پخش و توزیع مویرگی

موزش مشاوره و اجرا در حوزه صنعت توزیع پخش و فروش گرم و سرد،فروش مویرگی شبکه ای هیبریدی و توسعه کانالهای بازاریابی و فروش،
راه اندازی، استقرار، سیستم سازی، استانداردسازی،عارضه یابی و بهبود پخش فروش و توزیع
mooyragi.ir
09122991608
Www.marketingdoctor.ir

مشاور و مدرس بازاریابی و فروش

مشاوره بازاریابی، مشاور بازاریابی، مشاوره فروش، مشاوران بازاریابی، مشاور بازاریابی تبلیغات فروش و ارتباطات، مرکز مشاوره بازاریابی، وظایف مشاور فروش، کلینیک مشاور بازاریابی، علی خویه، مشاوره تبلیغات، عارضه یابی در مشاوره بازاریابی، مدرس crm، مشاور ارشد مدیر عامل، مشاوره بازاریابی اثربخش، مشاوره بازاریابی تبلیغات و فروش، مدرس بازاریابی، مدرس فروش، مشاور مدیر عامل، مشاور بازاریابی و تبلیغات، مشاور مدیریت بازاریابی، مشاور مدیریت فروش، مشاور مهندسی فروش، مشاوره روانشناسی فروش، مشاوره روانشناسی ارتباط با مشتری، مشاوره مدیریت بازاریابی، وظایف مشاور بازاریابی و فروش، وظایف مشاور بازاریابی، مشاور بازاریابی خوب، مشاور بازاریابی حرفه ای، مشاوره مدیریت، تحقیقات بازاریابی، مشاور تبلیغات، مهارت های مشاور بازاریابی، ترفند های مشاور بازاریابی، مشاوره crm، مشاوره پیشبرد فروش، مشاوره قیمت گذاری، مشاوره مدیریت محصول، مشاوره تحقیقات بازاریابی، مشاور صادرات، مشاوره تبلیغات بازرگانی، مشاور بازاریابی صادرات، سبک های مشاوره بازاریابی، تکنیک های مشاوره بازاریابی و فروش، علی خوبه، وظایف مشاور بازاریابی و تبلیغات، آکادمی مشاوره بازاریابی، کتاب اصول مشاوره مدیریت، مشاور رفتار مصرف کننده، مشاور تصمیم خرید، مشاور افزایش فروش، وظایف و مسولیت های مشاوران مدیریت، مشاوره بازاریاب، فهرست کتاب مشاور بازاریابی، اصول مشاوره بازاریابی،، مدرس برند، مشاور پورسانت، مشاور و مجری مهندسی فروش، کتاب مدیر، بیماری های بازاریابی و فروش و روش های درمان آن عار، عارضه یابی فروش، عارضه یابی بازاریابی، عارضه یابی سازمان فروش، دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ، راه اندازی سیستم و سازمان پخش و فروش مویرگی به صور، بازاریابی و فروش در شرایط بحران، مصاحبه با آقای علی خویه مدرس و مشاور در زمینه مدیر، مشاور مارکتینگ، مدر س بازاریابی marketing، مشاور بازاریابی marketing، تدریس بازاریابی marketing، مدرس بازاریابی و فروش marketing & sales، مدرس بازاریابی marketing، تدریس مدیریت بازاریابی، مدرس و مشاور مدیریت بازاریابی marketing، • معاینه سیستم مشتریان مشاوره

      مشاوره بازاریابی، مشاور بازاریابی، مشاوره فروش، مشاوران بازاریابی، مشاور بازاریابی تبلیغات فروش و ارتباطات، مرکز مشاوره بازاریابی، وظایف مشاور فروش، کلینیک مشاور بازاریابی، علی خویه، مشاوره تبلیغات، عارضه یابی در مشاوره بازاریابی، مدرس crm، مشاور ارشد مدیر عامل، مشاوره بازاریابی اثربخش، مشاوره بازاریابی تبلیغات و فروش، مدرس بازاریابی، مدرس فروش، مشاور مدیر عامل، مشاور بازاریابی و تبلیغات، راه اندازی سیستم و سازمان پخش و فروش مویرگی به صور، بازاریابی و فروش در شرایط بحران، مصاحبه با آقای علی خویه مدرس و مشاور در زمینه مدیر، مشاور مارکتینگ، مدر س بازاریابی marketing، مشاور بازاریابی marketing، تدریس بازاریابی marketing، ...

