دوره های آموزشی کاربردی بازاریابی و فروش

انتخاب مدرس فروش، انتخاب مدرس بازاریابی و فروش، انتخاب مدرس مذاکره، انتخاب مدرس CRM

علی خویه استاد و مدرس بازاریابی فروش مدیریت برند مذاکره

بهترین مدرس بازاریابی فروش مدیریت و برند در ایران چه کسی است؟ برای انتخاب یک مدرس حرفه ای با تجربه در حوزه بازاریابی فروش برند مذاکره مدیریت چه باید کرد؟ در انتخاب مدرس بازاریابی و فروش خود بسیار دقت کنید در انتخاب مشاور و مدرس بازاریابی و فروش به خصوص در انتخاب مدرس فروش خود حتما سعی کنید تا در مورد این موضوع بررسی های لازم را انجام دهید چند نکته بسیار مهم وجود دارد که باید با دقت در مورد انتخاب مدرس شرکت خود در حوزه بازاریابی فروش مذاکره مشتری مداری و مدیریت توجه کنید. ۱- بررسی کنید که ...

ادامه متن »

دوره های آموزشی استاد علی خویه برای آموزشگاه ها و موسسات آموزشی

استاد علی خویه مدرس و مشاور در حوزه بازاریابی فروش و برندسازی در آموزشگاه ها و موسسات آموزشی فرهنگی با 19 سال تجربه اجرایی

بازاریابی موسسات آموزشی بازاریابی آموزشی برندسازی آموزشگاه ها دوره های آموزشی استاد علی خویه برای آموزشگاه ها دوره های آموزشی بازاریابی فروش و برندسازی در آموزشگاه ها و موسسات آموزشی چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی و سازمانی در محل شرکت شما www.khooyeh.ir ۱- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی ۲- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت ۳- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی ۴- رضایت بیشتر مخاطبان و کارکنان، تمرکز مخاطبان و کارکنان ...

ادامه متن »

برندسازی، بازاریابی و فروش در صنعت مبل و دکوراسیون

برندسازی بازاریابی و فروش در صنعت مبلمان و دکوراسیون توسط استاد علی خویه

    دوره آموزش جامع مدیریت برند در صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته استاد خویه: ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸-۰۹۳۷۲۹۹۱۶۰۸ www.khooyeh.com برخی از سرفصل ها روز برخی از سرفصل ها اول مفهوم برند نام و نشان تجاری اهمیت و ضرورت برند در صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته کارگاه تحلیل نام و نشان های تجاری brand analyze عوامل فیزیولوژیکی و پزشکی برند دی ان ای(DNA) برند دوم اصول مهندسی برند معماری برند در صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته brand engineering استراتژی نام تجاری Brand strategy اصول ساخت برند و نام و نشان تجاری تحقیقات برند ( تحلیل عوامل بازار محصول و مشتریان) ...

ادامه متن »

آموزش های مشاوره ای به مدیران همراه اول

یاد ایام از آلبوم خاطرات … سخنرانی چند ماه پیش اینجانب در بین مدیران شرکت های ict ارتباطاتی و مخابراتی A post shared by www.khooyeh.com (@khooyeh.ir) on Feb 16, 2017 at 12:21pm PST   آکادمی مذاکره ایران, چند تعریف ساده : مذاکره : مذاکره فرآیندی است که طی آن از طریق گفتگو و تعامل هدفمند به نقاط مشترک، تایید و رضایت برسند. پیش قرارداد : دوره قبل از انعقاد قرارداد نهایی است که طرفین با اعلام درخواست اولیه و قبول شرایط مقدماتی تا حدی به نظرات هم آشنا شده اند و سعی بر این دارند که ضمن حفظ شرایط موجود ...

ادامه متن »

مدرس و مشاور مدیریت کیست و مشاوره چیست؟

مشاور مدیریت کیست؟ کار مشاور مدیریت چیست؟ مشاور کسب و کار چه کسی است؟ مشاور بازاریابی و فروش کیست؟ مشاور برند و شرکت چه وظایفی دارد؟ مشاورین نگاهی سیستمی از خارج به داخل داشته و به مسایل از زاویه دیگری می نگرند که صاحبان مشاغل و یا افراد دارای مسئله به سبب مشغله فکری، ذهنی و همچنین درگیری با عناصر اصلی مسئله، به درستی نمی توانند مشاهدات لازم را داشته، تشخیص و تفکیک لازم را اعمال فرمایند. کار مشاور مدیریت ارایه مشاوره به مدیران ارشد در خصوص انتخاب راه های بهبود کارایی سازمان است. او به مدیران در حوزه های ...

ادامه متن »

چرا آموزش و مشاوره بازاریابی فروش و برند

اهمیت و ضرورت آموزش در محل شرکت و محل کسب و کار شما متخصصیان و محققان آموزش معتقدند، اثربخش ترین آموزش ها آموزشی است که ضمن خدمت و در محل کار انجام گیرد آنها معتقدند برای اثربخشی بیشتر آموزش های سازمانی باید سعی شود تا در حین کار و ضمن خدمت آموزش ها به پرسنل صورت گیرد البته آموزشی که خود مدرس تجربه اجرایی و عملیاتی داشته باشد. گروه تخصصی gmas.ir که در عرصه آموزش تخصصی در کلیه ی زمینه های، مهندسی فروش، تبلیغات، برند، مشتری مداری، مدیریت بحران فروش،چیدمان و مدیریت فروشگاه، قیمت گذاری، بازاریابی ، خلاقیت و تریز ...

ادامه متن »

دوره ی آموزشی فروش و بازاریابی حرفه ای . مهندسی فروش اثربخش

دوره ی آموزشی فروش و بازاریابی حرفه ای . مهندسی فروش اثربخش در شرکت محترم عالیفرد (سن ایچ) برگزار شد.

ادامه متن »

دوره ی فروش حرفه ای و اثربخش

فروش حرفه ای و اثربخش سرفصل ها: تکنیک های افزایش سطر فاکتور افزایش پوشش فروش روش های افزایش فروش ریالی و سطری تاکتیک های بهبود کمی و کیفی فروش تکنیک های بهبود وصول هدف تکنیکهای کاهش مرجوعی تکنیک های پوشش کمی و کیفی مسیر تکنیک های مدیریت زمان مسیر فروش تکنیک های چانه زنی موثر مهارت های مذاکرات اثربخش ویزیتوری

ادامه متن »

دوره جامع مهندسی فروش و بازاریابی

  دوره جامع مهندسی فروش و بازاریابی مهمترین مباحث این دوره: تکنیک های مهندسی فروش تکنیک های کاربردی مدیریت بازاریابی تکنیک های ارتباطی در فروش موفق تکنیک های برقرای و حفظ ارتباط با مشتری فنون و خلاقیت های جذب مشتریان روانشناسی تبلیغات و فروش تکنیک های کاربردی جذب مشتریان بیشتر و تداوم فروش انواع مشتریان و راه های افزایش فروش اشتباهات و خطاهای فروش و دلایل فروش ناموفق

ادامه متن »

تدریس CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)

تدریس CRM مدرس بازاریابی، مدرس فروش، استاد بازاریابی، دوره های بازاریابی و فروش، کلاس اصول و فنون مذاکره، مدرس مذاکره، مدرس زبان بدن، مدرس مدیریت، مدرس MBA ، دوره های تخصصی بازاریابی و فروش، مشتری مداری و افزایش فروش، افزایش مشتری، جذب مشتری

تدریس و آموزش مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بندر شهید رجایی- بزرگترین منطقه ی اقتصادی کشور-هرمزگان-بندرعباس  

ادامه متن »