برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما
18693058-Businessman-with-binoculars--Stock-Photo-vision-future-business

بازاریابی و فروش املاک و مستغلات

استراتژیهای مهم و کاربردی مدیریت  و مهندسی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات real estate selling marketing عبارتند از:

تهیه و تنظیم: تیم مشاور مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مسکن علی خویه www.resm.ir

www.khooyeh.ir

 

بازاریابی و فروش املاک و مستغلات real-estate-selling-marketing

بازاریابی و فروش املاک و مستغلات real-estate-selling-marketing

 

home

بازاریابی مسکن، ملک و مستغلات | بازاریابی و فروش زمین | بازاریابی و فروش خانه | بازاریابی و فروش خانه های ویلایی | بازاریابی برج | بازاریابی | بازاریابی واحد های مسکونی ، تجاری، تفریحی و… | بازاریابی و فروش پنت هوس | بازاریابی و فروش برج های تهران

 

–           برای ملک خود یک آرم و لوگوی خاص و خاطره انگیز در اینترنت تهیه کنیدطوری که دیدن آن ، خاطرات شیرین را تداعی کند.

به طوری که با اولین نگاه اولین تاثیر که همان مهمترین و اثر بخش ترین می باشد را ایجاد کند. به عنوان مثال : اگرمحلی فکر می کنید . و مشتریا نتان یک قشر خاص و یا یک قوم یا یک شهرستان خاص هستند . حتما” از نمادهای پر خاطره مثل مشاهیر آن قوم و ملت و شهر یا به آن چیزی که شهرت و افتخار می ورزند استفاده کنید .

سعی کنید در این بند تاکید بیشتر نمایید زیرا که درواقع مهمترین شروع و دروازه مهندسی فروش  شما می باشد و البته در بخش بازرگانی و با زاریابی به عنوان مهمترین دروازه مورد بحث و بررسی مطرح می شود چون اگرملک شما از لحاظ قیافه، به نظر مشتری جالب و جذاب بیاید .قبول خواهد کرد که در مورد آن کالا با شما بحث کند و مزایا و معایب آن را پرس و جو کند . و الا اگر در اولین لحظه از کالا خوشش نیاید اصلا” سراغ امتیازات و مسائل دیگر آن نخواهد رفت .

–          قیمت ملکتان را با خدمات و تولیداتتان هماهنگ سازید .

سعی کنید قیمتی که به یک کالا اختصاص داده اید، قیمت منطقی باشد نه قیمت بیشترو نه کمتر .

اگر ملک با ارزشی را با قیمت خیلی پایینتر عرضه کنید باعث خواهد شد که تاثیر عکس روی فروش شما داشته باشد.

و باعث شود که خریداران ملک شما به قیمت پایین کالا شک کنند و احتمال دهند که حتما”عیب و ایرادی در ملک شما هست و برعکس اگر قیمت کالا، بیشتر از قیمت واقعی آن باشد باعث خواهد شدکه فروش ملک شما بسیار پایین بیاید و برقسمت فروش ملک تاثیر سنگینی خواهد داشت .

–          حتما” مزایای ملک تولیدی خود را در لیست تبلیغاتی کالا و یا برچسب و یا کاتالوگ آن ذکر کنید

تمامی ویژگی ها و مزایای ملکتان را از ریز تا درشت در کاتالوگ کالا بنویسید . لیست پر بار مزایا در کاتالوگ یکی از استراتژی های مهم بازاریابی است البته به شرط اینکه کاملا” واقعی و غیر اغراق آمیز باشد. چون اگر عکس یکی از مزایا وجود داشته باشد در اینصورت تاثیر خیلی بدی هم بر فروش ملک و هم بر اعتبار ملک خواهد گذاشت.

–          ملک خودتان را در اینترنت تبلیغ کنید . وجایزه برای آن مطرح کنید .

–          فضای تبلیغاتی در تولیدات الکترونیکی برای خود ایجاد کنید .

