بازاریابی کالا

goods marketing

برگزاری دوره های آموزشی در شرکت ملی گاز ایران

khooyeh branding marketing sale (4)

ادامه متن »

بازاریابی تجهیزات پزشکی

بازاریابی و برندسازی تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی

ادامه متن »

داستان برندسازی در صنعت ساختمان- کمپانی وینچی

management marketing khooyeh (4)

معرفی بزرگترین کمپانی ساخت‌و‌ساز دنیا کمپانی ساختمانی و مهندسی وینچی (Vinci) در کشور فرانسه یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین برند‌های صنعت ساختمان در جهان است. این شرکت ۱۱۵ساله در اغلب فهرست‌های ده‌گانه نام‌های بزرگ صنعت ساختمان دنیا به‌عنوان بزرگ‌ترین نام این عرصه شناخته می‌شود. این برند بزرگ ساختمانی پیش از این با نام سوسیته جنرال اینترپرایس (Societe Generale Enterprises) یا SGE شناخته می‌شد و هم‌اکنون در حالی که بخش قابل توجهی از سرمایه‌های اجرایی خود را معطوف به پدیده مهندسی برق کرده و به محصولات این حوزه اختصاص داده است با نام وینچی شناخته می‌شود. باشگاه CAC نام وینچی نخستین‌بار ...

ادامه متن »

بازاریابی و برندسازی در صنعت ساختمان

Real-Estate (4)

تبلیغات بدون نتیجه بررســی واقعبینانــه عملکــرد شــرکتهای فعــال و ســرمایهگذار در حــوزه ساخت وســاز طــی دههــای گذشــته بیانگر آن اســت که تا کنون هیچ شــرکتی در مســیر برندســازی واقعی و درست گامی برنداشته اســت. چنیــن دریافتــی ا گرچــه بــرای صنعــت ســاختمان نا گــوار اســت و میتوانــد بــر ناهمــواری و ســختی راه در حــوزه ساخت و ساز بیفزایــد، امــا بــرای شــرکتهایی کــه قصــد دارنــد هرچــه زودتــر درصــدد ســاخت برنــد برآینــد، نویدبخــش خواهــد بــود. چرا کــه فضــای بیشــتر و موفقیــت چشــمگیری در انتظارشــان را میکشــد. سالهاســت کــه برخــی ســرمایهگذاران در حــوزه ســاختمان برنامههــای تبلیغاتــی مختلفــی را بــرای پروژههــای خویــش در نظــر میگیرنــد. ...

ادامه متن »

بازاریابی در صنعت فولاد

بازاریابی صنعتی

برای دستیابی به جایگاه مناسب در بازار و کسب موفقیت، لازم است عوامل مختلفی دست به دست هـم دهند. کالا، قیمت، توزیع و ترفیع فروش مجموعه عواملی هستند که در بازاریابی نقـش اساسـی دارنـد و تولید کننده میتواند آنها را در کنترل خود داشته باشد. ضعف هر یک از این عناصر، منجر به ایجاد خدشه در کل سیستم میشود. بنابراین هر شرکت تولید کننده کالا با استفاده از مدیریت بازاریابی، تلاش میکند تا با توجه به شرایط داخلی و محیطی آمیخته بازاریابی مدیریت کرده و به موفقیت بالایی دست یابـد. بـا توجه به اهمیت صنعت فولاد به عنوان یک صنعت مادر و وجود ...

ادامه متن »

معیارهای ارزیابی صنعت مایکل پورتر

پخش و توزیع مویرگی- لجستیک

مدل نیروهای پنج گانه پورتر “Porter five forces analysis” این تکنیک بیشتر جنبه نگرشی دارد. تجزیه و تحلیل رقابت: الگوی مبتنی بر پنج نیروی پورتر مایکل پورتر این پنج عامل را در تجزیه و تحلیل صنعت لازم می‌داند. تاثیر و تاثر این پنج عامل بر روی یکدیگر ماهیت و یا شدت رقابت در صنعت را مشخص می‌نماید. این قدرت جمعی نیروها است‌که ظرفیت سودآوری‌نهایی یک تجارت را معین می‌نماید. پورتر معتقد است‌که تمامی شرکت‌ها به دنبال سود هستند و عاملی که میزان سود را تعیین می‌نماید، عامل شدت رقابت است و اگر شدت رقابت مشخص باشد، سودآوری نیز مشخص می‌گردد. ...

