برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

مدیریت پورسانت

کتاب مدیریت پورسانت، تالیف و گردآوری علی خویه.

مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های مهندسی فروش ( هدف گذاری فروش، پورسانت فروش، برنامه ریزی فروش و …..)

یکی از فعالیت های تیم ما www.khooyeh.ir   تدوین و اجرای آیین نامه پورسانت است یکی از پیچیده ترین کارهای یک سازمان فروش بستن پورسانت فروش و نحوه اجرای آن است

برنامه پورسانت و آیین نامه پورسانت یکی از موضوعاتی است که همیشه در سازمان هایی که با فروش سرو کار دارند با حاشیه ها و مباحث زیادی درگیر بوده است

پورسانت برگرفته از لغت فرانسوی pourcentage (پورسانتاژ) و به معنای درصد، میزان سود و حق دلالی است.[۱] از لحاظ قانونی و نیز حرمت شرعی دارای ملاحظاتی بوده و تحت شرایطی غیرقانونی بوده یا حرام می گردد. [۱] نفیسی، سعید؛ فرهنگ فرانسه به فارسی، ج ۲، تهران، انتشارات صیف علی شاه، ۱۳۷۸، چاپ هشتم، ۴۸۹

در ذیل یک جزوه آموزشی و اجرایی پورسانت برای آشنایی بیشتر ارایه می گردد

 

جزوه آموزشی

تدوین و اجرای آیین نامه پورسانت

مدیریت پورسانت

تالیف و گردآوری:

علی خویه

مدرس دانشگاه، مجری و مشاور شرکت های معتبر، بنیانگذار آکادمی فروش، آکادمی مذاکره و مدرسه فروش ایران.

معرفی مدیر عامل:

علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۶ سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰ پروژه در سراسر کشور، مشاور و مجری افزایش فروش و سهم بازار بیش از صدها شرکت و سازمان،دارای سابقه بیش از ۴۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و….  www.khooyeh.ir  ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸   

 

کتابچه آموزشی

مدیریت پورسانت

Pourcentage management

مدیریت و برنامه ریزی پورسانت

تدوین تهیه و اجرای پورسانت

تالیف و گردآوری: علی خویه

فهرست کتابچه آموزشی پورسانت

·       پورسانت چیست

·       تعریف پورسانت

·       اهمیت و ضرورت پورسانت

·       فواید پورسانت فواید آیین نامه پورسانت

·       ریشه واژه شناسی پورسانت

·       چرا پورسانت

·       تاریخچه پورسانت

·       روش های تدوین پورسانت

·       روش های تهیه پورسانت

·       دلایل تهیه پورسانت

·       آیین نامه پورسانت چیست

·       دستورالعمل پورسانت چیست

·       روش های اجرای آیین نامه پورسانت

·       بیمار های پورسانت

·       دلایل ضعف آیین نامه های پورسانت

·       آیین نامه پورسانت خوب یا بد

·       نقاط ضعف آیین نامه های پورسانت

·       نقاط قوت پورسانت و آیین نامه های پورسانت

·       برای تهیه آیین نامه پورسانت باید به چه نکاتی توجه کرد

·       چه واحد هایی درگیر پورسانت هستند

·       چرا باید پورسانت به تمام سازمان داده شود

·       چرا دربرابر پورسانت و برنامه های پورسانت مقاومت نشان می دهند

·       دلایل مقاومت در برابر برنامه های و آیین نامه ها و روش های اجرایی پورسانت چیست

·       چه افرادی مخالف پورسانت و برنامه ها و آیین نامه ها و دستورالعمل های پورسانت هستند

·       چگونه پوسانت باید توجیه شود

·       چگونه آیین نامه پورسانت باید در سازمان ارایه گردد.

·       پورسانت چه ضررها و زیان هایی برای سازمان دارد

·       دلایل شکست آیین نامه های پورسانت و برنامه های پورسانت

·       دلایل شکست برنامه های انگیزشی در شرکت ها و سازمان ها

·       پورسانت انگیزه یا هدف

·       پورسانت برای کدام واحد ها

·       نحوه پرداخت پورسانت

·       عملیات مالی پورسانت

·       مدیریت پورسانت

·       برنامه ریزی پورسانت

·       کنترل پورسانت

·       روش های اجرایی پورسانت و آیین نامه برنامه و دستور العمل پورسانت

·       مدل های تصمیم گیری پورسانت

  • فرایند مدیریت و مهندسی پورسانت   
  • تجزیه و تحلیل فرصت های پورسانت   
  • تهیه خط مشی مدیریت و مهندسی پورسانت  
  • تهیه برنامه ها مدیریت و مهندسی پورسانت   
  • پورسانت   پروژه های مدیریت و مهندسی پورسانت  
  • برنامه های عملی پورسانت