مثلا” درسایتهای اینترنتی یا هفته نامه ها و ماهنامه های الکترونیکی که به صورت هفته نامه یا ماهنامه تهیه وتوزیع می شوند. انجام دهید.

این روش نیز می تواند در خیلی مواقع مهم جلوه کند . زیرا استفاده کننده گان از اینترنت کم کم رو به استفاده بیشتر ازخبرنامه ها وهفته نامه ها رو نهاده اند .

–          ملکتان را با دیگر ملک رقبا حداقل همسان نمایید

مثلا” اگر ملک رقیب برای همان کالا ۱۰% تخفیف می دهد شما نیز سعی کنید حداقل ۱۰% تخفیف بدهید.

قدرت رقابت با رقبا یکی از عوامل اصلی در مهندسی فروش  سازمان است .

یا اگر دیدید که ملک رقیب امتیاز ویژه ای برای ملک داده است هیچ وقت تعلل نکنید و شما نیز دست به اقدام بزنید .

 

 

–          خود و کارمندان خود را بیاموزید که با تمام مشتریان مودبانه رفتار کنند .

حتما” خود و تمام کادرو پرسنل خود را طوری تربیت نمایید که مودب باشند. و مودبانه تر رفتار کنند . حتی اگر بعضی از مشتریان ملک شما بی ادبانه رفتار کنند . شما و کادرتان موظفید از منشور اخلاقی اطاعت کنید وبا احترام و ادب رفتار کنید .

–          در اولین بازدید روی سایت ملک، بهترین و مهمترین تاثیر گذاری را نماید .

همان طور که در بندها و عملکردها پیشین ذکر کردیم اولین تاثیر مهمترین و پایدارترین تاثیر است . پس این فرصت را از دست ندهید. وپایدارترین تاثیر را روی مشتری بگذارید . تا مشتری جذب ملک شما شود البته یاد آوری می کنیم که هیچ وقت سعی نکنید که از این بند سو استفاده شود ، مثلا” تبلیغاتهای دروغین انجام ندهید .

سعی کنید بارزترین و مهمترین ملک تولیدی خود را درمعرض دید قرار دهید .

–          به عضویت انجمنهای تجاری مشهور و معروف در آیید .

به عضویت در آمدن در این انجمنها ،سبب می شود که یک نوع اعتبار به ملک شما ایجاد شود . و به اعتبار ملک شما افزوده شود و حتما” این عضویت را در بخش معرفی ملک خود یاد آوری کنید که شما به عضویت انجحمنX در آمده اید .

–          کارشناسانه به بازاریابی و مهندسی فروش  اقدام کنید .

وقتی که بخواهید ملکتان را به بازار ارائه دهید از همان مراحل بدوی و شروع تولید کالا سعی کنید استادانه وکارشناسانه عمل کنید . قبلا” کاملا” به تمام فن و فنون مهندسی فروش  آشنا شوید . و بعدا” اقدام نمایید

هر چه قدر استادانه وارد صحنه مهندسی فروش  شوید میزان شکستهایتان به همان اندازه کمتر خواهد شد . سعی کنید از تجارب سایرین درامر مهندسی فروش  استفاده کنید . وهیچ قت تماما” تک روی نکنید .

 

 

 

علی خویه استاد دانشگاه، مشاور، محقق و مدرس در زمینه های مدیریت،بازاریابی، فروش، برندسازی، تبلیغات، اصول و فنون مذاکره با ۱۸ سال تجربه ی احرایی موفق تالیف و ترجمه ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع

اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

 
کانال تلگرام بازاریابی و برندسازی کانال تلگرام آکادمی مذاکره کانال آموزش اصول و فنون مذاکره - فن بیان و زبان بدن کانال تلگرام انجمن برند ایران - آموزش برندسازی، روش های برندسازی  

درباره علی خویه

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

*

x

این مطلب را نیز بخوانید

management marketing sales khooyeh (12)

بازاریابی و فروش املاک و مستغلات

فعالیت های چند ماه اخیر علی خویه اولین مترجم و مولف کتاب ...