برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

بهترین راه و روش فروش و بازاریابی

بهترین راه بازاریابی

آیا می‌دانستید بهترین راه برای بازاریابی این نیست که محصولات و خدمات شرکت خودتان را «بفروشید»،بلکه اصل مهم، شناساندن آن و برقراری روابط معنادار با مشتریان و بزرگان بازارهای تجاری-تجاری است؟ پیش از فروش به مردمی که نمی‌شناسید و کسانی که احتمالا صحبت‌های شما را به واسطه دیگر نفرات می‌شنوند توجه کنید. باید بیشترین تلاشتان را داشته باشید برای اینکه زمان و انرژی‌تان را برای ایجاد رابطه‌ای بسیار خوب با تعدادی از مشتریان تان سرمایه‌گذاری کنید.

brand

به گفته مکسول استینسون، کارشناس بازاریابی، «بهترین روابط تجاری تنها شامل مشتریانی نمی‌شود که کالایی به آنها «فروخته‌اید»، بلکه زمانی رابطه تجاری موفقی دارید که هر مشتری مانند مراکز ارجاع یا مراکز تبلیغاتی برای شما عمل کند.این امر منجر به فروش بیشتر می‌شود و اهمیت آن بسیار فراتر از خرید آنها از شماست. این رویکرد یکی از راه‌های تشکیل شبکه ارتباطی است بنابراین این روش یکی از بهترین روابط تجاری است. شما اعتماد مشتریان را جلب می‌کنید تا آنها شما را به دیگران ارجاع دهند.

منبع:/forsatnet.ir/

بهترین راه بازاریابی آیا می‌دانستید بهترین راه برای بازاریابی این نیست که محصولات و خدمات شرکت خودتان را «بفروشید»،بلکه اصل مهم، شناساندن آن و برقراری روابط معنادار با مشتریان و بزرگان بازارهای تجاری-تجاری است؟ پیش از فروش به مردمی که نمی‌شناسید و کسانی که احتمالا صحبت‌های شما را به واسطه دیگر نفرات می‌شنوند توجه كنید. باید بیشترین تلاشتان را داشته باشید برای اینکه زمان و انرژی‌تان را برای ایجاد رابطه‌ای بسیار خوب با تعدادی از مشتریان تان سرمایه‌گذاری کنید. به گفته مکسول استینسون، کارشناس بازاریابی، «بهترین روابط تجاری تنها شامل مشتریانی نمی‌شود که کالایی به آنها «فروخته‌اید»، بلکه زمانی رابطه تجاری…

بازبینی عمومی

مفید
کاربردی

امتیاز کاربران: 4.7 ( 1 آراء)

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

x

این مطلب را نیز بخوانید

دکتر علی خویه مدرس فروش استاد فروش مشاور فروش و بازاریابی کاربردی اجرایی عملیاتی دکتر علی خویه khooyeh.ir

۱۴ تکنیک ساده اما موثر برای افزایش فروش

۱۴ تکنیک ساده اما موثر برای افزایش فروش تهیه و تدوین: دکتر ...