بازاریابی

اسلاید های علی خویه در سومین کنفرانس تحقیقات بازاریابی

سومین کنفرانس تحقیقات بازاریابی - سخنران: علی خویه- موضوع: تحقیقات بازاریابی در اجرا

اسلاید های علی خویه در سومین کنفرانس تحقیقات بازاریابی دانلود اسلایدها  

ادامه متن »

مهندسی فروش و بازاریابی در صنعت ساختمان و صنایع وابسته

ملک مستغلات ساختمان، واحدهای مسکونی تجاری

مهندسی فروش: در واقع به درگیری و اشتغال فرد مشخص (مهندس) در فرآیند فروش اطلاق می شود. در دنیای امروز به دلیل رشد سریع تکنولوژی و نوآوری ها، محصولات پیرامون ما هر لحظه به سمت پیچیده تر شدن گام بر می دارند. به دلیل تغییرات نسبتاً سریع سلیقه و خواست مشتریان و همچنین گرایش روز افزون کلیه محصولات به فن آور شدن، این نیاز احساس می شود که در هنگام تولید محصولات مهندسان از نزدیک با مشتریان ارتباط داشته و بدون واسطه، شنوای خواسته های ایشان باشند تا محصولی کاملاً منطبق با نیاز مصرف کننده تولید کنند و همچنین در زمان ...

ادامه متن »

روش های موثر در فروش و بازاریابی ساختمان، آپارتمان، واحد های مسکونی تجاری و اداری

business marketing khooyeh (11)

در این مقاله ابتدا به پرسش اولیه یعنی تعیین عوامل مرتبط با فروش واحدهای اداری و تجاری در صنعت ساختمان با مطالعه ادبیات تحقیق و استفاده از نظر خبرگان پرداخته خواهد شد و هفده عامل کیفیت سازه؛ ضمانت های ارائه شده؛ خدمات ارائه شده در مجموعه، نمای سازه؛ کاربری سازه؛ خدمات پس از فروش، گارانتی؛ نحوه ارائه محصولات؛ قیمت گذاری؛ نحوه پرداخت؛ پروژه های گذشته؛ تخفیفات ، جشنواره های فروش؛ وام های جانبی؛ تبلیغات؛ دفاتر فروش؛ موضع یا محل قرار گیری سازه؛ نام و نشان تجاری پروژه؛ مدیریت ارتباط با مشتری (crm) به عنوان عوامل اصلی که با بهبود آنها ...

ادامه متن »

عوامل موثر در بازاریابی و فروش املاک و مستغلات

Businessman looking out of window

کیفیت سازه؛ در فروش واحدهای اداری تجاری . ضمانت های ارائه شده؛ در فروش واحدهای اداری تجاری . خدمات ارائه شده در مجموعه؛ در فروش واحدهای اداری تجاری . نمای سازه؛ در فروش واحدهای اداری تجاری . کاربری سازه؛ در فروش واحدهای اداری تجاری . خدمات پس از فروش )گارانتی( ؛ در فروش واحدهای اداری تجاری .. نحوه ارائه محصولات؛ در فروش واحدهای اداری تجاری . قیمت گذاری؛ در فروش واحدهای اداری تجاری . نحوه پرداخت؛ در فروش واحدهای اداری تجاری . پروژه های گذشته؛ در فروش واحدهای اداری تجاری . تخفیفات وجشنواره های فروش؛ در فروش واحدهای اداری تجاری ...

ادامه متن »

تکنیک دیمتل در حل مسائل بازاریابی

دیمتل تکنیک دیماتل توسط موسسه )Memorial Bettelle ( بین سال های ۱٫۱۹ و ۸٫۱۹ ایجاد شد و برای مطالعه و حل مسائل پیچیده و درهم تنیده مورد استفاده قرار گرفت و با این هدف معرفی شد که اسنفاده مناسب از روش های تحقیق علمی،می تواند ساختار پیچیده مسائل را بهبود بخشد و در شناسایی راه حلهای علمی با ساختار مراتبی مشارکت نماید) ,Shieh ۰۲۰۲, Huan ,wu( تکنیک دیماتل مبتنی برنمودار های است که می تواند مولفه های دخیل را به دو گروه علت و معمول تفکیک نمایند.این نمودار ها روابط وابستگی میان عناصر یک سیستم را به تصویر میکشد. نمودار ...

