برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما
Businessman working with documents in the office
Businessman working with documents in the office

خدمات و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش استاد خویه

خدمات  و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش استاد خویه    

www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

برای شرکت ها و موسسات طرف قرارداد همکاری در سال ۱۳۹۵

خدمات گروه مشاوره و آموزش استاد خویه به شرکت های طرف قرارداد در سال ۱۳۹۵

۱٫     تدوین و تبیین ساختار شرکت  مبتنی بر مشتری .

۲٫     آموزش فروشندگان .

۳٫     طراحی سیستم نظارت بر کار فروشندگان .

۴٫     تعیین مشتریان هدف .

۵٫     تعیین مشتریان بالقوه .

۶٫     تدوین استراتژی برخورد با مشتری .

۷٫     طراحی و تدوین سیستم نظام مند خدمات قبل از فروش .رسیدگی به شکایات مشتری .سنجش رضایت مشتری .

۸٫     استقرار نظام بازنگری و اصلاح فرآیند عملیات .

۹٫     ایجاد انگیزه در کارکنان و ارائه پاداش

۱۰٫ طراحی سیستم ها و برنامه های جذب و حفظ نیروی انسانی متخصص .

۱۱٫ آموزش نیروی انسانی با توجه به دانش روز سازمان ها و برندها در دنیا

۱۲٫ طراحی نظام های تنبیه و تشویق .

۱۳٫ طراحی سیستم پیشرفت شغلی .

۱۴٫ ایجاد و بهبود نظام ارزیابی کارکنان .

۱۵٫ سیستم مدیریت مشتریان کلان  و تعریف مشتریان کلان .

۱۶٫ طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای عوامل اصلی موفقیت در ارتباط با مشتریان کلان .

۱۷٫ طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای عوامل موثر در جذب و نگهداری مشتریان کلان .

۱۸٫ طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای بررسی مشکلات در ارتباط با جذب و نگهداری مشتریان کلان .

۱۹٫ طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای عوامل موثر در بهبود و ارتقاء رضایت مشتریان کلان .کنترل و بازخورد مجدد .

۲۰٫ طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای دسته بندی مشتریان بر اساس اصل پارتو به منظور برخورداری از یک ارتباط ثمربخش با مشتری ، برای هر گروه یک استراتژی مناسب درنظر گرفته شود .

۲۱٫ اختصاص گروههای متناسب کاری با دسته های مشتریان در پیگیری امور و نگهداشت مشتری .تجزیه و تحلیل دسته بندیها , خرید و فروش , کسب و کار , و . . .

۲۲٫ ایجاد سیستم هزینه یابی دقیق جهت محاسبه هزینه های سرویس , محصولات , پیاده سازی راهکارها , ارتباطات و تماسها , و . . .

۲۳٫ بهینه سازی و بهبود عملیات شرکت مدیران و پرسنل

۲۴٫ طراحی  تدوین برنامه های بازخورد سیستم .

۲۵٫ برنامه ریزی مطلوب برای فروشندگان .

۲۶٫ طراحی و تدوین سیستم کنترل و  ارزیابی کلیه پرسنل به ویژه  فروشندگان .

۲۷٫ تدوین و تبیین برنامه آگاهی مشتری (تبدیل اطلاعات مشتری به شناخت مشتری):

۲۸٫ طراحی نظام اطلاع رسانی موثر .

۲۹٫ افزایش تماس با مشتریان قبل و بعد از انعقاد قرارداد .

۳۰٫ تدوین و تبیین برنامه تبلیغات موثر در رسانه های عمومی .

۳۱٫ تدوین و تبیین برنامه اطاق مناسب مخصوص مشتری به منظور راهنمائی و استراحت .

۳۲٫ تدوین و تبیین برنامه های تعامل با مشتریان

۳۳٫ طراحی و تدوین سیستم هایی جهت ایجاد ارتباط با مشتریان به منظور شناخت نیاز و خواسته هایشان.

۳۴٫ تدوین و تبیین سیستم تمرکز اطلاعات مشتری در یک نقطه .

۳۵٫ تدوین و تبیین سیستم تجزیه و تحلیل و بخشی کردن اطلاعات مشتری .

۳۶٫ تدوین و تبیین سیستم اختصاصی کردن نیازهای مشتری .

۳۷٫ تدوین و تبیین سیستم امکان تماس با مشتری از طرق مورد علاقه او .

۳۸٫ تدوین و تبیین سیستم انتقال اطلاعات و مبادلات بین مشتری و سازمان .

علی خویه استاد دانشگاه، مشاور، محقق و مدرس در زمینه های مدیریت،بازاریابی، فروش، برندسازی، تبلیغات، اصول و فنون مذاکره با ۱۸ سال تجربه ی احرایی موفق تالیف و ترجمه ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع

اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

 
کانال تلگرام بازاریابی و برندسازی کانال تلگرام آکادمی مذاکره کانال آموزش اصول و فنون مذاکره - فن بیان و زبان بدن کانال تلگرام انجمن برند ایران - آموزش برندسازی، روش های برندسازی  

درباره علی خویه

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

*

x

این مطلب را نیز بخوانید

human-resources

žارتباطات بازاریابی صنعتی

žارتباطات بازاریابی: تبلیغات ارتقاء فروش، روابط عمومی و بازاریابی مستقیم .   ...