعات کافی برای دعوت در اختیار شرکت‌ها قرار گیرد. با توجه به معضل جانمایی در نمایشگاه‌های ایران باید برنامه‌ای ویژه و گام‌به‌گام برای این موضوع پیش‌بینی کرد تا روند دعوت انجام شود. یکی از روش‌های مرسوم اطلاع‌رسانی برای حضور در نمایشگاه انتشار آگهی و اعلام نشانی غرفه در نمایشگاه از طریق رسانه‌ها و نشریات تخصصی است که مشتریان ...

ادامه متن »

داستان برندسازی در صنعت ساختمان- کمپانی وینچی

management marketing khooyeh (4)

معرفی بزرگترین کمپانی ساخت‌و‌ساز دنیا کمپانی ساختمانی و مهندسی وینچی (Vinci) در کشور فرانسه یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین برند‌های صنعت ساختمان در جهان است. این شرکت ۱۱۵ساله در اغلب فهرست‌های ده‌گانه نام‌های بزرگ صنعت ساختمان دنیا به‌عنوان بزرگ‌ترین نام این عرصه شناخته می‌شود. این برند بزرگ ساختمانی پیش از این با نام سوسیته جنرال اینترپرایس (Societe Generale Enterprises) یا SGE شناخته می‌شد و هم‌اکنون در حالی که بخش قابل توجهی از سرمایه‌های اجرایی خود را معطوف به پدیده مهندسی برق کرده و به محصولات این حوزه اختصاص داده است با نام وینچی شناخته می‌شود. باشگاه CAC نام وینچی نخستین‌بار ...

ادامه متن »

بازاریابی و برندسازی در صنعت ساختمان

Real-Estate (4)

تبلیغات بدون نتیجه بررســی واقعبینانــه عملکــرد شــرکتهای فعــال و ســرمایهگذار در حــوزه ساخت وســاز طــی دههــای گذشــته بیانگر آن اســت که تا کنون هیچ شــرکتی در مســیر برندســازی واقعی و درست گامی برنداشته اســت. چنیــن دریافتــی ا گرچــه بــرای صنعــت ســاختمان نا گــوار اســت و میتوانــد بــر ناهمــواری و ســختی راه در حــوزه ساخت و ساز بیفزایــد، امــا بــرای شــرکتهایی کــه قصــد دارنــد هرچــه زودتــر درصــدد ســاخت برنــد برآینــد، نویدبخــش خواهــد بــود. چرا کــه فضــای بیشــتر و موفقیــت چشــمگیری در انتظارشــان را میکشــد. سالهاســت کــه برخــی ســرمایهگذاران در حــوزه ســاختمان برنامههــای تبلیغاتــی مختلفــی را بــرای پروژههــای خویــش در نظــر میگیرنــد. ...

ادامه متن »

بازاریابی در صنعت فولاد

بازاریابی صنعتی

برای دستیابی به جایگاه مناسب در بازار و کسب موفقیت، لازم است عوامل مختلفی دست به دست هـم دهند. کالا، قیمت، توزیع و ترفیع فروش مجموعه عواملی هستند که در بازاریابی نقـش اساسـی دارنـد و تولید کننده میتواند آنها را در کنترل خود داشته باشد. ضعف هر یک از این عناصر، منجر به ایجاد خدشه در کل سیستم میشود. بنابراین هر شرکت تولید کننده کالا با استفاده از مدیریت بازاریابی، تلاش میکند تا با توجه به شرایط داخلی و محیطی آمیخته بازاریابی مدیریت کرده و به موفقیت بالایی دست یابـد. بـا توجه به اهمیت صنعت فولاد به عنوان یک صنعت مادر و وجود ...

ادامه متن »

اصول بازاریابی صنعتی

بازاریابی صنعتی- بازاریابی و فروش محصولات صنعتی

مبانی نظری بازاریابی صنعتی و تفاوتهای آن با بازاریابی مصرفی حوزه های اصلی تصمیم گیری که بازاریان با آن مواجه میشـوند دارای چـارچوبی جـامع بـه نـام آمیختـه بازاریابی است که عبارتند از: محصول، قیمـت، ترفیـع، و توزیـع کـه هـر کـدام متـشکل از یـک سـری تصمیمات با وابستگی متقابل۱ هستند. در مجموع اجزاء آمیخته بازاریابی بـرای تعیـین ارزش درک شـده توسط مشتری از یک محصول با هم ترکیب میشوند. یعنی تصمیمات در یکی از این حوزه ها باید کـاملا با حوزه های دیگر هماهنگ باشند. (موریس، ۱۹۸۸، ۶) به طور کلی بازاریابی صنعتی شامل فعالیتهایی است که هدف آن مصرفکنندگان نهایی که کالاها و ...

ادامه متن »

طرح ریزی و برنامه ریزی استراتژی سازمان و شرکت

مدیریت استراتژیک - برنامه ریزی استراتژیک strategic

طرح ریزی و برنامه ریزی استراتژی سازمان و شرکت

ادامه متن »