برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

مدیریت پورسانت

کتاب مدیریت پورسانت، تالیف و گردآوری علی خویه.

مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های مهندسی فروش ( هدف گذاری فروش، پورسانت فروش، برنامه ریزی فروش و …..)

یکی از فعالیت های تیم ما www.khooyeh.ir   تدوین و اجرای آیین نامه پورسانت است یکی از پیچیده ترین کارهای یک سازمان فروش بستن پورسانت فروش و نحوه اجرای آن است

برنامه پورسانت و آیین نامه پورسانت یکی از موضوعاتی است که همیشه در سازمان هایی که با فروش سرو کار دارند با حاشیه ها و مباحث زیادی درگیر بوده است

پورسانت برگرفته از لغت فرانسوی pourcentage (پورسانتاژ) و به معنای درصد، میزان سود و حق دلالی است.[۱] از لحاظ قانونی و نیز حرمت شرعی دارای ملاحظاتی بوده و تحت شرایطی غیرقانونی بوده یا حرام می گردد. [۱] نفیسی، سعید؛ فرهنگ فرانسه به فارسی، ج ۲، تهران، انتشارات صیف علی شاه، ۱۳۷۸، چاپ هشتم، ۴۸۹

در ذیل یک جزوه آموزشی و اجرایی پورسانت برای آشنایی بیشتر ارایه می گردد

 

جزوه آموزشی

تدوین و اجرای آیین نامه پورسانت

مدیریت پورسانت

تالیف و گردآوری:

علی خویه

مدرس دانشگاه، مجری و مشاور شرکت های معتبر، بنیانگذار آکادمی فروش، آکادمی مذاکره و مدرسه فروش ایران.

معرفی مدیر عامل:

علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۶ سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰ پروژه در سراسر کشور، مشاور و مجری افزایش فروش و سهم بازار بیش از صدها شرکت و سازمان،دارای سابقه بیش از ۴۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و….  www.khooyeh.ir  ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸   

 

کتابچه آموزشی

مدیریت پورسانت

Pourcentage management

مدیریت و برنامه ریزی پورسانت

تدوین تهیه و اجرای پورسانت

تالیف و گردآوری: علی خویه

فهرست کتابچه آموزشی پورسانت

·       پورسانت چیست

·       تعریف پورسانت

·       اهمیت و ضرورت پورسانت

·       فواید پورسانت فواید آیین نامه پورسانت

·       ریشه واژه شناسی پورسانت

·       چرا پورسانت

·       تاریخچه پورسانت

·       روش های تدوین پورسانت

·       روش های تهیه پورسانت

·       دلایل تهیه پورسانت

·       آیین نامه پورسانت چیست

·       دستورالعمل پورسانت چیست

·       روش های اجرای آیین نامه پورسانت

·       بیمار های پورسانت

·       دلایل ضعف آیین نامه های پورسانت

·       آیین نامه پورسانت خوب یا بد

·       نقاط ضعف آیین نامه های پورسانت

·       نقاط قوت پورسانت و آیین نامه های پورسانت

·       برای تهیه آیین نامه پورسانت باید به چه نکاتی توجه کرد

·       چه واحد هایی درگیر پورسانت هستند

·       چرا باید پورسانت به تمام سازمان داده شود

·       چرا دربرابر پورسانت و برنامه های پورسانت مقاومت نشان می دهند

·       دلایل مقاومت در برابر برنامه های و آیین نامه ها و روش های اجرایی پورسانت چیست

·       چه افرادی مخالف پورسانت و برنامه ها و آیین نامه ها و دستورالعمل های پورسانت هستند

·       چگونه پوسانت باید توجیه شود

·       چگونه آیین نامه پورسانت باید در سازمان ارایه گردد.

