کارگاه آموزشی مدیریت نمایندگی ها و کانال های فروش و بازاریابی Drkhooyeh.ir 🟢تکنیک های و روشهای مدیریت، کنترل، ارزیابی و هدایت نمایندگی ها عاملیت ها و کانال های فروش و بازاریابی 🟡 مدرسان دوره: دکتر علی خویه و همکارن Khooyeh.com 📍شرکت ها، برای فروش و توزیع محصولات خود در سراسر کشور اقدام به ایجاد، گزینش و به کار گرفتن نمایندگی، کانال فروش، خدمات پس از فروش و کانال های بازاریابی می نمایند اما بیشتر این شرکت ها در زمینه ارزیابی، کنترل، هدایت و تجزیه و تحلیل این نمایندگی ها، دچار مشکلاتی هستند و بسیاری از این شرکت ها در زمینه افزایش کیفیت وکمیت ...
ادامه متن »۱۴ تکنیک ساده اما موثر برای افزایش فروش
۱۴ تکنیک ساده اما موثر برای افزایش فروش تهیه و تدوین: دکتر علی خویه مشاور و مدرس اجرایی کاربری عملیاتی و با تجربه فروش و بازاریابی منبع: گروه مشاوره مجله فوربس مشاغل زیادی در سراسر جهان به دنبال رازورمز افزایش میزان فروش هستند. این کار آنقدر پردرآمد است که بسیاری از افراد با ارائه راهکار به شرکتها، جهت بهبود میزان فروش ، برای خود، شغل کاملی ایجاد کرده اند. با وجود همه این کمکها، بسیاری از شرکت ها به ندرت میتوانند میزان فروش خود را افزایش دهند. مشاغل گوناگون، ممکن است چندین بار تعاملات خود را با دقت مرور کنند ...
ادامه متن »قیمتگذاری و برندینگ در بحران
تاکتیکهای قیمتگذاری و برندینگ در بحران مترجم: مریم مرادخانیمنابع: Watsoncreative, Blackcurve نوآوری؛ مزیت رقابتی عصر جدید تبلیغات، طراحی محصول و وب، بستهبندی، هویت، استراتژی و وعده ثبات برند، همه از اجزای جداییناپذیر بازاریابیاند که وجودشان لازم است اما برای عبور از بحران، کافی نیستند. وقتی خطرات ما را احاطه کردهاند، برای آنکه بقای خود را تضمین کنیم، باید از تکنولوژیهای جدید و تحقیقات و نظرسنجی برای پیشبینی دورنمای رقابتی استفاده کنیم. به اعتقاد ما، نوآوری یکی از بهترین نمونههای مزیت رقابتی است و با اینکه ریسک کردن و امتحان ایدههای جدید همیشه ترسناک است، در قرن بیست و یکم چارهای ...
ادامه متن »اثر قیمت محصول بر تجربه مصرفکننده
اقتصاددانان سنتی انسان را موجودی با عقلانیت نامحدود فرض میکردند و رفتارش را بهعنوان کنشگری در اقتصاد محدود به معادلات ریاضی میدانستند. اما انسانها گاه تصمیماتی به دور از عقلانیت میگیرند که توجیهشان با معادلاتی که خواستِ بیشترین سود و کمترین ضرر را فرض اولیه خود قرار دادهاند، ممکن نیست. برای بسیاری از ما پیش آمده است که کالا یا خدمتی را خریداری کردهایم درحالیکه از غیرعقلانی بودن بهای آن یا حتی بینیازیمان به آن آگاه بودهایم. برای مثال در جامعه ما تعارفات، چشم و همچشمیها و… مردم را به اخذ تصمیماتی وا میدارند که خود از غیرعاقلانه بودن آنها آگاهند. البته ...
ادامه متن »قیمت گذاری خدمات
قیمت گذاری خدمات معمولا، هزینه های تولید محصول خدماتی هر موسسه، حداقل قیمت(قیمت کف) و تصور مشتریان از فایده آن محصول حداکثر قیمت(قیمت سقف) محصول آن موسسه را تامین می کند. قیمت خدمات مشابه یا خدمات جایگزینی که رقبا عرضه می کنند، مشخص می کند که قیمت فروش باید در چه سطحی تعیین شود. در اینجا به نقل از هورموند به بررسی بیشتر هر یک از اجزای سه گانه قیمت گذاری می پردازیم. قیمت گذاری بر مبنای هزینه: در قیمت گذاری بر مبنای هزینه، قیمت فروش بر مبنای هزینه های مالی تعیین می شود. مدیران وارد، ابتدا هزینه های کامل ...
