برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

مشتریان امروزی

خود را “به روز رسانی” کنید…

مشتریان امروز با مشتریان گذشته متفاوتند.
عجول ترند. پر توقع تر و آگاه تر و حساس ترند.
آنها گزینه های بیشتری برای انتخاب دارند. تنوع بیشتری در مقابل خود میبینند.
کیفیت بالا، خدمات بیشتر، قیمت مناسب، مشتری مداری بالاتر، همه ی اینها گزینه هایی هستند که در ذهن مشتریان امروزی به عنوان اولویت ها وجود دارد.
هر چقدر خود را در کسب و کار خویش قدرتمند، آگاه و زبردست بدانیم، می بایست خود را با شرایط بازار و رقابت امروزی تطبیق دهیم.
می بایست دانش و اطلاعات خود را بالا ببریم و از ” آموزش های لازم” برخوردار شویم.
می بایست در بزنگاههای شغلی از مشاورین مجرب در زمینه های بازاریابی و فروش بهره مند گردیم.
پس لطفا خود را ” به روز رسانی” کنید.

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

*

code

x

این مطلب را نیز بخوانید

نقش CRM در بازاریابی بانک ها

به منظور پوشش ادبیات عملکرد بازاریابی و اهمیت آن در پی آن ...