به نام او که همه هستی از اوست ۱۵۰ روش تکنیک و تاکتیک بازاریابی ۱۵۰ مدل بازاریابی واحد استراتژی و تحقق و توسعه دکتر علی خویه drkhooyeh.ir Khooyeh.com دکتر بازاریابی marketingdoctor.ir مدل ها روش ها تکنیک ها و تاکتیک های بازاریابی دکتر علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ khooyeh.ir ۵۱۴ تکنیک ساده و کاربردی بازاریابی، افزایش فروش، مذاکره، چانه زنی، متقاعد سازی و مدیریت تعارض بخش دوم مدرس مشاور و مربی: دکتر علی خویه drkhooyeh.ir @ مدرس مشاور و مربی بیش از صدها شرکت و برند معتبر ملی و بین المللی ، بیش از ۲۱ سال تجربه اجرایی از کارشناسی ویزیتوری فروشندگی ...
ادامه متن »بازاریابی خدمات service marketing کتاب بازاریابی خدمات مدرس بازاریابی خدمات خویه
دانلود کتاب بازاریابی خدمات علی خویه مشاور و مدرس دوره های بازاریابی خدمات سرویس مارکتینگ http://khooyeh.ir/wp-content/uploads/%D8%AE%D9%84%D8%A7%D8%B5%D9%87-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AAkhooyeh.ir_.pdf علی خویه مدرس دانشگاه با ۲۱ سال تجربه اجرایی مولف و مترجم ۱۴ کتاب تخصصی کاربردی www.khooyeh.ir www.khooyeh.com ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ صفحه اینستاگرام Khooyeh.ir در فرهنگ لغت آکسفورد “کیفیت به عنوان درجه مناسب بودن یا ارزش” تعریف شده است. در بحث مدیریت کیفیت فراگیر، کیفیت به معنی برآوردن خواستههای تصریحی یا صنعتی مشتریان به طور کامل ذکر شده است. در اینجا بهبود کیفیت مستمر، یک سفر است نه یک مقصد. آنچه مهم است برقراری رابطه متناظر میان کیفیت ورضایت مندی مشتریان است. به عبارت دیگر اگر ...
ادامه متن »دکتر علی خویه از دغدغه های برندینگ جشنواره فجر می گوید / جشنوارهای که برند نیست
گزارشات و مطالبی از دکتر علی خویه مشاور و مربی در حوزه مدیریت برند برندسازی دکتر برند مشاور برند مدرس برند کانال تلگرام دکتر برند اصول و تکنیک های برندسازی- دکتر برند انجمن برند https://telegram.me/branddoctor صفحه اینستاگرام انجمن برند دکتر برند https://www.instagram.com/anjoman_brand/ دکتر علی خویه از دغدغه های برندینگ جشنواره فجر می گوید / جشنوارهای که برند نیست برای ما که فضاهای بینالمللی زیادی برای نشان دادن هنر خود در حوزه سینما و تئاتر در اختیار نداریم، جشنواره بینالمللی فجر شاید یکی از همان برگ برندههایی باشد که به واسطه پتانسیلش بتوانیم هنر و فرهنگ ایرانیمان را ...
ادامه متن »چرا مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات؟ چرا مدیریت فروش و برندسازی املاک و مستغلات
چرا مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات؟ چرا مدیریت فروش و برندسازی املاک و مستغلات چند سالی که اینجانب در سمت اجرایی تجربه برندسازی مهندسی فروش و بازاریابی املاک را بر عهده داشتم مجموعه تجربیات اینجانب منجر به تالیف کتابی در این حوزه شده که تاکنون سه بار توسط انتشارات دیدار تجدید چاپ شده به نام مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات در ادامه توضیحاتی درباره این کتاب و دوره های آموزشی که ویژه کارگزاران و مشاوران املاک برگزار شده است ارایه می گردد امید است مورد بهره برداری قرار گیرد. این دوره ها قابل برگزاری برای مشاوران ...
