Marketing: Retail Strategy مخاطبان دوره : مدیران حسابداری ، مدیران بازاریابی ، مدیران مالی ، مدیران کنترل موجودی ، محققان بازار ، برنامه ریزان واسطه ها ، مدیران روابط عمومی ، مدیران فروش خرده فروشی ، مدیران سازمان های غیرانتفایی برخی عناوین درسی: مهارت های اصلی تجارت Essential Business Skills شاخص آمار تجارت کاربردی Applied Business Statistics مدیریت استراتژیک یکپارچه Integrated Capstone-Strategic Management رفتار خریدار Buyer Behavior ارتباطات بازاریابی Marketing Communications تحقیقات بازاریابی Marketing Research کانال های بازاریابی Marketing Channels کارآموزی در بازاریابی/ لجستیک Internship in Marketing/Logistics مشکلات استراتژیک بازاریابی Strategic Marketing Problems مقدمه ای بر صنعت مدرن Introduction ...
ادامه متن »سرفصل های کلی دوره های آموزشی
سرفصل های کلی دوره های آموزشی حسابداری | کسب و کار و محیط زیست | کسب و کار و روابط دولتی | کارآفرینی | مالی | مدیریت عمومی | بهداشت و درمان | مدیریت منابع انسانی | بین المللی کسب و کار | بازاریابی | رفتار سازمانی | فروش | اجتماعی شرکت | استراتژی | مدیریت زنجیره تامین Accounting | Business and Environment | Business and Government Relations |Entrepreneurship | Finance | General Management | Health Care | Human Resource Management| International Business | Marketing | Organizational Behavior | Sales | Social Enterprise |Strategy | Supply Chain Management حسابداری بر ...
ادامه متن »تحلیل و تحقیقات بازار
دوره تحقیقات بازار و رفتار مصرف کننده علی خویه در استراتژی های بازاریابی, بازاریابی, بازاریابی خدمات, بازاریابی کالا, دوره های بازاریابی, مشاور بازاریابی تحقیقات بازار و رفتار مصرف کننده ۴ هفته، ۱۰ ساعت / هفته مدرس: علی خویه khooyeh.ir در مورد دوره این دوره به دو بخش اصلی جدا شده و به طور کلی برای به دست آوردن ابزارها و تکنیک هایی برای ایجاد سوالات هوشمندانه در تحقیقات بازار و تجزیه و تحلیل داده های حاصل از تحقیقات برای پیشبرد اهداف سازمان می پردازد. در این دوره همچنین به نحوه طراحی یک طرح تحقیقاتی، تجزیه و تحلیل داده ها، تفسیر صحیح و دقیق، ارتباط ...
ادامه متن »بازاریابی محصولات کشاورزی
اهمیت بازاریابی اهمیت شناسایی ساختار بازار محصولات و بازاریابی آن به حدی است که میتوان آن را به اندازه ی تولید محصول دانست. به طوری که در دنیای امروزی با توجه به مشکل تقاضا برای محصولات ،بدون شناسایی و اطمینان از وجود بازار یک محصول ،تولید آن مفهومی نخواهد داشت.لذا لازم است قبل از هرگونه اقدام برای تولید و سیاست گذاری ،ساختار کلی بازار یابی را مورد شناسایی قرار داده و در جهت تحقق اهداف مورد نظر برنامه ریزی نمود. بازاریابی محصولات کشاورزی بازاریابی محصولات کشاورزی عموماً در بر گیرنده تحرکاتی است که از دیدگاه کشاورز در زمان تصمیم گیری ...
ادامه متن »بازاریابی محصولات کشاورزی
بررسی راهکارهای ترویجی در نظام بازاریابی محصولات کشاورزی در کشور ایران : بازاریابی در اقتصاد امروز دنیا از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار است و تحقیقات و بررسی های مختلفی در حوزه بازار یابی به ویژه بازاریابی محصولات کشاورزی انجام می گیرد. شکی نیست که نظام بازاریابی محصولات کشاورزی در کشورمان از وضعیت بغرنجی برخوردار است و عوامل نهان و آشکار زیادی در پیچیده کردن این سیستم دخالت می کنند.در این تحقیق سعی شده است ابتدا به بیان اهمیت بازاریابی و نقش اطلاعات و شیوه های جمع آوری آن پرداخته و با مرور مشکلات بازاریابی ،راهکارهایی را ...