·       پورسانت چه ضررها و زیان هایی برای سازمان دارد

·       دلایل شکست آیین نامه های پورسانت و برنامه های پورسانت

·       دلایل شکست برنامه های انگیزشی در شرکت ها و سازمان ها

·       پورسانت انگیزه یا هدف

·       پورسانت برای کدام واحد ها

·       نحوه پرداخت پورسانت

·       عملیات مالی پورسانت

·       مدیریت پورسانت

·       برنامه ریزی پورسانت

·       کنترل پورسانت

·       روش های اجرایی پورسانت و آیین نامه برنامه و دستور العمل پورسانت

·       مدل های تصمیم گیری پورسانت

  • فرایند مدیریت و مهندسی پورسانت   
  • تجزیه و تحلیل فرصت های پورسانت   
  • تهیه خط مشی مدیریت و مهندسی پورسانت  
  • تهیه برنامه ها مدیریت و مهندسی پورسانت   
  • پورسانت   پروژه های مدیریت و مهندسی پورسانت  
  • برنامه های عملی پورسانت

·       اصول مهم انتخاب پورسانت    

·       انواع جداول پورسانت

·       انوع پورسانت ها

·       اطلاعات لازم برای تهیه برنامه پورسانت

·       اصول قبل از اجرای پورسانت

·       اصول حین اجرای پورسانت

·       اصول بعد از اجرای پورسانت

  • سیستم های گزارش دهی پورسانت    آیین نامه و برنامه های اجرایی پورسانت    
  • سیستم ارزیابی فعالیت های پورسانت   
  • تحقیقات پورسانت    آیین نامه و برنامه های اجرایی پورسانت  و بازاریابی
  • غلبه بر موانع پورسانت    آیین نامه و برنامه های اجرایی پورسانت
  • چالش های پورسانت    آیین نامه و برنامه های اجرایی پورسانت  
  • اصول فنی مدیریت و مهندسی آیین نامه و برنامه های اجرایی پورسانت    
  • تکنیک های معاینه فنی سازمان و شرکت توسط پورسانت    آیین نامه و برنامه های اجرایی پورسانت   
  • تغییر نگرش مشتریان آیین نامه و برنامه های اجرایی پورسانت  و بازاریابی
  • معاینه فنی مشتریان آیین نامه و برنامه های اجرایی پورسانت
  • معاینه سیستم مشتریان آیین نامه و برنامه های اجرایی پورسانت
  • معاینه مشتریان مشتریان آیین نامه و برنامه های اجرایی پورسانت
  • معاینه کارکنان مشتریان آیین نامه و برنامه های اجرایی پورسانت
  • منشور اخلاقی پورسانت   فروش و بازاریابی   و بازاریابی
  • سوگند نامه پورسانت   فروش و بازاریابی 
  • هفت رفتار ضروری پورسانت    فروش و بازاریابی   و بازاریابی
  • مدیریت و مهندسی رابطه ای
  • عوامل روانشناختی پورسانت   فروش و بازاریابی 
  • عوامل اجتماعی و فرهنگی پورسانت   فروش و بازاریابی 
  • نمونه قراردادهای پورسانت    فروش و بازاریابی     
  • تفاوت پورسانت    اروپایی ژاپنی و آمریکایی
  • تفاوت های نگرش به مدیریت و مهندسی فروش و بازاریابی 
  • پرسش های پورسانت    در جلسات مدیریت و مهندسی
  • خصوصیات یک  مدیریت و مهندسی فروش و بازاریابی 

·       گردآوری و تالیف: استاد علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه فروش و بازاریابی   ، ایزو، بازاریابی، فروش و بازاریابی  ، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۶ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش و بازاریابی   در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مدیریت و مهندسی و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰ پروژه در سراسر کشور، مدیریت و مهندسی مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش و بازاریابی   بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مدیریت و مهندسی فروش و بازاریابی   ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازاریابی   و بازارگانی ایران و….  www.khooyeh.ir  ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸   

·        

 

