به داشتن همراهانی مانند شما افتخار می کنیم جهت دریافت مطالب آموزشی می توانید عضو کانال های تلگرام یا صفحه اینستاگرام ما باشید. اهمیت و ضرورت آموزش در محل شرکت و محل کسب و کار شما متخصصیان و محققان آموزش معتقدند، اثربخش ترین آموزش ها آموزشی است که ضمن خدمت و در محل کار انجام گیرد آنها معتقدند برای اثربخشی بیشتر آموزش ها باید سعی شود تا در حین کار و ضمن خدمت آموزش ها به پرسنل صورت گیرد البته آموزشی که خود مدرس تجربه اجرایی و عملیاتی داشته باشد. اما چرا آموزش د رمحل؟؟ برخی از ویژگی ها و ...
ادامه متن »چرا مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات؟ چرا مدیریت فروش و برندسازی املاک و مستغلات
چرا مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات؟ چرا مدیریت فروش و برندسازی املاک و مستغلات چند سالی که اینجانب در سمت اجرایی تجربه برندسازی مهندسی فروش و بازاریابی املاک را بر عهده داشتم مجموعه تجربیات اینجانب منجر به تالیف کتابی در این حوزه شده که تاکنون سه بار توسط انتشارات دیدار تجدید چاپ شده به نام مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات در ادامه توضیحاتی درباره این کتاب و دوره های آموزشی که ویژه کارگزاران و مشاوران املاک برگزار شده است ارایه می گردد امید است مورد بهره برداری قرار گیرد. این دوره ها قابل برگزاری برای مشاوران ...
ادامه متن »دوره مدیریت فروش حرفه ای
سرفصل های آموزشی دوره مدیریت فروش حرفه ای شرکت پخش سن ایچ و ردبول و شریستا و ایسی مانکی و نستله و شیبا و شیبابا مدرس: علی خویه www.khooyeh.ir Www.khooyeh.com: Www.marketingdoctor.ir مهارت های فروشندگان حرفه ای آشنایی با جدید ترین فناوری های فروش حرفه ای تکنیک های مدرن فروش حرفه ای آشنایی با مدل های فروش مدرن و حرفه ای مانند sis مدل کانبان. مدل foa در فروش حرفه ای آشنایی با مهارتها و استراتژی های فروش در شرایط سخت و رکود بازار چگونگی شکستن قفل فروش همراه با اجرایی فیلم کارگاه آموزشی و کار عملی در کلاس و کیس ...
ادامه متن »استراتژی بازاریابی در خرده فروشی
روش های گزینشی جهت رسیدن به یک استراتژی بازاریابی بررسی می شود / آمیخته معجزه آسای خرده فروشی چکیده چیدمان و آرایش فروشگاهی، هنر بهره بردن از عناصر مختلفی است که به کارگیری ترکیب مناسب آنها، موجبات جذب، تشویق و تحریک مشتریان احتمالی را فراهم کرده و ضمن کشاندن آنها به فروشگاه و قفسه های فروش، محیطی جذاب، چشم نواز، مهیج و اقناع کننده را برای ایشان به ارمغان خواهد آورد. هدف اصلی از چیدمان و طرح بندی یک فروشگاه یا مرکز خرید، طراحی و خلق فضای مشتری پسند و زیبایی است که بتواند وفاداری مشتریان را به فروشگاه و ...
ادامه متن »ایجاد انگیزه در خریداران فروشگاه
تبلیغات در خرده فروشی بررسی می شود / ایجاد انگیزه برای خریدار ترویج (همان ترفیع یا پیشبرد فروش) شاید بیشتر از هر چیز با تبلیغات شناخته می شود. تبلیغات موثر فرآیندی است که باعث می شود دانش، نگرش و رفتار مشتریان نسبت به موضوع مورد نظر تغییر کرده و آگاهی های بالقوه ایشان نسبت به کالا یا خدمات ارائه شده افزایش یابد. تبلیغات، پیام مناسب را از طریق یک رسانه مناسب به مخاطب مناسب ارائه می دهد. برنامه تبلیغاتی هر فروشگاه نشأت گرفته از برنامه کلی و طرح بازاریابی آن فروشگاه خواهد بود. البته نباید فراموش کرد که در تبلیغات، ...