ادامه متن »

بازاریابی و برندسازی در صنایع دستی و محصولات فرهنگی

میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

فایل صوتی دوره ی بازاریابی و برندسازی در صنایع دستی و محصولات فرهنگی برای مدیران، مسئولین و پرسنل سازمان مدرس علی خویه محل: سازمان میراث فرهنگی و گردشگری   دانلود فایل صوتی       متن فایل صوتی: روشهای ارتباطی روی سیستم شما تأثیر می گذارد یعنی شما باید روشهای ارتباطی خودتان و مخاطبان را هم بشناسید که مخاطبان شما در حال حاضر در چه فضا و چه جایگاهی هستند. اکنون دورانی که شما فکر می کردید رسانه های عمومی بتوانند کار شما را انجام دهند گذشت. ما یک تحقیق خیلی جالبی انجام دادیم، هر فرد در یک روز به ...

ادامه متن »

بازاریابی و برندسازی در صنعت بهداشت، غذا و دارو

customer2

صنایع خدمات مالی، غذا و دارو به شیوه ‏های متفاوت خود را بازسازی می‏کنند شرکت‌ها در سراسر دنیا با ابعاد مختلف دیجتالی‏شدن دست‏ و پنجه نرم می‏کنند. اما سه صنعت خدمات مالی، خرده‏فروشی غذا و داروسازی در مرکز این توفان هستند. اولی بر اثر شرکت‌های تازه‏وارد دیجیتالی بر محصولات و خدمات بانکداری تاکید دارد. مترجم: مریم رضایی شرکت‌ها در سراسر دنیا با ابعاد مختلف دیجتالی‏شدن دست‏ و پنجه نرم می‏کنند. اما سه صنعت خدمات مالی، خرده‏فروشی غذا و داروسازی در مرکز این توفان هستند. اولی بر اثر شرکت‌های تازه‏وارد دیجیتالی بر محصولات و خدمات بانکداری تاکید دارد. این تازه‏واردها یا ...

ادامه متن »

قوانین برندسازی در صنعت نساجی

بازاریابی و برندسازی نساجی ، پارچه، کت و شلوار ، مانتو

لزوم اصلاح قوانین برندسازی در صنعت نساجی اقتصاد ایران سال‌هاست که در زمینه ایجاد نشان(برند) در صنایع با مشکلاتی مواجه بوده و روند درستی در این زمینه به وجود نیامده است، این درحالی است که نمی‌توان نشان(برند)سازی را تشویق و از سوی دیگر قیمت‌ها را کنترل کرد زیرا این دو، مقوله‌ای است که در تضاد با یکدیگر قرار می‌گیرند. در تمام اقتصادها، نشان(برند)ها ایجاد می‌شوند تا تولیدکننده از آنها سود کسب کند. درحال‌حاضر سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان مقوله‌ای به نام نشان(برند) را قبول ندارد و در محاسبه قیمت تمام شده تنها مواد اولیه، دستمزد و سربار تولید را محاسبه ...

ادامه متن »

راز موفقیت در مذاکره فروش ملک

Business & management marketing  (5)

اکثر شما این عبارت را شنیده‌اید: «آنکه اول صحبت می‌کند، بازنده است». آیا این یعنی دو مشاور املاک در یک اتاق بنشینند و ساعت‌ها به یکدیگر خیره شوند؟ مطلبی که در خصوص سکوت گفته شد درست است، اما به نکات دیگری نیز باید توجه کرد. راستی مهم‌ترین عامل در مذاکره چیست؟ این مطلب به چند مورد اشار می‌کند.   مذاکره و به‌خصوص مذاکره حرفه‌ای، به عوامل زیادی بستگی دارد و کلید همه اینها، ارتباط است. ارتباط می‌تواند کلامی یا غیرکلامی باشد. هر مذاکره‌ای فن بیان مناسب خود را می‌طلبد. انتخاب کلمات، سرعت، لحن، کانال ارتباطی و علائم غیرکلامی مانند زبان ...

ادامه متن »