ادامه متن »مدیریت تحول، مدیریت بحران، مدیریت بهبود سازمانی، مدیریت پیشبرد و توسعه، دکتر علی خویه
مدیریت تحول، مدیریت بحران، مدیریت بهبود سازمانی، مدیریت پیشبرد و توسعه، مدیریت تغییر و بهبود سازمانی – دکتر علی خویه بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان اصول . فرایندها . عملکرد بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان چیست؟ بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان به چه چیزی می پردازد؟ تغییر و پیشبرد سازمان همانند مدیریت تحول است؟ شرایط لازم برای انجام دادن کار بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان مدلهای اجرای بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان برای بهبود تغییر و پیشبرد سازمان و شرکت بهتر است مشاور داخلی داشته باشیم یا خارجی یک سازمان چرا و چه موقع از بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان ...
ادامه متن »فیلم های آموزشی و مشاوره ای دکتر علی خویه
در این صفحه سعی کرده ام تا تمامی فیلم های مرتبط با دوره های آموزشی و مشاوره ای دکتر علی خویه را یک جا جمع کنیم به کلیک برروی لینک های زیر می توانید این فیلم های را تماشا کنید ۰۳:۵۶ مدیریت منابع انسانی دکتر علی خویه ۵ بازدید۱ هفته پیش ۰۷:۲۳ معرفی کتاب اسرار تجارت بین الملل دکتر علی خویه khooyeh.ir ۱۳ بازدید۲ هفته پیش ۱۵:۰۲ هوش مالی- هوش کارآفرینی – دکتر علی خویه مدیریت کسب و کار khooyeh.ir ۱۰ بازدید۳ هفته پیش ۱۳:۵۷ برنامه پولدار شو ۱- دکتر علی خویه -موفقیت در کسب و کار khooyeh.ir ...
ادامه متن »تبلیغات و بازاریابی هتل ها
عناصر کلیدی در برنامهریزی تبلیغات هتلداری پاسخ به سوالاتی همچون میهمان هتل کیست، چگونه میتوان خدمات و امکانات هتل را به اطلاع آنان رساند، چگونه میتوان با تدوین استراتژیهای ارتباطات بازاریابی، تقاضاهای در حال تغییر و چالشبرانگیز میهمانان مدرن را برآورده کرد و چگونه میتوان در این دوران پر تغییر و پر رقابت، مزیت رقابتی هتل را حفظ کرد و دهها سوال دیگر همواره از سوالاتی است که پاسخ به آنها میتواند راهکاری ارزنده برای مدیریت هتل محسوب شود. برای رسیدن به موفقیت در زمینه فروش و سود، هتل باید بتواند از موثرترین وسایل ارتباطی و تبلیغی برای معرفی خدمات ...
ادامه متن »دوره های آموزشی استاد علی خویه برای آموزشگاه ها و موسسات آموزشی
بازاریابی موسسات آموزشی بازاریابی آموزشی برندسازی آموزشگاه ها دوره های آموزشی استاد علی خویه برای آموزشگاه ها دوره های آموزشی بازاریابی فروش و برندسازی در آموزشگاه ها و موسسات آموزشی چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی و سازمانی در محل شرکت شما www.khooyeh.ir ۱- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی ۲- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت ۳- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی ۴- رضایت بیشتر مخاطبان و کارکنان، تمرکز مخاطبان و کارکنان ...
ادامه متن »هفت درس بازاریابی هتل ها
۱٫پول که علف خرس نیست! مدیران درآمد، شرکت های مدیریتی هتل و مدیران کل هتل ها بیش از هر کسی دیگر زیر بار فشار درآمدزایی هتل می باشند. با این حال بسیاری از مدیران بازاریابی هتل ها خود را از پاسخ گویی به مسوولیتی که پذیرفته اند دور نگاه می دارند و بجای آن دائم به طرح ایده ای نو و تعداد دنبال کنندگان در رسانه های اجتماعی و یا عکس های تازه از هتل هستند؛ رویه ای که مسلما کار آن ها را برای سال بعد فعالیت و درخواست بودجه بسیار سخت می کند. پس باید دانست که بدون ...
ادامه متن »دوره مهارت های بازاریابی و فروش حرفه ای. اصول و فنون مذاکرات حرفه ای
دوره مهارت های بازاریابی و فروش حرفه ای. اصول و فنون مذاکرات حرفه ای در هتل ها
ادامه متن »