ادامه متن »

فراهم کردن نیازهای مشتریان

ساخت آنچه مشتریان می‌خواهند تجارت الکترونیک به برهم زدن مدل‌های کسب‌وکار که مدت زمان زیادی از ایجادشان می‌گذرد، ادامه می‌دهد؛ مصرف‌کنندگان نیز کمتر در سوپرمارکت‌ها و هایپرمارکت‌ها خرید می‌کنند و بیشتر به سراغ فروشگاه‌های رفاه، ارزان فروش‌ها و خرید آنلاین می‌روند. در این مقاله با روش جدیدی که می‌تواند به شرکت‌های تولیدی کالاهای مصرفی بسته‌بندی شده (CPG) کمک کند تا محصولات را با ویژگی‌ها، قیمت و بسته‌بندی مناسب ارائه دهند، آشنا شویم. شرکت‌های تولیدی کالاهای مصرفی بسته‌بندی شده با مشکل بزرگی روبه‌رو هستند: آنها تقریبا هیچ ایده‌ای ندارند که کدام یک از محصولات جدیدشان در میان مصرف‌کنندگان، پرطرفدار خواهد شد. ...

ادامه متن »

هوش سازمانی

}هوش سازمانی (هوش چندگانه ،هوش معنوی،هوش هیجانی،هوش فرهنگی ،هوش مصنوعی) } هوش سازمانی }فرآیند OI در سازمان‌ها و شرکت‌ها }فرآیند OI در سازمان‌ها و شرکت‌ها یک فرآیند پویا و تعاملی است. این فرآیند با یک سوال شروع می‌گردد و پاسخ‌های سئوالات در یک حلقه تکرار فراهم می‌شود. این پاسخ‌ها امکان تصمیم‌گیری برای مدیران را فراهم می‌کند. }مرحله برنامه ریزی و هدایت }مرحله اخذ اطلاعات از پایگاه اطلاعاتی }پردازش اطلاعات }آنالیز و تولید اطلاعات }جمع بندی }نتیجه گیری: }در شرایط فعلی در پاسخ به نیاز مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها، ضرورت ایجاد یک پلات‌فرم هوش سازمانی وجود دارد. این سازمان‌ها و شرکت‌ها ...

ادامه متن »

بررسی استراتژی تمایز پورتر

استراتژی محصول جدید

بررسی تأثیر عملکرد استراتژی تمایز پورتر بر عملکرد سازمانی از طریق بسته بندی کالاها در شرکت های مواد غذایی آستان قدس رضوی   چکیده امروزه رقابت گسترده موجود در بازار،شرکت ها را ناگزیر از بکارگیری استراتژی هایی جهت رویارویی با این رقابت نموده است. بدون شک بکارگیری این گونه استراتژی ها نه تنها از تأثیر قابل ملاحظه ای بر بسته بندی کالاها به عنوان بخشی از محصول شرکت ها برخوردار است، بلکه این امرمتعاقباً بر عملکرد شرکت ها نیز تأثیر گذار است. هدف از این تحقیق پیمایشی، بررسی اثر استراتژی پورتر بر عملکرد سازمانی از طریق بسته بندی کالاها بوده ...

