امروزه همه ما در جیب یا کیف خود یک ابزار هوشمند موبایلی داریم، از تلفن همراه هوشمند گرفته تا تبلت یا رایانههای کمحجم همراه. کمتر لحظهای است که هر یک از ما از این ابزارها استفاده نکنیم. این ابزارها دیگر جزء جداییناپذیری از زندگی ما شدهاند و ادامه زندگی بدون این ابزارها اگر نگوییم غیرممکن اما سخت است. این روزها ما بهعنوان کاربران ابزارهای هوشمند، لحظهبهلحظه انواع مختلفی از محتوای مورد نیاز خود را از این گونه ابزارها پیدا کرده و مصرف میکنیم. بازاریابان دیجیتال و آنلاین هم این اهمیت را درک کرده و میدانند که در همه لحظات ...
ادامه متن »دوره تخصصی اصول و تکنیک های کال سنتر
اصول و فنون مذاکره حرفه ای تلفنی انواع مذاکره تجاری و استراتژی های آنها(انواع پاسخگویی به مشتری) ادبیات مذاکره در مذاکرات(پاسخگویی)تلفنی و حضوری اصل سخنوری و تاثیر گذاری بر مخاطب در ارتباط تلفنی اصول فن بیان حرفه ای(تکنیک های تلفنی) مدیریت بحران در مذاکرات تلفنی و پاسخگویی(مدیریت ارتباط در چالش های تلفنی) تکنیک های کنترل خواسته،هدایت خواسته و اغنا مشتری اصول پایان دادن به مذاکرات اصول CRMدر مذاکرات تلفنی فنون و شگردهای مذاکرات تلفنی راهکارهای کسب رضایت مشتری گریدهای استاندارد رضایتمندی مشتریان اصول بازاریابی و مذاکره تلفن ارتقای بینش و نگرش مدیریت تلفن نگرش و بینش بازاریابی تلفنی ...
ادامه متن »