مدیریت رفتار مشتری

راه های افزایش فروش در فروشگاه فرش پادری کف پوش و مبلمان

مشاوره و آموزش فروش بازاریابی و برندینگ در صنعت فرش مبلمان کفپوش و پادری توسط مشاور بین المللی khooyeh.ir

راه های افزایش فروش در فروشگاه فرش پادری کف پوش و مبلمان تکنیک های افزایش فروش فرش و مبلمان مشاوره و آموزش بازاریابی و فروش فرش و مبلمان دکتر علی خویه  khooyeh.ir مشاور و مدرس شرکت های معتبر فرش و مبلمان در سطح خاورمیانه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ وبلاگ بازاریابی فروش و برندسازی در صنعت فرش و مبلمان http://carpetmarketing.blogfa.com/ https://carpetmarketing.blog.ir/ پرسش ها: من یک فروشگاه فرش و کف دارم و می خواهم راهی برای جذب مشتری جدید پیدا کنم. باید چکار کنم؟ من در زمینه تولید فرش و قالیچه و پادری فعالیت دارم. چگونه می توانم مشتریان جدیدی برای کسب و کار خود ...

ادامه متن »

علی خویه در اجرا

دکتر علی خویه مشاور مربی و مدرس شرکت های معتبر ملی و بین المللی khooyeh.ir

    ادعا نمی کنیم بهترین هستیم اما بهترین ها، ما را انتخاب می کنند   چرا گروه آموزش و مشاوره دکتر علی خویه را انتخاب می کنید در لینک های ذیل برخی از توضیحات ارایه گردیده است. چرا دکتر علی خویه ۱ چرا دکتر علی خویه ۲ چرا دکتر علی خویه ۳ چرا دکتر علی خویه ۴ چرا دکتر علی خویه ۵ چرا دکتر علی خویه ۶ چرا دکتر علی خویه ۷ چرا دکتر علی خویه ۸ چرا دکتر علی خویه ۹ چرا دکتر علی خویه ۱۰ راه های ارتباط با گروه آموزش و مشاوره دکتر علی خویه دکتر ...

ادامه متن »

مشاور و مشاوره در مدیریت – مدیریت مشاوره – دکتر علی خویه Management consulting

Management consulting دکتر علی خویه مشاور مدیریت

مشاور مدیریت کیست؟ مشاوره مدیریت چیست؟ دکتر علی خویه وقتی که دو کلمه مشاور و مدیریت را می شنوید یا می بینید چه تصوری برای شما ایجاد می شود و چه سوالاتی در ذهن شما ایجاد می شود مشاور مدیریت کیست؟Management consulting مشاوره مدیریت چیست؟ یک مشاور مدیریت چه شرح وظایفی دارد؟ مشاور مدیریت خوب و حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟ مشاور مدیریت و مشاوره مدیریت باید دارای چه مهارت هایی باشد؟ آیا در دانشگاه رشته ای به نام  مشاوره مدیریت وجود دارد؟ شرح خدمات مشاور مدیریت را تشریح کنید؟ برای تربیت مشاور مدیریت باید چه دوره هایی را ...

ادامه متن »

روز ملی منابع انسانی و کارکنان صبور واحد منابع انسانی

دکتر علی خویه مشاور و مدرس منابع انسانی سرمایه انسانی

روز ملی منابع انسانی امروز #روزملی منابع_انسانی بود و از صبح خیلی سرم شلوغ بود و چندین جلسه آنلاین و غیر حضوری و یک #وبینار در این زمینه با واحد منابع انسانی یکی از شر کت ها داشتم این روز را به همکاران و همراهان گرامی تبریک عرض می کنم.‌ اهمیت وجود #واحدمنابع انسانی  در سازمان بر کسی پوشیده نیست. #منابع_انسانی  همیشه به عنوان مهمترین رکن هر سازمان شناخته می شود. این واحد خط مقدم هر شرکتی در #مدیریت بهره وری است و دیواری کوتاه تر از این واحد نیست🏘 از #مدیریت استراتژیک  گرفته تا #برندینگ شرکت، در حوزه‌های متعدد، ...

ادامه متن »

مشاور و مدرس رفتار مصرف کننده

مفهوم رفتار مصرف کننده در مطالعه متون و نوشته های مرتبط با رفتار مصرف کننده تعاریف زیر به چشم می خورد: رفتار مصرف کننده فعالیت هایی هستند که در آنها افراد درگیر استفاده واقعی و یا بالقوه از اقلام مختلف بازار «این یکی از تعاریف نسبتاً « . که شامل محصولات، خدمات، ایده ها و محیط فروشگاه ها می شود، هستند کلاسیک ارائه شده توسط برکمن و گیلسون است. (کانگ ) اوسمان و السون و همکاران رفتار مصرف کننده را بدین صورت تعریف می کنند: فعالیت های فیزیکی، احساسی و ذهنی ای که افراد هنگام انتخاب، خرید، استفاده و دور ...

