دوره مدیریت بازاریابی با تاکید بر مهارتهای فروش و مذاکره هدف کسب مهارت های تخصصی در زمینه فروش و مذاکرات فروش همچنین آشنایی کامل با سیستم مدیریت شکایت مشتریان در جهت افزایش فروش. محتوای دوره: • تعاریف و مفاهیم پایه • جهت گیری شرکت ها در مورد بازار یابی و فروش در شرایط مختلف محیط بازارها • تفاوت فروشندگان سفارش ساز و سفارش گیر • ویژگیهای شخصیتی فروشندگان موفق • علم و هنر ترغیب خریداران • تکنیک های مشتری یابی • برنامه ریزی ملاقاتهای فروش • تکنیک های مصاحبه های فروش و پاسخگویی به ایراد ها و اعتراضات مشتریان • ...
ادامه متن »دورههای بازاریابی و فروش
دورههای بازاریابی و فروش ۱) اصول و مبانی بازاریابی (بازاریابی در بازارهای در حال رکود) ۲) ده گناه نابخشودنی بازاریابی ۳) بازاریابی خلاق ۴) فرصتشناسی، کلید موفقیت در بازاریابی ۵) اصول و فنون تبلیغات تجاری ۶) اشتباهات رایج در تبلیغات ۷) آسیبشناسی تبلیغات تجاری در ایران ۸) بازاریابی مستقیم (Direct Marketing) ۹) بازاریابی چریکی ۱۰) استراتژی اقیانوسهای آبی، راهی نو برای پیروزی در فضای رقابتی ۱۱) بازاریابی صنعتی: تکنیکها و روشهای بازاریابی برای فروش به سازمانها و مؤسسات ۱۲) بازاریابی خدمات ۱۳) بازاریابی خدمات بانکی ۱۴) بازاریابی گردشگری ۱۵) بازاریابی در صنعت ساختمان ۱۶) بازاریابی بیمه ۱۷) مدیریت نام و ...
ادامه متن »فروش ایرانی و فروشندگی ایرانی
اولین سمینار بزرگ کاربردی و آموزشی فروش ایرانی و فروشندگی ایرانی همراه با اعطای گواهینامه رسمی از شرکت مخاطبان دوره: فروشندگان، بازاریان، کسبه، مدیران عامل، مدیران بخش های مختلف، معاونت های مختلف، اصناف، مدیران منابع انسانی، مدیران ارشد سازمان ها، کارکنان صفی و ستادی سازمانها، مدیران روابط عمومی، کارکنان بخش های مختلف، فروشندگان، کارمندان وکارکنان بخش بازاریابی و فروش، دست اندرکاران صنعت تبلیغات و بازاریابی و…. شرکت های سرمایه گذاری شرکت های کارگزاری شرکت های تجاری بانکها و.موسسات اعتباری شرکت های تامین سرمایه شرکت های بیمه فعالان مالی و اقتصادی کشور صندوق های سرمایه گذاری دانشگاههای کشور شرکت های سهامی ...
ادامه متن »جذب مشتری و وفادارسازی مشتریان
بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری خدمات پس از فروش اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها به صورت کاربردی اجرایی مخاطبان دوره: فروشندگان، دانشجویان و اساتید، مدیران عامل، مدیران بخش های مختلف، معاونت های مختلف، اصناف، مدیران منابع انسانی، مدیران ارشد سازمان ها، کارکنان صفی و ستادی سازمانها، مدیران روابط عمومی، کارکنان بخش های مختلف، فروشندگان، کارمندان وکارکنان بخش بازاریابی و فروش، دست اندرکاران ارتباطات و روابط عمومی، دست اندرکاران صنعت تبلیغات و بازاریابی و…. هدف از دوره: آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های خدمات پس از فروش ...
ادامه متن »فروش موثر در فروشگاه های آنلاین
با ذکر ۳ نمونه در مورد اینکه چگونه وب سایتی برای فروش موثر یک محصول طراحی کنیم در خدمت شما هستیم . طراحی یک وب سایت برای فروش موثر یک محصول قبل از اینکه بخوایم در مورد مسائل فنی و دقیقتر صحبت کنیم باید اول بدونم منظورمون از یک وب سایت برای فروش موثر یک محصول چیه ؟ منظور ما وب سایتیست که اطلاعات محصول مورد نظر ما رو داخل خودش قرار داده باشه و اون اطلاعات به شکلی به نمایش گذاشته بشه که بتونه در فروش اون محصول موثر باشه و صرفا معرفی کننده محصول نباشه که اصطلاحا از ...
ادامه متن »دوره های آموزشی بازاریابی بهداشت و سلامت
سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع پزشکی و دارویی دوره های آموزشی ویژه شرکت های صنایع پزشکی و دارویی همایش بازاریابی و فروش در صنایع پزشکی و صنایع وابسته مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت پزشکی و صنایع وابسته بازاریابی صنایع پزشکی بازاریابی پزشکی بازاریابی در صنایع پزشکی بهداشتی بازاریابی سلامت مدرس: مهندس علی خویه www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com حوزه آموزشی محتوای آموزشی ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی – مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت – مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و … – اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی – اصول مدیریت بازاریابی – اصول ...
ادامه متن »مهارتهای لازم برای بهبود مذاکرات در کسب و کار
مهارتهای لازم برای بهبود مذاکرات در کسب و کار مذاکره یک فن خاص در کسب و کار نیست. هر کسی نمیتواند با آن احساس راحتی داشته باشد. دلایل زیادی در این زمینه وجود دارند: چه بسا ترسناک و نگرانکننده باشد اگر بخواهیم چیزی را به ارباب رجوع یا فروشنده بگوییم که او هیچ تمایلی به شنیدن آن حرف ندارد. شاید مسالهای فرهنگی در این مورد وجود دارد، زیرا برخی از فرهنگها ما را به مذاکره ترغیب میکنند، اما برخی دیگر از فرهنگها به فرآیند مذاکره همچون بحث و جدل نگاه میکنند و از آن طفره میروند. ولی برای اینکه ...
ادامه متن »مذاکره (Negotiation)
دست نوشته هایی از اصول و فنون مذاکره، مدرس مذاکره، مدرس بازاریابی مذاکره(Negotiation) گفتگویی میان دو یا چند فرد یا گروه است که با هدف دستیابی به یک درک مشترک، رفع نقاط اختلاف، یا رسیدن به منفعتی در نتیجهٔ آن گفتگو، ایجاد توافق در خصوص دورههای اقدام، چانه زنی برای منفعت گروهی یا جمعی، یا حصول نتیجهای رضایتبخش برای منفعت تمامی افراد یا گروههای درگیر در فرایند مذاکره، انجام میشود. مذاکره فرایندی است که در آن هر طرف درگیر در مذاکرات میکوشد تا منفعتی برای خودش در پایان مذاکرات بدست آورد. مذاکره با هدف دستیابی به مصالحه انجام میشود. مذاکره در تجارت، ...
ادامه متن »