عنوان دوره:مدیریت خرده فروشی Retail Management درباره دوره : مهارتهای فنی لازم برای مدیریت موفق در بازار رقابتی امروز را به دست می دهد وآموزش در این زمینه باعث افزایش مهارت آنالیز و توانایی خلاقیت و نوآوری می شود وهمچنین تاثیر بالایی بر تجارت وبازاریابی و تبلیغات می گذارد. مدرس: علی خویه مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ...
ادامه متن »استراتژی های خرده فروشی و عمده فروشی
Marketing: Retail Strategy مخاطبان دوره : مدیران حسابداری ، مدیران بازاریابی ، مدیران مالی ، مدیران کنترل موجودی ، محققان بازار ، برنامه ریزان واسطه ها ، مدیران روابط عمومی ، مدیران فروش خرده فروشی ، مدیران سازمان های غیرانتفایی برخی عناوین درسی: مهارت های اصلی تجارت Essential Business Skills شاخص آمار تجارت کاربردی Applied Business Statistics مدیریت استراتژیک یکپارچه Integrated Capstone-Strategic Management رفتار خریدار Buyer Behavior ارتباطات بازاریابی Marketing Communications تحقیقات بازاریابی Marketing Research کانال های بازاریابی Marketing Channels کارآموزی در بازاریابی/ لجستیک Internship in Marketing/Logistics مشکلات استراتژیک بازاریابی Strategic Marketing Problems مقدمه ای بر صنعت مدرن Introduction ...
ادامه متن »کتاب مدیریت فروشگاه، خرده فروشی،چیدمان فروش
به نام هستی بخش هستی آفرین مدیریت فروشگاه، مدیریت خرده فروشی retail management چیدمان فروش merchandising مدیریت مراکز خرید mall اصول و تکنیک های فروشگاه داری و مغازه داری چیدمان فروش، مدیریت فروش، مدیریت فروشگاه های زنجیره ای، اصول و تکنیک های سوپرمارکت داری و مدیریت سوپرمارکت و مغازه های خرده فروشی، تجهیزات و مواد غذایی، پزشکی، آرایشی، بهداشتی، مصالح صنعتی و ساختمانی،کیف و کفش و پوشاک، تجهیزات صوتی تصویری و منزل، دکوراسیون و معماری فروشگاه ها و مرکز خرید mall, store های مختلف مولف ومترجم: علی خویه مدرس دانشگاه، مولف و مترجم کتب تخصصی با بیش ...
ادامه متن »اصول استراتژی فروشگاهی و خرده فروشی
طراحی و چیدمان فروشگاه طراحی و چیدمان فروشگاه “اصول استراتژی فروشگاهی و خرده فروشی“ مقدمه : باتوجه به پیدایش وایجاد ساختار جدید و فن آوری نوین در بخش خرده فروشی و فروشگاهی ، شدت رقابت در بین آنها در حال افزایش است . علاوه برآن ، وجود تغییرات وسیع در نیازها و خواسته های مشتریان ، فروشگا هها و برنامه ریزان را مجبور به توجه بیشتر به برنامه های بلند مدت و تفکر در خصوص برنامه استراتژیک نموده است . استراتژی فروشگاهی : اصطلاح استراتژی فروشگاهی عبارت است از میزان و فراوانی فعالیتهایی که در یک واحد فروشگاهی انجام می ...
ادامه متن »طراحی چیدمان فروشگاه و مهندسی فروش
هدف از طراحی چیدمان فروشگاه و مهندسی فروش چید مان تسهیلی به ارنج کردن ماشین ها ، ادارات ، ایستگاه های کاری ، محوطه های انبار راهروها و محوطه های عمومی در یک مکان موجود یا پیشنهاد شده اطلاق می شود . چیدمان فروشگاه و مهندسی فروش استلزام گسترده ای برای کیفییت ،بهره وری و قابلیت رقابت یک شرکت دارد . تصمیمات چیدمان فروشگاه و مهندسی فروش ی به طور قابل ملاحظه ای بر میزان کارآمدی کارگران در انجام کارهایشان ،سرعت تولید کالاها ،سختی ماشینی کردن یک سیستم وجوابگو بودن یک سیستم در تغییر محصول یا طرح خدمات ،ترکیب محصول ...
ادامه متن »چیدمان اجناس فروشگاه و مرچندایزینگ
از آثار مثبت پروموشن promotion سمپلینگ sampling و مرچندایزینگ Merchandisingمی توان به موارد ذیل اشاره نمود : ۱- فرهنگ استفاده درست از محصول یا خدمت ۲- ایجاد تجربه استفاده از محصول یا خدمت برای مخاطب هدف ۳- ترغیب مصرف کنندگان به تغییر مارک مصرفی خود ۴- ایجاد وفاداری مصرف کننده نسبت به برند ۵- افزایش فروش ۶- ایجاد رابطه تعاملی بین مصرف کننده نهایی، تولید کننده و عرضه کننده بازارپردازی (مرچندایزینگ Merchandising) روشی است که درفروشگاه ها ، کالاها را به مشتریان نشان میدهند. بازارپردازی (مرچندایزینگ Merchandising) یک زبان یا ابزار ترغیب مشتری به خرید است که خرده فروشان ...
ادامه متن »جلب نظر مشتری در فروشگاه
عوامل مورد نظر مشتری دربازارپردازی (مرچندایزنگ Merchandising) ۱ – علائم: هدف ازبکاربردن علائم ، جلب توجه بیشتر مشتریان درهنگام حرکت ازجلوی قفسه ها ودادن آگاهی به ایشان می باشد. ۲ – در دسترس بودن: بهترین نقطه ازنظرمشتری در سطح چشم است. این ناحیه درخرده فروشی به ناحیه طلائی معروف است . ناحیه طلائی بهترین ناحیه برای محصولات جدید وناشناخته است . مشتری انتظاردارد ، همواره کالای معینی رادرقفسه معین پیدا کند. ۳ – سرعت درتشخیص: قیمت ها باید به صورت واضح و خوانا بر روی اتیکت یا جعبه محصول نوشته یا قرارداده شود تا مشتری بتواند قیمت ونام کالا را درکوتاه ترین زمان ...
ادامه متن »مرچندایزینگ Merchandising
بازارپردازی (مرچندایزینگ Merchandising) (مرچندایزینگ) چیست؟ ورود روز افزون برندهای مختلف در چرخه رقابت و گسترش بازار رقابتی میان تولیدکنندگان و واردکنندگان ، و نیز با توجه به تغییر ذائقه و سلیقه مصرف کنندگان ، همواره بحث رقابت ، معرفی محصول و اثبات کیفیت و لیاقت برند در میان مصرف کنندگان بحث اصلی و حیاطی میان تولیدکنندگان بوده است . تعدد روش های تبلیغاتی مانند تبلیغات در رسانه های عمومی ، بیلبود های شهری وی بین شهری ، استفاده از کاتالوگ و بروشور ، پیک های تبلیغاتی و… و نیز مدت بازدهی و اثربخشی و برآورد های مالی هر روش باعث ...
ادامه متن »