ادامه متن »

(MIS) سیستم اطلاعات بازاریابی-تحقیقات بازاریابی

Analyzing business growth تحقیقات بازاریابی marketing research تحقیقات بازار

به نام خدا پرسش های این مبحث -یک سیستم اطلاعات بازاریابی چیست؟ -اجرای تحقیقات بازاریابی متضمن چیست؟ -چه عواملی تحقیقات بازاریابی خوب را از تحقیقات بازاریابی ضعیف جدا می کند؟ -سیستم های تصمیم گیری کامپیوتری امروز چگونه به مدیران بازاریابی کمک می کنند تا درباره بازاریابی تصمیم بگیرند؟ -مفاهیم اصلی در پیش بینی و اندازه گیری تقاضا کدامند؟ -تقاضای کنونی و آتی را چگونه می توان پیش بینی کرد؟ چرا اطلاعات بازاریابی لازم است؟       (MIS) سیستم اطلاعات بازاریابی   (MIS) سیستم اطلاعات بازاریابی   چرخه سفارش تا پرداخت     سیستم گزارش فروش     مدیران بازاریابی ...

ادامه متن »

راه اندازی شرکت پخش گرم و مویرگی

علی خویه …. در حال راه اندازی و استقرار یک شرکت پخش گرم و مویرگی.

ادامه متن »

وظایف مدیر فروش

شرح کلی شغل هدایت کردن توزیع محصول یا خدمات به مشتریان؛ هماهنگ کردن توزیع فروش با ایجاد حوزه های فروش، سهم ها و اهداف و ایجاد برنامه های آموزشی برای نماینده های فروش؛ تحلیل آمار فروشی که کارمندان جمع کرده اند برای تعیین پتانسیل فروش و موجودی انبار و نظارت بر اولویت های مشتریان وظایف   برطرف کردن شکایات مشتریان در خصوص فروش و خدمات. نظارت بر اولویت های مشتریان در انتخاب کالا برای تشخیص میزان تمرکز بر خدمات فروش. نظارت و هماهنگی عملیات فروش کالاهای تولیدی، خدمات، کالاهای مصرفی، املاک یا سایر کالاها. تعیین قیمت و میزان تخفیف. بازنگری ...

ادامه متن »

اصول و فنون مذاکره, اقناع مشتری , ویزیتوری حرفه ای.

اصول و فنون مذاکره. تکنیک های متقاعد سازی مشتری. تاکتیک های اقناع مشتری . اصول و فنون ویزیتوری حرفه ای.

دوره ی یک روزه اصول و فنون مذاکره. تکنیک های متقاعد سازی مشتری. تاکتیک های اقناع مشتری . اصول و فنون ویزیتوری حرفه ای. در شرکت پخش سایه سمن- پخش مویرگی مدرس: علی خویه مدرس دانشگاه، ۱۸ سال تجربه ی احرایی و آموزشی، مولف ۱۲ عنوان کتاب تخصصی در زمینه های مدیریت، برندینگ،بازاریابی، فروش و…

ادامه متن »

تدریس CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)

تدریس CRM مدرس بازاریابی، مدرس فروش، استاد بازاریابی، دوره های بازاریابی و فروش، کلاس اصول و فنون مذاکره، مدرس مذاکره، مدرس زبان بدن، مدرس مدیریت، مدرس MBA ، دوره های تخصصی بازاریابی و فروش، مشتری مداری و افزایش فروش، افزایش مشتری، جذب مشتری

تدریس و آموزش مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بندر شهید رجایی- بزرگترین منطقه ی اقتصادی کشور-هرمزگان-بندرعباس  

ادامه متن »

شروع عملیات بازاریابی و فروش

روش های افزایش فروش sales increase

نویسنده: پیتر جونز مترجم: غلامرضا کیامهر شما همچنین نیازمند ایجاد برند و هویت برای کسب و کار خود و تهیه طرح جزئیات بازاریابی برای یک سال آینده هستید و باید به برآورد هزینه‌ و درآمدی که در آن بازه زمانی به دست خواهید آورد، بپردازید. متاسفانه طی سالیان گذشته من بارها با کارآفرینانی سروکار داشته‌ام که بدون داشتن طرح و نقشه لازم برای بازاریابی از من دعوت به سرمایه‌گذاری روی ایده خود کرده‌اند. کاملا طبیعی است که هیچ سرمایه‌گذاری حاضر به همکاری با چنین کارآفرینانی نمی‌شود. آنها موضوع بسیار مهم بازاریابی را که شیشه عمر هر کسب و کار محسوب ...

ادامه متن »