ظرف چند سال گذشته میلیونها آمریکایی – در واقع بیش از پنجاه میلیون – برای طرح «پیشنهاد روزانه» یا «کوپن گروهی» نامنویسی کردهاند. کارکرد طرح چیزی شبیه به این است: شما به یک شرکت آنلاین کدپستی خودتان را میدهید و این شرکت روزانه یک ایمیل برای شما میفرستاد که حاوی پیشنهاد معاملهای با یک فروشگاه محلی است – فروشگاه میتواند سالن و رستوران یا یک مرکز غذای چینی باشد. تخفیف این پیشنهادها معمولا خیلی زیاد است – از ۵۰ درصد بگیرید تا ۹۰ درصد – و حداکثر هم یک الی دو روز برای پاسخ دادن به آنها وقت دارید. مثلا ...
ادامه متن »بازاریابی اجتماعی
فیلیپ کاتلر ترجمه و تنظیم: یاسر ملایی*، میثم هاشمخانی** متن پیشرو، یازدهمین قسمت از ترجمه کتاب پرفروش«Up & Out Of Poverty» میباشد؛ کتابی که توسط «فیلیپ کاتلر» (Philip Kotler) تالیف، و در سال ۲۰۰۹ منتشر شده است. «فیلیپ کاتلر» بدون تردید مطرحترین چهره آکادمیک فعلی دنیا در حوزه مدیریت بازاریابی (Marketing Management) محسوب میشود. «کاتلر» با تالیف چندین متن درسی معتبر در زمینه دانش بازاریابی، جزو مشهورترین و معتبرترین نامها برای اکثریت قاطع از دانشجویان مدیریت و اقتصاد در سراسر دنیا به حساب میآید. کاتلر علاوه بر تالیف کتابها و مقالات متعدد در حوزههای مرسوم بازاریابی (بازاریابی اقتصادی)، مباحثی را ...
ادامه متن »اشتباهات شرکتها در بازاریابی
مدیرعامل گروه DLB میگوید: به جای تمرکز بر گروهی خاص، ابتدا تحقیقات خود را انجام داده و سپس بر افراد دارای روابط عمومی قوی تمرکز نمایید. در گزارش اخیر دانشگاه جورجیا این طور پیشبینی شده است که قدرت خرید ترکیبی (مرکب) اقلیتهای آمریکا از ۶/۱ تریلیون دلار در سال ۲۰۱۰ به بیش از ۲ تریلیون دلار در سال ۲۰۱۵ بالغ خواهد شد. ریکاردو دلا بلانکا بریگاتی میگوید: «با این همه افراد زیادی که به کسب و کارهای کوچک مشغول هستند، نسبت به بازاریابی در میان مشتریان اقلیت خود، چندان مؤثر عمل نمیکنند.» مدیر اجرایی DLB Group فردی ۳۹ ساله است. ...
ادامه متن »همه چیز درباره ی بازاریابی
۱- چه رویکردهای عمدهای را باید در آینده در نظر بگیریم؟ چشمانداز اقتصادی به شکلی اساسی به وسیله فناوری و جهانیسازی دگرگون شده است. اکنون شرکتها هرجا که باشند میتوانند با هر جای دیگری رقابت کنند و از این بابت باید ممنون اینترنت و تجارت رایگان ایجاد شده از سوی آن باشند. مهمترین نیروی اقتصادی رقابت افراطی است، شرکتها قادرند کالاهایی بیشتر از آنچه میتوانند بفروشند تولید کنند و در نتیجه فشار زیادی بر بخش قیمتگذاری وارد میشود. این مساله همچنین باعث میشود که تفکیکپذیری بیشتری را اعمال کنند. با وجود این بسیاری از این تفکیکپذیریها روانی است نه واقعی ...
ادامه متن »دوره تکنیک های فروش حرفه ای مذاکره اثربخش
دوره تکنیک های فروش حرفه ای مذاکره اثربخش و تکنیک های متقاعد سازی در بین پرسنل فروش سن ایچ . ردبول . شریسا. نستله در استان گیلان رشت
ادامه متن »اصول فنون مذاکره مدیران صنعت نفت
پژوهشگاه صنعت نفت کشور. در بین مدیران ارشد پتروشیمی و صنعت نفت کشور.
ادامه متن »سمینار تکنیک های متقاعد سازی مشتری
شرکت پخش سایه سمن (سن ایچ، رد بول، نستله، شریستا) – مدرس: علی خویه Customer satisfaction seminar techniques
ادامه متن »برگزاری سمینار آموزشی اصول و فنون مذاکره در شرکت رایتل
بررسی مهارت های مذاکره ی شما در آکادمی مذاکره
آکادمی بازاریابی فروش و مذاکره آماده دریافت فیلم های مذاکره شما می باشد این فیلم های پس از دریافت توسط داوران آکادمی مورد تجزیه تحلیل و بررسی قرار گرفته سپس از بهترین مذاکره کنندگان برای شرکت در مسابقات مذاکره و فروش درهمایش های سالیانه دعوت به عمل می آید در ضمن به شرکت کنندگان بر اساس توانایی آنها در فروش و مذاکره ستاره اهدا می گردد نمونه فیلم های ارسالی از دانشجویان کارگاه های مذاکره و فروش و بازاریابی علاقمندان می توانند جلسه مدیریتی پرزنتی بازاریابی فروش یا مذاکره یا جلسات دیگر خود را به شکل تصویری ضبط و ارسال ...
ادامه متن »اصول وفنون فن بیان در مذاکرات ، فضای کسب و کار
کشف استعدادهای بیان و استفاده از آن در مناسبات اجتماعی آگاهی نسبت به ضعف های گفتاری و رفع آن شناخت و اشرافیت به ضعفهای گفتاری تقویت تنفس و مدیریت آن چگونگی شروع یک مکالمه ساده محیط مذاکره فرایند مذاکره حرفه ای مذاکرات به روش سنتی مذاکرات مبتنی بر موضع گیری مذاکره نرم و ملایم مذاکره سخت و تهاجمی مذاکرات به روش علمی پیشرفته : ارکان مذاکره علمی جهتگیری مذاکرات علمی عناصر اصلی روی میز مذاکره تدابیر اضا کننده نیازها و خواستهها تدابیر متوقف کننده نیازها و خواستهها روانشناسی مذاکره رفتار شناسی در مذاکره زبان بدن اصول ارتباطات حرفه ای در ...
ادامه متن »
علی خویه مشاور و مربی فروش بازاریابی و برند و مدیریت