سلسله مطالب چرا برندها برندند؟ دکتر علی خویه در صفحه ایستاگرام انجمن برند دکتر علی خویه کانال تلگرام دکتر برند اصول و تکنیک های برندسازی- دکتر برند انجمن برند https://telegram.me/branddoctor صفحه اینستاگرام انجمن برند دکتر برند https://www.instagram.com/anjoman_brand/ ———————————————————- . . قدرشناس هستید یا نمک نشناس ؟ چرا برندها برندند؟ . . @drkhooyeh.ir @Khooyeh.ir دکتر برند branddoctor.ir . . . برندها برندند چون قدرشناس هستند نمک نشناس نیستند چون خوش استقبال و خوش بدرقه هستند چون تشکر کردن بلدند چون نمک نشناس نیستند خوبی و محبت را فراموش نمی کنند اتفاقات بد و خطاها باعث از بین رفتن خوبی ها نمی ...
ادامه متن »کتاب های دکتر علی خویه، دکتر خویی
به نام او که همه هستی از اوست لیست کتاب های دکتر علی خویه همراه با شماره ناشر جهت تهیه کتاب ها( اگر در گوکل سرچ بفرمایید خیلی از وب سایت ها به صورت اینترنتی و مجازی به فروش می رسانند) Khooyeh.ir ۱- کتاب سبک های تبلیغات همراه با دکتر محمود محمدیان – انتشارات رسا تلفن تهران: ۶۶۹۰۷۷۱۲ و ۸۸۸۳۴۸۴۵ و ۸۸۸۳۴۸۴۴ در بازار به اتمام رسیده در حال چاپ دوم ۲- کتاب تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی همراه با دکتر احمد روستا – انتشارات سیته تهران ۷۷۵۰۹۳۳۹ و ۷۷۶۷۰۱۸۳ تاکنون با افتخار به چاپ پنجم رسیده ۳- ...
ادامه متن »علی خویه و دکتر محمود محمدیان
شروع همکاری علی خویه و دکتر محمود محمدیان تقریبا به ده سال پیش، با کتاب مشترکی که با یکدیگر تالیف کردند بر می گردد. khooyeh.ir من اولین کتاب خودم تقریبا ده الی دوازده سال پیش را با همکاری دوست و استاد عزیزم دکتر محمود محمدیان چاپ کردم این کتاب واقعا در جایگاه خودش جزو تاثیرگذارترین کتب حوزه بازاریابی و تبلیغات بود. بعد از آن کتاب چند مقاله مشترک نیر چاپ کردیم. این یکی از مقالات مشترک من با ایشان بود. کتاب سبک های تبلیغاتی تالیف و ترجمه: دکتر محمود محمدیان و علی خویه سبکهای تبلیغاتی ناشر: رسا پدیدآوران: ...
ادامه متن »خدمات و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش دکتر علی خویه
خدمات و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش دکتر علی خویه www.khooyeh.com www.khooyeh.ir برای شرکت ها و موسسات طرف قرارداد همکاری در سال ۱۳۹۵ خدمات گروه مشاوره و آموزش استاد خویه به شرکت های طرف قرارداد در سال ۱۳۹۵ ۱٫ تدوین و تبیین ساختار شرکت مبتنی بر مشتری . ۲٫ آموزش فروشندگان . ۳٫ طراحی سیستم نظارت بر کار فروشندگان . ۴٫ تعیین مشتریان هدف . ۵٫ تعیین مشتریان بالقوه . ۶٫ تدوین استراتژی برخورد با مشتری . ۷٫ طراحی و تدوین سیستم نظام مند خدمات قبل از فروش .رسیدگی به شکایات مشتری .سنجش رضایت مشتری . ۸٫ ...
ادامه متن »