ادامه متن »مشاوره ورود به بازارهای بین المللی
مدرس: علی خویه نویسنده ی کتاب پرفروش و مرجع “اسرار تجارت بین الملل” عناوین و سرفصل هایی که در این دوره پوشش داده میشود: دامنه و چالش بازاریابی بین المللی. پویایی کسب و کار بین المللی. جغرافیا و تاریخ: پایه های درک فرهنگی. پویایی فرهنگی در بازاریابی بین المللی. آداب و رسوم کسب و کار و شیوه ها در بازاریابی بین المللی. فضای سیاسی و حقوقی بین المللی. تحقیق بازارهای بین المللی. بازارهای نوظهور و رفتار بازار بازار چند ملیتی و گروه های بازار استراتژی های بازاریابی بین المللی. استراتژی ورود به بازار بین المللی. صادرات، مدیریت و تدارکات. ...
ادامه متن »دوره تحقیقات بازار و رفتار مصرف کننده
تحقیقات بازار و رفتار مصرف کننده ۴ هفته، ۱۰ ساعت / هفته مدرس: علی خویه khooyeh.ir در مورد دوره این دوره به دو بخش اصلی جدا شده و به طور کلی برای به دست آوردن ابزارها و تکنیک هایی برای ایجاد سوالات هوشمندانه در تحقیقات بازار و تجزیه و تحلیل داده های حاصل از تحقیقات برای پیشبرد اهداف سازمان می پردازد. در این دوره همچنین به نحوه طراحی یک طرح تحقیقاتی، تجزیه و تحلیل داده ها، تفسیر صحیح و دقیق، ارتباط گزارش های حاصل از بررسی تحقیقات و عملکرد سازمان و در نهایت ارائه ی نتایج به مدیران سازمان پرداخته می شود. قسمت دوم به ...
ادامه متن »دوره ی تدوین استراتژی بازاریابی | برنامه بازاریابی
با درک به اهمیت و کاربرد استراتژی های بازاریابی، بازاریابان قادر به تصمیم گیری های بهتری در مورد محصولات، خدمات، مشتریان، نام تجاری، و آینده ی سازمان خود هستند. این دوره به تشریح اهمیت تمام مراحل در فرآیند برنامه ریزی بازاریابی، از جمله تصمیم گیری، اجرا، مدیریت و نظارت بر عملکرد سازمان خواهیم پرداخت. پس از اتمام این دوره شما را قادر به تدوین و دستیابی به اهداف استراتژیک خود هستید. مدرس: علی خویه توجه: این دوره به درخواست مدیران سازمان ها می تواند در محل سازمان شما برگزار شود. محتوای دوره بخش اول : تحلیل وضعیت کنونی – Situation analysis درک چگونگی تجزیه و ...
ادامه متن »دوره ی آموزشی مدیریت استراتژیک برند
مدیریت استراتژیک برند ساخت و حفظ ارزش برند در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه در راستای توسعه یک استراتژی برند گام بردارید و عملکرد برند خود را اندازه گیری کنید. این دوره به پوشش مسائل مدیریتی و بازاریابی پرداخته و برای مدیران شرکت ها ، صاحبان مشاغل، کارآفرینان، دانشجویان و… توصیه می شود محتوای دوره شامل ۱٫ چگونگی توسعه استراتژی و موقعیت برند برند و مدیریت برند: برند چیست و چرا باید برندسازی کنیم چالش ها و فرصت های تجاری حاصل از برندسازی (مطالعات موردی مرتبط) branding challenge and opportunities مفهوم ارزش ویژه برند – Brand Equity concept شناسایی و ایجاد موقعیت تجاری و ارزش دهی به ...
ادامه متن »دوره ی آموزشی اصول بازاریابی
اصول بازاریابی پوشش اصول اساسی و مفاهیم بازاریابی، در این دوره نشان میدهد که چگونه بازاریابان می توانند موفقیت شرکت را با جذب مشتریان وفادار را تحت تاثیر قرار دهند. با بررسی نظریه اساسی بازاریابی، به بررسی مطالعات موردی از موفقیت در بازاریابی پرداخته می شود. همچنین نکات طراحی برنامه ی بازاریابی به شرکت کنندگان در این دوره آموزش داده می شود که می تواند تفاوت فوری در شرکت های خود را ایجاد نمایند . این دوره علاوه بر بازاریابان تازه کار به بازاریابان با سابقه نیز توصیه می شود، می توان با بهره گیری از مطالب این دوره نگرش جدید ...
ادامه متن »