عناصر کلیدی در برنامهریزی تبلیغات هتلداری پاسخ به سوالاتی همچون میهمان هتل کیست، چگونه میتوان خدمات و امکانات هتل را به اطلاع آنان رساند، چگونه میتوان با تدوین استراتژیهای ارتباطات بازاریابی، تقاضاهای در حال تغییر و چالشبرانگیز میهمانان مدرن را برآورده کرد و چگونه میتوان در این دوران پر تغییر و پر رقابت، مزیت رقابتی هتل را حفظ کرد و دهها سوال دیگر همواره از سوالاتی است که پاسخ به آنها میتواند راهکاری ارزنده برای مدیریت هتل محسوب شود. برای رسیدن به موفقیت در زمینه فروش و سود، هتل باید بتواند از موثرترین وسایل ارتباطی و تبلیغی برای معرفی خدمات ...
ادامه متن »دوره های آموزشی استاد علی خویه برای آموزشگاه ها و موسسات آموزشی
بازاریابی موسسات آموزشی بازاریابی آموزشی برندسازی آموزشگاه ها دوره های آموزشی استاد علی خویه برای آموزشگاه ها دوره های آموزشی بازاریابی فروش و برندسازی در آموزشگاه ها و موسسات آموزشی چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی و سازمانی در محل شرکت شما www.khooyeh.ir ۱- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی ۲- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت ۳- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی ۴- رضایت بیشتر مخاطبان و کارکنان، تمرکز مخاطبان و کارکنان ...
ادامه متن »هفت درس بازاریابی هتل ها
۱٫پول که علف خرس نیست! مدیران درآمد، شرکت های مدیریتی هتل و مدیران کل هتل ها بیش از هر کسی دیگر زیر بار فشار درآمدزایی هتل می باشند. با این حال بسیاری از مدیران بازاریابی هتل ها خود را از پاسخ گویی به مسوولیتی که پذیرفته اند دور نگاه می دارند و بجای آن دائم به طرح ایده ای نو و تعداد دنبال کنندگان در رسانه های اجتماعی و یا عکس های تازه از هتل هستند؛ رویه ای که مسلما کار آن ها را برای سال بعد فعالیت و درخواست بودجه بسیار سخت می کند. پس باید دانست که بدون ...
ادامه متن »دوره مهارت های بازاریابی و فروش حرفه ای. اصول و فنون مذاکرات حرفه ای
دوره مهارت های بازاریابی و فروش حرفه ای. اصول و فنون مذاکرات حرفه ای در هتل ها
ادامه متن »۵اصل مهم بازاریابی
اکثر بازاریابانی که از استراتژی بازاریابی محتوا استفاده میکنند، از عدم موفقیت خود شکوه دارند. در برخی از موارد هم فرآیند به گونهای است که به ماهیت بازاریابی محتوا به دیده شک و تردید نگریسته میشود. اما این پرسش مطرح است که اگر بازاریابی محتوا شیوهای است نوین و توسعه یافته به طوری که بیش از ۹۰ درصد صاحبان کسبوکار از آن استفاده میکنند، چرا برخی آن را شیوهای بیاثر و ناکارآمد میدانند؟ آنطور که مشخص است، این روش از بازاریابی، شیوهای نیست که در همه جا شکست خورده باشد. این تحلیل افراد بوده که آن را روشی ناکارآمد جلوه ...
ادامه متن »سرفصل های کلی دوره های آموزشی
سرفصل های کلی دوره های آموزشی حسابداری | کسب و کار و محیط زیست | کسب و کار و روابط دولتی | کارآفرینی | مالی | مدیریت عمومی | بهداشت و درمان | مدیریت منابع انسانی | بین المللی کسب و کار | بازاریابی | رفتار سازمانی | فروش | اجتماعی شرکت | استراتژی | مدیریت زنجیره تامین Accounting | Business and Environment | Business and Government Relations |Entrepreneurship | Finance | General Management | Health Care | Human Resource Management| International Business | Marketing | Organizational Behavior | Sales | Social Enterprise |Strategy | Supply Chain Management حسابداری بر ...
ادامه متن »دوره ی آموزشی اصول بازاریابی
اصول بازاریابی پوشش اصول اساسی و مفاهیم بازاریابی، در این دوره نشان میدهد که چگونه بازاریابان می توانند موفقیت شرکت را با جذب مشتریان وفادار را تحت تاثیر قرار دهند. با بررسی نظریه اساسی بازاریابی، به بررسی مطالعات موردی از موفقیت در بازاریابی پرداخته می شود. همچنین نکات طراحی برنامه ی بازاریابی به شرکت کنندگان در این دوره آموزش داده می شود که می تواند تفاوت فوری در شرکت های خود را ایجاد نمایند . این دوره علاوه بر بازاریابان تازه کار به بازاریابان با سابقه نیز توصیه می شود، می توان با بهره گیری از مطالب این دوره نگرش جدید ...
ادامه متن »مشاوره و آموزش بازاریابی-فروش-برندینگ
دوره های آموزشی گروه مشاوره بازاریابی مدرس بازاریابی مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند Khooyeh.ir ردیف نام دوره استاد ۱ اصول بازاریابی علی خویه ۲ اصول و فنون مذاکرات حرفه ای علی خویه ۳ اصول خرده و عمده فروشی علی خویه ۴ بازاریابی و فروش تلفنی علی خویه ۵ اصول گزارش نویسی و جمع آوری اطلاعات بازار علی خویه ۶ مدیریت منطقه ویزیت علی خویه ۷ اصول شناسایی و تحلیل رفتار مصرف کننده علی خویه ۸ پخش و لجستیک علی خویه ۹ بازاریابی و فروش بین المللی علی خویه ۱۰ روانشناسی ارتباط با مشتری ۱۱ مدیریت زمان علی خویه ...
ادامه متن »بازاریابی هتل
بازاریابی آنلاین هر روز پیچیدهتر میشود؛ بهخصوص برای هتلدارانی که باید در مورد این نوع تاکتیکها بیشتر بدانند و در سایتهای جستوجو برای هتلها موقعیت بهتری را نسبت به بقیه هتلها پیدا کنند. متخصصان بازاریابی الکترونیک برای هتلها ۱۵ نکته کلیدی مهم در این مسیر را برشمردهاند که در ادامه به این موارد اشاره و آنها را توضیح خواهیم داد: ۱- شخصیسازی: مسافران در سایتهای متنوعی به دنبال هتل مورد نظر خود میگردند، از اینرو این موضوع بسیار حیاتی است که شما فضای اختصاصی خود را در اینترنت داشته باشید؛ وبسایت، وبلاگ و… توجه کنید که شبکههای مجازی خانه خود ...
ادامه متن »