ادامه متن »

اثر قیمت محصول بر تجربه مصرف‌کننده

اقتصاددانان سنتی انسان را موجودی با عقلانیت نامحدود فرض می‌کردند و رفتارش را به‌عنوان کنشگری در اقتصاد محدود به معادلات ریاضی می‌دانستند. اما انسان‌ها گاه تصمیماتی به دور از عقلانیت می‌گیرند که توجیهشان با معادلاتی که خواستِ بیشترین سود و کمترین ضرر را فرض اولیه خود قرار داده‌اند، ممکن نیست. برای بسیاری از ما پیش آمده است که کالا یا خدمتی را خریداری کرده‌ایم درحالی‌که از غیرعقلانی بودن بهای آن یا حتی بی‌نیازی‌مان به آن آگاه بوده‌ایم. برای مثال در جامعه ما تعارفات، چشم و هم‌چشمی‌ها و… مردم را به اخذ تصمیماتی وا می‌دارند که خود از غیرعاقلانه بودن آنها آگاهند. البته ...

ادامه متن »

مشتریان امروزی

خود را “به روز رسانی” کنید… مشتریان امروز با مشتریان گذشته متفاوتند. عجول ترند. پر توقع تر و آگاه تر و حساس ترند. آنها گزینه های بیشتری برای انتخاب دارند. تنوع بیشتری در مقابل خود میبینند. کیفیت بالا، خدمات بیشتر، قیمت مناسب، مشتری مداری بالاتر، همه ی اینها گزینه هایی هستند که در ذهن مشتریان امروزی به عنوان اولویت ها وجود دارد. هر چقدر خود را در کسب و کار خویش قدرتمند، آگاه و زبردست بدانیم، می بایست خود را با شرایط بازار و رقابت امروزی تطبیق دهیم. می بایست دانش و اطلاعات خود را بالا ببریم و از ” ...

ادامه متن »

۶ گام برای جذب مشتریان دائمی

چون مشتری هست، من هستم امروزه بقا و دوام در دنیای کسب و کار امری بسیار مشکل است و این اصل که ادامه حیات صرفا به واسطه وجود مشتریان است بر کسی پوشیده نیست، بنابراین این شعار را هرگز فراموش نکنید، چون مشتری هست، من هستم اما فقط با دانستن یا تکرار شعار نمی توان به این مهم دست یافت. در این مطلب که در سایت گیل نگاه منتشر شده است به این مطلب بیشتر می پردازیم. حرف ها و سخنان مشتریان تان در خصوص کسب و کارتان باید به طور مداوم در گوش جاری و در ذهن شما زمزمه ...

ادامه متن »

شناخت رفتار مشتری

مصرف کنندگان هر روزه تصمیمات خرید بی شماری می گیرند و تصمیم خرید نقطۀاصلی و مرکزی تلاش های بازاریابی بشمار می رود . مطالعات جزئی  و موشکافانۀ بسیاری از شرکت های بزرگ روی تصمیم های خرید مصرف کنندگان در راستای پاسخ به این سوالات اساسی است که مصرف کننده چه می خرد ، چگونه و چه مقدار ، چه زمانی و چرا خرید می کند . یکی از جنبه های مشترک میان همۀ ما بدون توجه به میزان تحصیلات ، سیاست های یا تعهداتمان ، این است که همگی مصرف کننده هستیم و در مقطعی از زمان به منزلۀ مشتریان ...

ادامه متن »

نحوه ی جذب مشتری به وسیله ی برندسازی

هزینه جذب مشتریان جدید  بسیار بیشتر از  حفظ مشتریان موجود است لذا مدیران باید بگونه ای عمل کنند که مشتریان متعهد را همواره از شرکت راضی نگهدارند ، زیرا مشتریان متعهد نه تنها بعنوان یک مشتری دائمی برای شرکت خواهند بود بلکه بعنوان یک تبلیغ کننده  برند نیز عمل می کنند . همانطور که یافته های پژوهش نشان داد ، مشتریان متعهد خود را موظف به بیان نقاط  قوت شرکت به دیگران میدانند و مشتریان بالقوه را به خرید از شرکت ترغیب می نمایند . که این یکی از مهمترین تأثیرات تبلیغات شفاهی مثبت می باشد . طبق نتایج بدست ...

ادامه متن »