ادامه متن »کانال تلگرام صاحبان فروشگاه ها و پرسنل و کارکنان مجتمع ها تجاری
کانال تلگرام فروشگاه داران. مدیران و پرسنل فروشگاه ها و مراکز خرید و مجتمع های تجاری لینک عضویت: https://telegram.me/drmall مخصوص فروشگاه داران، مدیران و پرسنل فروشگاه ها مراکز خرید لوازم خانگی، مراکز خرید پوشاک، لباس، مانتو، کیف و کفش، فروشگاه های مواد غذایی، سوپر مارکت ها، هایپر مارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های لوازم الکترونیکی، فروشگاه لپ تاپ و موبایل، فروشگاه لوازم جانبی خوردو، فروشگاه لوازم خانگی، فروشگاه لوازم برقی، فروشگاه تلویزیون LCD LED، فروشگاه میز تلویزیون، فروشگاه، فروشگاه لوازم پلاستیک، فروشگاه مانتو و پوشاک زنانه، فروشگاه کت و شلواز، فروشگاه لوازم آشپزخانه ، فروشگاه جهیزیه، فروشگاه سیسمونی ...
ادامه متن »اصول اولیهی طراحی فروشگاه و سوپرمارکت
اصول اولیهی طراحی سوپرمارکت برای شروع کار، بر اساس فضایی که در اختیار دارید، طرح اولیهی سوپرمارکتِ مورد نظرتان را ترسیم کنید و مرحله به مرحله، اصولی را که دربارهشان صحبت خواهیم کرد در طرح خود لحاظ کنید. محل قرارگیری کالاهای روزانه کالاهایی مانند نان، شیر، گوشت، پنیر نیاز هر روزهی مشتریان هستند که بهاصطلاح در ”عمق فروشگاه“ قرار داده میشوند، و به عبارتی در قسمتهای انتهاییِ فضای فروشگاه. به این معنا که مشتریان برای دسترسی به این مایحتاج اولیه چارهای ندارند جز اینکه از میان راهروها عبور کنند، و این یعنی عبور از میان بسیاری از کالاهای وسوسهانگیزِ دیگر، ...
ادامه متن »اصول چیدمان در هایپرمارکت ها و فروشگاه ها
شاید فروشگاه های خرده فروشی مانند سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها در نگاه اول صرفاً فضایی پر از قفسه ها، یخچال ها و مجموعه ای از کالاها به نظر برسند که کنار هم چیده شده اند تا شما به عنوان مشتری مراجعه کنید و کالای مورد نیازتان را خریداری کنید! نه، به این سادگی نیست! چیدمان قفسه ها، تجهیزات و یخچال ها در عین سادگی، می تواند از قوانینی پیروی کند که تغییرات و نوسانات قابل توجهی در میزان فروش کالاها ایجاد کند. اینها قوانینی هستند که در نگاه اول به چشم نمی آیند و به شکلی نامحسوس تأثیر خود ...
ادامه متن »افزایش فروش و جلب نظر مشتری در فروشگاه
جهت افزایش فروش و جلب نظر مشتری موارد زیر توصیه می شود: ۱ – محل قفسه ها و نوع چیدمان فروشگاه : نتایج حاصل از تحقیقات نشان می دهد که مردم به تمیزی ، نظم و ترتیب و در دسترس بودن کالا های مورد نظر خود در یک فروشگاه ، علاقه و توجه خاص دارد . به همبن دلیل میزان فروش کالا های در معرض دید نسبت به اجناس که در دید مشتری قرار ندارند ۳ برابر و بیشتر است . همچنین کالاهای که در ردیف پائین قفسه ها قرار دارند بیش از کالاهای ردیف های بالایی خریداری می شود . باید یادآوری کرد که ...
ادامه متن »مشکلات فروشگاه ها و هایپرمارکت ها در ایران
۴ چالش عمده برسر راه نظام مدرن توزیع مینا یوسفی – چرا فروشگاههای زنجیرهای در ایران چندان موفق نیستند؟ بیش از ۵ دهه از تولد فروشگاههای زنجیره ای در کشور میگذرد، اما تاکنون بسیاری از آنها همچون «کوروش» به خاطر ضررده بودن و استقبال کم مردم به تعطیلی کشیده شدهاند و به گفته صاحبان این فروشگاهها چند فروشگاهی که باقی ماندهاند نیز با سود نه چندان قابل توجهی به فعالیت ادامه میدهند. در دو سال گذشته هم مسوولان دولتی وعدههای زیادی برای ساماندهی و تاسیس فروشگاههایی با پشتوانه قوی دادهاند، اما هنوز در بر همان پاشنه قدیم میچرخد. در سال ...
ادامه متن »