ادامه متن »

تکنیک های فروش املاک، واحدهای تجاری، اداری و مسکونی

Real-Estate (4)

شرایط فروش و ارائه پیشنهاد و استراتژی فروش مدل های فروش واحدهای تجاری و اداری در کشور در مجموع به چند روش ختم می شود و معمولا اکثر شرکت های رقیب از روش های یکسانی برای فروش واحدهای خود استفاده می کنند .بخصوص عرف شرایط پیش فروش در حوزه املاک اینگونه می باشد که از ثمن کل معامله درصدی بعنوان پیش پرداخت و نقداً دریافت میشود و مابقی مبلغ بصورت اقساط و درصد کمی زمان تحویل و تنظیم سند اخذ می گردد. اقسام مدل های فروش: فروش نقدی فروش اقساطی فروش بصورت تهاتر فروش بصورت سهام یا اوراق فروش بصورت ...

ادامه متن »

برنامه استراتژیک بازاریابی و فروش

marketing khooyeh (5)

استراتژی شناسایی بازار هدف مانند مشتریان هدف، همکاران، شرکت، رقبا و شرایط و تعریف پیشنهاد ارزشی ارائه شده به مشتریان هدف، همکاران و شرکت استراتژی فروش و بازاریابی طرح ها و ایده های شرکت را به ارزش های اقتصادی تبدیل میکند .و نشان میدهند که یک شرکت چگونه با تعیین کردن جایگاه خود، در زنجیره ارزش کسب درآمد میکند. این استراتژی با طرح چند سوال اساسی باید شناسایی شود: • مشتری کیست؟ • ارزش و خواسته مشتری چیست؟ • چگونه میتوان ارزش لازم را با هزینهای مورد قبول به مشتری ارائه کرد؟ • چگونه میتوان حاشیه امنیت مطمئنی در برابر ...

ادامه متن »

استراتژی فروش(strategy sales )

بررسی انواع فروش و ارائه پیشنهاد و استراتژی فروش(strategy sales ) در این قسمت از مطالعات، به بررسی و ارائه برنامه های فروش و بازاریابی می پردازیم .به طور مختصر باید گفت استراتژی یعنی مشخص نمودن یک سری اقدامات از قبل تعیین شده و مشخص کردن منابع مورد نیاز آن جهت رسیدن به اهدافی که باز هم از قبل مشخص شده است .در واقع چه می خواهیم، به کجا می خواهیم برویم و به چه روش هایی . اکثر شرکتها زمان کافی را برای بررسی تمام عوامل مؤثر در فروش خود صرف نمیکنند و تلاش نمیکنند که اشتباهاتشان را جست ...

ادامه متن »

بازاریابی املاک و مستغلات- مسکن، ساختمان، ویلا و برج

management marketing khooyeh (4)

ازاریابی ملک و ساختمان : بازاریابی ملک و ساختمان یعنی پاسخ به نیاز خریداران و فروشندگان . بازاریابی ملک و ساختمان یعنی جست و جو برای یافتن مناسب ترین ملک ساختمان و مشتریان مرتبط با آنها که افراد و سازمان های خریدار و فروشنده و واسطه ها می توانند به صورت مفید تر و موثرتر با یکدیگر تعامل داشته باشند و بتوانند پاسخگوی نیازها و خواسته های یکدیگر باشند .سازمان ها و افراد باید بازار و ملک هدف خود را بیابند تا بتوانند نیازهای آن را بهتر شناسایی کنند . بازاریابی ملک و ساختمان یعنی بخش بندی یا تقسیم بازارها ...

ادامه متن »

روش های کلی قیمت گذاری ملک

Real-Estate (2)

• قیمت گذاری ملک بر مبنای افزودن به بهای تمام شده در این روش که ابتداییترین روش قیمت گذاری ملک نیز محسوب میشود، قیمت با افزودن یک عدد استاندارد به بهای تمام شده تعیین میشود .این روش تنها زمانی کارساز واقع میشود که قیمت تعیین شده بتواند فروش مورد انتظار را تضمین کند. • قیمت گذاری ملک بر مبنای بازده مورد نظر در این روش شرکت قیمتی را تعیین میکند که به یک نرخ بازده از سرمایه گذاری برسد .در اجرای این روش اگر شرکت بتواند هزینهها و فروش را به صورتی دقیق برآورد کند بازده سرمایه مورد انتظار تحقق ...

ادامه متن »