مدیرعامل گروه DLB میگوید: به جای تمرکز بر گروهی خاص، ابتدا تحقیقات خود را انجام داده و سپس بر افراد دارای روابط عمومی قوی تمرکز نمایید. در گزارش اخیر دانشگاه جورجیا این طور پیشبینی شده است که قدرت خرید ترکیبی (مرکب) اقلیتهای آمریکا از ۶/۱ تریلیون دلار در سال ۲۰۱۰ به بیش از ۲ تریلیون دلار در سال ۲۰۱۵ بالغ خواهد شد. ریکاردو دلا بلانکا بریگاتی میگوید: «با این همه افراد زیادی که به کسب و کارهای کوچک مشغول هستند، نسبت به بازاریابی در میان مشتریان اقلیت خود، چندان مؤثر عمل نمیکنند.» مدیر اجرایی DLB Group فردی ۳۹ ساله است. ...
ادامه متن »همه چیز درباره ی بازاریابی
۱- چه رویکردهای عمدهای را باید در آینده در نظر بگیریم؟ چشمانداز اقتصادی به شکلی اساسی به وسیله فناوری و جهانیسازی دگرگون شده است. اکنون شرکتها هرجا که باشند میتوانند با هر جای دیگری رقابت کنند و از این بابت باید ممنون اینترنت و تجارت رایگان ایجاد شده از سوی آن باشند. مهمترین نیروی اقتصادی رقابت افراطی است، شرکتها قادرند کالاهایی بیشتر از آنچه میتوانند بفروشند تولید کنند و در نتیجه فشار زیادی بر بخش قیمتگذاری وارد میشود. این مساله همچنین باعث میشود که تفکیکپذیری بیشتری را اعمال کنند. با وجود این بسیاری از این تفکیکپذیریها روانی است نه واقعی ...
ادامه متن »دوره تکنیک های فروش حرفه ای مذاکره اثربخش
دوره تکنیک های فروش حرفه ای مذاکره اثربخش و تکنیک های متقاعد سازی در بین پرسنل فروش سن ایچ . ردبول . شریسا. نستله در استان گیلان رشت
ادامه متن »اصول فنون مذاکره مدیران صنعت نفت
پژوهشگاه صنعت نفت کشور. در بین مدیران ارشد پتروشیمی و صنعت نفت کشور.
ادامه متن »سمینار تکنیک های متقاعد سازی مشتری
شرکت پخش سایه سمن (سن ایچ، رد بول، نستله، شریستا) – مدرس: علی خویه Customer satisfaction seminar techniques
ادامه متن »برگزاری سمینار آموزشی اصول و فنون مذاکره در شرکت رایتل
بررسی مهارت های مذاکره ی شما در آکادمی مذاکره
آکادمی بازاریابی فروش و مذاکره آماده دریافت فیلم های مذاکره شما می باشد این فیلم های پس از دریافت توسط داوران آکادمی مورد تجزیه تحلیل و بررسی قرار گرفته سپس از بهترین مذاکره کنندگان برای شرکت در مسابقات مذاکره و فروش درهمایش های سالیانه دعوت به عمل می آید در ضمن به شرکت کنندگان بر اساس توانایی آنها در فروش و مذاکره ستاره اهدا می گردد نمونه فیلم های ارسالی از دانشجویان کارگاه های مذاکره و فروش و بازاریابی علاقمندان می توانند جلسه مدیریتی پرزنتی بازاریابی فروش یا مذاکره یا جلسات دیگر خود را به شکل تصویری ضبط و ارسال ...
ادامه متن »اصول وفنون فن بیان در مذاکرات ، فضای کسب و کار
کشف استعدادهای بیان و استفاده از آن در مناسبات اجتماعی آگاهی نسبت به ضعف های گفتاری و رفع آن شناخت و اشرافیت به ضعفهای گفتاری تقویت تنفس و مدیریت آن چگونگی شروع یک مکالمه ساده محیط مذاکره فرایند مذاکره حرفه ای مذاکرات به روش سنتی مذاکرات مبتنی بر موضع گیری مذاکره نرم و ملایم مذاکره سخت و تهاجمی مذاکرات به روش علمی پیشرفته : ارکان مذاکره علمی جهتگیری مذاکرات علمی عناصر اصلی روی میز مذاکره تدابیر اضا کننده نیازها و خواستهها تدابیر متوقف کننده نیازها و خواستهها روانشناسی مذاکره رفتار شناسی در مذاکره زبان بدن اصول ارتباطات حرفه ای در ...
ادامه متن »مدیریت تعارض و مذاکره
دیدگاههای متفاوتی در مورد تعارض وجود دارد و محققان در مورد آن پژوهشهای زیادی انجام دادهاند تا بتوانند راهنماییهای خوبی برای مدیران اجرایی فراهم کنند. هر چند که هنوز باید در جوامع مختلف پژوهشهای مربوط انجام گیرد. در یک پژوهش از مدیران خواسته شده است که مهمترین عامل موثر در موفقیت خود را بیان کنند، اکثریت بیان داشتهاند که توانایی برخورد با تعارض مهمترین نقش را در موفقیت آنان داشته است. روانشناسان بیشتر تضادهای درونی و جامعهشناسان بیشتر به جنبه اجتماعی تعارض یعنی تضادهای میان افراد و گروهها پرداختهاند. نظریهپردازان مدیریت بیشتر به تعارضهای میانفردی و میانگروهی پرداختهاند. صاحبنظران معانی ...
ادامه متن »استراتژیهای چهارگانه مذاکره
فرو کردن سر در برفاجتناب و دوری گزیدن، نخستین استراتژی از استراتژیهای مذاکرهای است که در اینجا به آن میپردازیم اما باید دانست که این استراتژی را تا آنجا که ممکن است باید به تعویق انداخت و بهعنوان آخرین راه حل بهکار گرفت؛ چرا که یک استراتژی باز فعالانه و با رویکردی مملو از همکاری کم است و استراتژی اجتناب کمک چندانی به مقابله با مذاکره هراسی نمیکند و کسانی که دچار این مشکل هستند، به دفعات از آن در جریان مذاکراتشان بهره میبرند.کبک، حیوانی است که مظهر و نماد استفاده از این استراتژی در برخورد با عوامل بیرونی است ...
ادامه متن »