بازاریابی کالا

goods marketing

محصولات جدید را چگونه وارد بازار کنم؟

سوال: تا به امروز به‌دلیل اینکه در بازار شناخته شده بودیم و اکثر مشتریان ما را به‌عنوان یک تولیدکننده با کیفیت می‌شناختند، بازار بسیار خوبی داشتیم و محصولات جدیدی هم هر بار بر حسب صلاحدید و درک خودمان از بازار به سبد محصولاتمان اضافه کرده‌ایم اما در حال حاضر با توسعه سبد محصولات از یکسو و ورود تازه‌واردان به این صنعت از سوی دیگر، با چالش بزرگی در فروش محصولات خودمان مواجه شده‌ایم. می‌دانیم که بازارهای جدیدی می‌توانیم هم با محصولات قبلی و هم با محصولات جدید به دست آوریم اما با توجه به ناشناخته بودن برند ما در این ...

ادامه متن »

قوانین جدید بازاریابی

قوانین جدید بازاریابی اگر در مورد بازاریابی همان‌طور که بیست یا حتی ده سال پیش فکر می‌شد فکر می‌کنید، باید گفت که سخت در اشتباه هستید. دلیل این امر ساده است، قوانینی که امروز کار می‌کند مخالف چیزی است که در گذشته کار می‌کرده است. قوانین قدیمی آنچه در پی می‌آید، قوانین بازاریابی است که در بیشتر دروس کسب‌وکار مطرح می‌شوند و درون بیشتر شرکت‌ها رایج هستند (که بسیاری از این شرکت‌ها در حال دست و پا زدن برای بقا هستند). • گام ۱٫ محصولی را ایجاد کنید که برای تعداد زیادی از مشتریان یا خریداران جذاب باشد. • گام ...

ادامه متن »

روانشناسی فروش و بازاریابی

دوره آموزشی روانشناسی فروش و بازاریابی (۲۴ ساعت) مدرسان : آقای علی خویه و خانم فهیمه احمدی سرفصل ها و برخی از مطالب تکنیک های شناسایی افراد مشتریان و  مخاطبان فروش و بازاریابی نماد ها و نشانه ها  ارتباطات در روانشناسی فروش و بازاریابی زبان بدن در ارتباطات و فروش و بازاریابی اصول روانشناسی فروش و بازاریابی عوامل روانی در بهبود فروش و بازاریابی عوامل روانی در تهیه رسانه های فروش و بازاریابی ی عوامل روانی در بهبود پیام های فروش و بازاریابی ی کارگاه آموزشی و اجرایی تهیه یک آگهی و سناریوی تیزر فروش و بازاریابی ی انتقال پیام ها و انواع پیام ...

ادامه متن »

دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری

دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری خدمات پس از فروش اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها به صورت کاربردی اجرایی مخاطبان دوره: مدیران عامل، مدیران بخش های مختلف، معاونت های مختلف، فروشندگان، دانشجویان و اساتید، اصناف، مدیران منابع انسانی، مدیران ارشد سازمان ها، کارکنان صفی و ستادی سازمانها، مدیران روابط عمومی، کارکنان بخش های مختلف، فروشندگان، کارمندان وکارکنان بخش بازاریابی و فروش، دست اندرکاران ارتباطات و روابط عمومی، دست اندرکاران صنعت تبلیغات و بازاریابی و…. هدف از دوره: آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های ...

ادامه متن »

بازاریابی برای بازاری‌ها

بازاریابی برای بازاری‌ها   مهدی سقطچی: به رغم توسعه کمی و کیفی بازاریابی و همه‌گیر شدن آن در میان صنایع و خدمات مختلف، صاحبان کسب‌وکارهای کوچک، کمتر به فکر آشنایی و رعایت اصول بازاریابی هستند چرا که این رشته از نظر بسیاری از آنها، ابزاری است که تنها به کار شرکت‌های بزرگ و کارخانه‌های چندصدنفره می‌آید؛ ابزاری گران که تنها این شرکت‌ها از پس پرداخت هزینه‌های آن برمی‌آیند؛ ابزاری که از پیچ و مهره‌های کسب‌وکار آنها بزرگ‌تر است. این درحالی است که بازاریابی علمی است که اصول آن، کلی و ساده هستند و همه کسب‌وکارها می‌توانند و می‌بایست آن را ...