کتاب مدیریت پورسانت

تالیف و ترجمه علی خویه



 consulting, education, research, execution & implementation
marketing-communication-brand-advertising-selling-creativity
Ali Khooyeh
www.khooyeh.com
www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
www.alikhooyeh.blogfa.com
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
۰۹۳۷۲۹۹۱۶۰۸
khooyeh@gmail.com
khooyehali@yahoo.com
علی خویه استاد دانشگاه، مشاور، محقق و مدرس در زمینه های مدیریت،بازاریابی، فروش، برندسازی، تبلیغات، اصول و فنون مذاکره با ۱۸ سال تجربه ی احرایی موفق تالیف و ترجمه ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع

اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

 
کانال تلگرام بازاریابی و برندسازی کانال تلگرام آکادمی مذاکره کانال آموزش اصول و فنون مذاکره - فن بیان و زبان بدن کانال تلگرام انجمن برند ایران - آموزش برندسازی، روش های برندسازی  

درباره علی خویه

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….
x

این مطلب را نیز بخوانید

مشاوره بازاریابی، مشاور بازاریابی، مشاوره فروش، مشاوران بازاریابی، مشاور بازاریابی تبلیغات فروش و ارتباطات، مرکز مشاوره بازاریابی، وظایف مشاور فروش، کلینیک مشاور بازاریابی، علی خویه، مشاوره تبلیغات، عارضه یابی در مشاوره بازاریابی، مدرس crm، مشاور ارشد مدیر عامل، مشاوره بازاریابی اثربخش، مشاوره بازاریابی تبلیغات و فروش، مدرس بازاریابی، مدرس فروش، مشاور مدیر عامل، مشاور بازاریابی و تبلیغات، مشاور مدیریت بازاریابی، مشاور مدیریت فروش، مشاور مهندسی فروش، مشاوره روانشناسی فروش، مشاوره روانشناسی ارتباط با مشتری، مشاوره مدیریت بازاریابی، وظایف مشاور بازاریابی و فروش، وظایف مشاور بازاریابی، مشاور بازاریابی خوب، مشاور بازاریابی حرفه ای، مشاوره مدیریت، تحقیقات بازاریابی، مشاور تبلیغات، مهارت های مشاور بازاریابی، ترفند های مشاور بازاریابی، مشاوره crm، مشاوره پیشبرد فروش، مشاوره قیمت گذاری، مشاوره مدیریت محصول، مشاوره تحقیقات بازاریابی، مشاور صادرات، مشاوره تبلیغات بازرگانی، مشاور بازاریابی صادرات، سبک های مشاوره بازاریابی، تکنیک های مشاوره بازاریابی و فروش، علی خوبه، وظایف مشاور بازاریابی و تبلیغات، آکادمی مشاوره بازاریابی، کتاب اصول مشاوره مدیریت، مشاور رفتار مصرف کننده، مشاور تصمیم خرید، مشاور افزایش فروش، وظایف و مسولیت های مشاوران مدیریت، مشاوره بازاریاب، فهرست کتاب مشاور بازاریابی، اصول مشاوره بازاریابی،، مدرس برند، مشاور پورسانت، مشاور و مجری مهندسی فروش، کتاب مدیر، بیماری های بازاریابی و فروش و روش های درمان آن عار، عارضه یابی فروش، عارضه یابی بازاریابی، عارضه یابی سازمان فروش، دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ، راه اندازی سیستم و سازمان پخش و فروش مویرگی به صور، بازاریابی و فروش در شرایط بحران، مصاحبه با آقای علی خویه مدرس و مشاور در زمینه مدیر، مشاور مارکتینگ، مدر س بازاریابی marketing، مشاور بازاریابی marketing، تدریس بازاریابی marketing، مدرس بازاریابی و فروش marketing & sales، مدرس بازاریابی marketing، تدریس مدیریت بازاریابی، مدرس و مشاور مدیریت بازاریابی marketing، • معاینه سیستم مشتریان مشاوره

مشاور و مدرس بازاریابی و فروش

      مشاوره بازاریابی، مشاور بازاریابی، مشاوره فروش، مشاوران بازاریابی، مشاور ...