علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و ...
ادامه متن »شیوه های بازاریابی و فروش فرش
این روزها شیوههای جدید بازاریابی در دنیا کار تجارت را به سمتی پیش برده که مشتریان در نقش هدایتکنندگان بازار هستند، بر این اساس غلامرضا عباسی، کارشناس ارشد مطالعات بازار و مشتری در یادداشتی به بیان شیوههای جدید بازاریابی در تجارت هنر- صنعت فرش پرداخته است: “بیشتر از چهارصد سال است که از انقلاب کوپرنیکی میگذرد. کوپرنیک، دانشمند اخترشناسی بود که وجود خورشید به عنوان محور و مرکز منظومه شمسی را به اثبات رساند. در سال ۱۹۹۹ هفته نامه بینالمللی بیزنس ویک، با انتشار مقاله ای تحت عنوان مشتریان در نقش هدایت گنندگان، از وقوع انقلاب کوپرنیکی دیگری در جهان ...
ادامه متن »مدیریت پایدار و اشتباهات مدیریتی
امروزه، کارکنان حساسیت بیشتری به مسائل اجتماعی و زیستمحیطی پیدا کردهاند و به همین دلیل است که استراتژی شرکتها در حرکت به سمت پایداری باعث میشود میزان انگیزش آنها افزایش یابد. حرکت به سمت پایداری همچنین باعث افزایش وجهه اجتماعی شرکتها شده و به این صورت افراد با صلاحیت بیشتری برای استخدام در آنها ابراز تمایل خواهند کرد. در طرف دیگر، بیتوجهی به مسائل اجتماعی و زیستمحیطی ممکن است منجر به کاهش بهرهوری کارکنان و افزایش استعفاها شود. در هر صورت، تمایل کارکنان به پایدارسازی شرکت، به معنای ساده بودن این فرآیند نیست. هر فردی نظرات و شخصیت منحصربهفرد ...
ادامه متن »بازاریابی رابطه مند
بازاریابی رابطه مند برای حفظ مشتریان کلیدی (سودآور) موجود، مهارت در ایجاد ارتباط صحیح با مشتری ضروری است . تئوری بازاریابی سنتی یا کلاسیک ، عمدتاً به انجام معامله توجه داشت و به حفظ مشتریان اهمیتی نمی داد . اما با گسترش رقابت و اشباع شدن بسیاری از بازارها و تغییرات پیوسته در محیط و ترکیب جمعیت ، شرکتها با این واقعیت روبرو شدند که امروزه دیگر مانند گذشته شرکتها با یک نظام اقتصادی رو به گسترش و بازارهای در حال رشد روبرو نیستند . امروزه هر مشتری ارزش ویژه خود را دارد و اینکه شرکتها برای بدست آوردن ...
ادامه متن »تعریف جامع بازاریابی
تعاریف بازاریابی بازاریابی کلیه عملیات یک بنگاه تولیدی ، توزیعی یا خدماتی را در بر می گیرد. بنابر تعریف مذکور، بازاریابی در ادبیات بازرگانی امروز دنیا، بمعنی کلیه تلاشهایی است که یک کارآفرین اقتصادی برای طراحی، تولید، توزیع، یا فروش کالا و خدمت به مصرف کننده نهایی و جلب رضایت او متحمل می شود و بدنی ترتیب می توان استنباط کرد که بازاریابی کلیه عملیات یک بانگاه اقتصادی را شامل می شود. بسیاری از مردم در مورد اصطلاح بازاریابی به اشتباه آنرا معادل فروش و یا تبلیغات تجاری می دانند که باعث افزایش فروش می شود. این در حاتی ...
ادامه متن »بازاریابی ازدیدگاه مدیریت ارتباط مشتری CRM
به منظور پوشش ادبیات عملکرد بازاریابی و اهمیت آن در پی آن هستیم که با استفاده از روش های کیفی شاخص ها و سنجه های کلیدی عملکرد بازاریابی را مشخص و از دیدگاهای متفاوت به بررسی آن بپردازیم. لذا به بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با عملکرد بازاریابی و از طرفی دیگر به بررسی تاثیربنیان های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان در بانک های خصوصی و دولتی می پردازیم .در ساختار کلی پژوهش ابعاد مشتری ،برند ، بازار ، نو آوری وبعد مالی در تعیین عملکرد بازاریابی تعیین می شود و در ادامه CRM بعنوان مدلی مشتری مدار ...
ادامه متن »بازاریابی خدمات بانکی
بازاریابی یک جزء کلیدی در کسب و کار های امروز است . مفاهیم و روشهای بازاریابی، متناسب با توسعه و گسترش کسب و کارها و تکنولوژی در حال تغییر و بهبود است. اقدامات حوزه بازاریابی امکان پایداری و بقای سازمان ها و همچنین توسعه آنها را فراهم می نماید و بدون اقدامات این بخش تداوم حیات آنها به مخاطره می افتد. در عین حال فعالیت های بازاریابی برای کالاها و خدمات از اصول ثابتی پیروی می کنند اما به لحاظ ویژگی های خاص خدمات لازم است روش های خاصی برای موفقیت در کار بازاریابی آنها مورد استفاده قرار داد. در ...
ادامه متن »تدریس بازاریابی و برندینگ
مشاوره و تدریس بازاریابی و برندینگ در سازمان و شرکت شما برگزاری دوره های آموزشی سازمانی علی خویه مدرس بازاریابی و فروش، ۱۸ سال تجربه ی اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع شماره تماس مستقیم: ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
ادامه متن »علی خویه مدرس بازاریابی و فروش
اصول و فنون مذاکره, اقناع مشتری , ویزیتوری حرفه ای.
دوره ی یک روزه اصول و فنون مذاکره. تکنیک های متقاعد سازی مشتری. تاکتیک های اقناع مشتری . اصول و فنون ویزیتوری حرفه ای. در شرکت پخش سایه سمن- پخش مویرگی مدرس: علی خویه مدرس دانشگاه، ۱۸ سال تجربه ی احرایی و آموزشی، مولف ۱۲ عنوان کتاب تخصصی در زمینه های مدیریت، برندینگ،بازاریابی، فروش و…
ادامه متن »