ادامه متن »روش های کلی قیمت گذاری ملک
• قیمت گذاری ملک بر مبنای افزودن به بهای تمام شده در این روش که ابتداییترین روش قیمت گذاری ملک نیز محسوب میشود، قیمت با افزودن یک عدد استاندارد به بهای تمام شده تعیین میشود .این روش تنها زمانی کارساز واقع میشود که قیمت تعیین شده بتواند فروش مورد انتظار را تضمین کند. • قیمت گذاری ملک بر مبنای بازده مورد نظر در این روش شرکت قیمتی را تعیین میکند که به یک نرخ بازده از سرمایه گذاری برسد .در اجرای این روش اگر شرکت بتواند هزینهها و فروش را به صورتی دقیق برآورد کند بازده سرمایه مورد انتظار تحقق ...
ادامه متن »اصول حرفه ای در قیمت و قیمت گذاری کالا و خدمات
قیمت و قیمت گذاری ساده ترین تعریف برای قیمت آن است که قیمت، ارزشی پولی و مادی محصولات و خدمات است. شرکتها، تولیدکنندگان، فروشندگان و عرضه کنندگان محصولات قیمت را تعیین می کنند تا: هزینه های خود را بپوشانند. سود مناسبی به دست آورند و به هدفهای قیمت گذاری خود عمل کنند. به آنها اجازه دهد که در بازار رقابت کنند. بنابراین قیمت گذاری فرآیند تعیین ارزش پولی مناسب برای محصولات و خدمات است. قیمت نقش حساسی در فعالیتهای تولیدی و عرضه محصولات و خدمات دارد. تا مدتی پیش شرکتها، واحد حسابداری را مسئول تعیین قیمت می دانستند و این ...
ادامه متن »هزینه های برندسازی چطور جبران می شود؟
فعالیتهای تبلیغاتی برندها ، منجر به کاهش کشش قیمتها میشود سرمایهگذاری یک سازمان در فعالیتهای تبلیغاتی و برقراری ارتباط با مشتریان، با هدف بهبود نام تجاری خود در ذهن مصرفکننده میتواند موجب کاهش حساسیت مصرفکنندهگان نسبت به تغییرات قیمت کالاها و خدمات شود. یک مطالعه در زمینه فعالیتهای تبلیغاتی تحت نام تجاری Lur Pack (تولید کننده کره در انگلستان) این نظریه را مورد تایید قرار داد. این شرکت با استفاده از یک مدل اقتصادسنجی توانست تاثیر تغییرات قیمت بر حجم فروش (به عبارت دیگر کشش قیمتها) خود را به طور تخمینی مورد سنجش قرار دهد. برخی از ردههای محصولات از کشش قیمت ...
ادامه متن »استراتژی ها و سیاست های قیمت گذاری صنعتی
استراتژی ها و سیاست های قیمت گذاری صنعتی . معانی خاص قیمت بالاترین ارزش ارائه شده عبارت از تفاوت بین ادراک کلی ارزش و مجموع هزینه مؤسسه خریدار می باشد. مجموعه هزینه ای که مؤسسه خریدار متقبل می شود صرفاً شامل قیمت کالا نیست بلکه هزینه حمل و نقل، هزینه بیمه ترانژیت و هزینه نصب را نیز در بر می گیرد. بازاریاب های صنعتی باید جنبه های مختلف ارزش ادراکی و هزینه کل را از نقطه نظر خریدار بررسی نماید. بویژه تفاوت بین قیمت و کل هزینه نباید نادیده گرفته شود. عوامل مؤثر بر تصمیمات قیمت گذاری اهداف قیمت گذاری ...
ادامه متن »سرفصل های کلی دوره های آموزشی
سرفصل های کلی دوره های آموزشی حسابداری | کسب و کار و محیط زیست | کسب و کار و روابط دولتی | کارآفرینی | مالی | مدیریت عمومی | بهداشت و درمان | مدیریت منابع انسانی | بین المللی کسب و کار | بازاریابی | رفتار سازمانی | فروش | اجتماعی شرکت | استراتژی | مدیریت زنجیره تامین Accounting | Business and Environment | Business and Government Relations |Entrepreneurship | Finance | General Management | Health Care | Human Resource Management| International Business | Marketing | Organizational Behavior | Sales | Social Enterprise |Strategy | Supply Chain Management حسابداری بر ...
ادامه متن »