ادامه متن »

بازاریابی پیش از تولید یا تولید پیش از بازاریابی

یکی از دغدغه‌ها و ابهامات جدی اغلب افراد کارآفرین همین پرسش است: ابتدا باید تولید محصول کرد و بعد بازاریابی یا اینکه بازاریابی پیش از اقدام به تولید است؟ به نظر می‌رسد پاسخ به این سوال در درون آن پنهان است. فرض کنید بتوانید تمام موانع تولید را پشت سر بگذارید، منابع مالی و فیزیکی را تامین کنید، طراحی‌های مورد نظر خود را انجام دهید و ایده خود را به محصول تبدیل کنید و انباری پر از محصول در اختیار داشته باشید. اما چه ضمانتی وجود دارد که بتوانید این محصول را به صورت مناسب وارد بازار کنید و با ...

ادامه متن »

مدل بازاریابی تجاری ترکیه و آمریکا

مدل بازاریابی تجاری ترکیه و آمریکا علی خویه مشاور فروش و بازاریابی     «یافتن شریک تجاری» یکی از خدمات مهم اتاق‌های بازرگانی دنیا است که به اعضای اتاق ارائه می‌شود؛ خدمتی که متاسفانه در دوران تحریم‌ها به‌واسطه قطع روابط کشورها با ایران، فعالان تجاری کشور از آن محروم مانده‌اند. اما اکنون که ایران وارد فضای دیگری از روابط خود با دنیا شده، به نظر می‌رسد زمان آن رسیده تا اتاق بازرگانی ایران نیز این جنبه از خدمت خود را تقویت کند. در این راستا اتاق بازرگانی ایران در گزارشی به بررسی تجربه اتاق‌های بازرگانی دو کشور ترکیه و آمریکا ...

ادامه متن »

بازاریابی و برندسازی محصولات لوازم خانگی

دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی محصولات لوازم خانگی        بازاریابی محصولات لوازم خانگی      تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش   بازاریابی محصولات  لوازم خانگی راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات صنعت محصولات لوازم خانگی      مدرس : استاد علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی محصولات لوازم خانگی، عضو انجمن های ملی و بین­المللی تخصصی، دارای بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، مهمان و کارشناس برنامه های تخصصی صدا و سیما و … www.khooyeh.ir www.khooyeh.com     مدیریت بازاریابی   محصولات لوازم ...

ادامه متن »

دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ ، تبلیغات و خلاقیت

مشاوره و تدریس مدیریت، پیشبرد اهداف شرکت

دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ ، تبلیغات و خلاقیت برای آموزش، بهتر است درست هزینه گردد. همیشه ارگان ها و سازمان ها از اثربخشی آموزش بسیار ناراضی هستند به نظر شما اثربخش ترین آموزش چه نوع آموزشی است که بتواند تغییر در رفتار فردی و گروهی سازمانی داشته باشد و بهره وری یک سازمان را افزایش دهد؟ آقای علی خویه خود یکی از محققین متدهای آموزش می باشد که می توانید مشاوره از ایشان در اجرای اثربخشی مشاوره هاو آموزش های خود از ایشان استفاده نمایید. علی خویه ، متمایز در شیوه آموزش و اجرا آموزش یکی از ارکان ...

ادامه متن »

نکات مهم در فروش

‼️نکات مهم در فروش‼️ ۱٫ به مشتریان بالقوه همیشه با این دید نزدیک شوید که به آنها خواهید فروخت. ۲٫ همیشه به توصیه دیگران درباره سر و وضع و نحوه حضورتان گوش کنید. ۳٫ اگر می خواهید دیگران به حرفتان اعتقاد پیدا کنند اعتماد به نفس داشته باشید. ۴٫ سخنان خود را ضبط و اشکالات آن را برطرف کنید. ۵٫ مطالب و مهارتهایی را که فرا می گیرد مرتبا مرور و تمرین کنید. ۶٫ نیاز واقعی مشتری را سریعا شناسایی کنید و آن را برآورده سازید. ۷٫ به مشتری به چشم یک دوست نگاه کنید نه به چشم دشمن ۸٫ ...

ادامه متن »