·       اصول مهم انتخاب پورسانت    

·       انواع جداول پورسانت

·       انوع پورسانت ها

·       اطلاعات لازم برای تهیه برنامه پورسانت

·       اصول قبل از اجرای پورسانت

·       اصول حین اجرای پورسانت

·       اصول بعد از اجرای پورسانت

  • سیستم های گزارش دهی پورسانت    آیین نامه و برنامه های اجرایی پورسانت    
  • سیستم ارزیابی فعالیت های پورسانت   
  • تحقیقات پورسانت    آیین نامه و برنامه های اجرایی پورسانت  و بازاریابی
  • غلبه بر موانع پورسانت    آیین نامه و برنامه های اجرایی پورسانت
  • چالش های پورسانت    آیین نامه و برنامه های اجرایی پورسانت  
  • اصول فنی مدیریت و مهندسی آیین نامه و برنامه های اجرایی پورسانت    
  • تکنیک های معاینه فنی سازمان و شرکت توسط پورسانت    آیین نامه و برنامه های اجرایی پورسانت   
  • تغییر نگرش مشتریان آیین نامه و برنامه های اجرایی پورسانت  و بازاریابی
  • معاینه فنی مشتریان آیین نامه و برنامه های اجرایی پورسانت
  • معاینه سیستم مشتریان آیین نامه و برنامه های اجرایی پورسانت
  • معاینه مشتریان مشتریان آیین نامه و برنامه های اجرایی پورسانت
  • معاینه کارکنان مشتریان آیین نامه و برنامه های اجرایی پورسانت
  • منشور اخلاقی پورسانت   فروش و بازاریابی   و بازاریابی
  • سوگند نامه پورسانت   فروش و بازاریابی 
  • هفت رفتار ضروری پورسانت    فروش و بازاریابی   و بازاریابی
  • مدیریت و مهندسی رابطه ای
  • عوامل روانشناختی پورسانت   فروش و بازاریابی 
  • عوامل اجتماعی و فرهنگی پورسانت   فروش و بازاریابی 
  • نمونه قراردادهای پورسانت    فروش و بازاریابی     
  • تفاوت پورسانت    اروپایی ژاپنی و آمریکایی
  • تفاوت های نگرش به مدیریت و مهندسی فروش و بازاریابی 
  • پرسش های پورسانت    در جلسات مدیریت و مهندسی
  • خصوصیات یک  مدیریت و مهندسی فروش و بازاریابی 

·       گردآوری و تالیف: استاد علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه فروش و بازاریابی   ، ایزو، بازاریابی، فروش و بازاریابی  ، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۶ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش و بازاریابی   در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مدیریت و مهندسی و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰ پروژه در سراسر کشور، مدیریت و مهندسی مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش و بازاریابی   بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مدیریت و مهندسی فروش و بازاریابی   ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازاریابی   و بازارگانی ایران و….  www.khooyeh.ir  ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸   

·        

 

کتاب مدیریت پورسانت

تالیف و ترجمه علی خویه



 consulting, education, research, execution & implementation
marketing-communication-brand-advertising-selling-creativity
Ali Khooyeh
www.khooyeh.com
www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
www.alikhooyeh.blogfa.com
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
۰۹۳۷۲۹۹۱۶۰۸
khooyeh@gmail.com
khooyehali@yahoo.com
علی خویه استاد دانشگاه، مشاور، محقق و مدرس در زمینه های مدیریت،بازاریابی، فروش، برندسازی، تبلیغات، اصول و فنون مذاکره با ۱۸ سال تجربه ی احرایی موفق تالیف و ترجمه ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع

اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

 
کانال تلگرام بازاریابی و برندسازی کانال تلگرام آکادمی مذاکره کانال آموزش اصول و فنون مذاکره - فن بیان و زبان بدن کانال تلگرام انجمن برند ایران - آموزش برندسازی، روش های برندسازی  

درباره علی خویه

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….
x

این مطلب را نیز بخوانید

بازاریابی، جذب مشتری، افزایش فروش، دوره های بازاریابی

۵اصل مهم بازاریابی

اکثر بازاریابانی که از استراتژی بازاریابی محتوا استفاده می‌کنند، از عدم موفقیت ...