به نام او که همه هستی از اوست ۱۵۰ روش تکنیک و تاکتیک بازاریابی ۱۵۰ مدل بازاریابی واحد استراتژی و تحقق و توسعه دکتر علی خویه drkhooyeh.ir Khooyeh.com دکتر بازاریابی marketingdoctor.ir مدل ها روش ها تکنیک ها و تاکتیک های بازاریابی دکتر علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ khooyeh.ir ۵۱۴ تکنیک ساده و کاربردی بازاریابی، افزایش فروش، مذاکره، چانه زنی، متقاعد سازی و مدیریت تعارض بخش دوم مدرس مشاور و مربی: دکتر علی خویه drkhooyeh.ir @ مدرس مشاور و مربی بیش از صدها شرکت و برند معتبر ملی و بین المللی ، بیش از ۲۱ سال تجربه اجرایی از کارشناسی ویزیتوری فروشندگی ...
ادامه متن »چرا برندها برندند؟
سلسله مطالب چرا برندها برندند؟ دکتر علی خویه در صفحه ایستاگرام انجمن برند دکتر علی خویه کانال تلگرام دکتر برند اصول و تکنیک های برندسازی- دکتر برند انجمن برند https://telegram.me/branddoctor صفحه اینستاگرام انجمن برند دکتر برند https://www.instagram.com/anjoman_brand/ ———————————————————- . . قدرشناس هستید یا نمک نشناس ؟ چرا برندها برندند؟ . . @drkhooyeh.ir @Khooyeh.ir دکتر برند branddoctor.ir . . . برندها برندند چون قدرشناس هستند نمک نشناس نیستند چون خوش استقبال و خوش بدرقه هستند چون تشکر کردن بلدند چون نمک نشناس نیستند خوبی و محبت را فراموش نمی کنند اتفاقات بد و خطاها باعث از بین رفتن خوبی ها نمی ...
ادامه متن »دکتر علی خویه از دغدغه های برندینگ جشنواره فجر می گوید / جشنوارهای که برند نیست
گزارشات و مطالبی از دکتر علی خویه مشاور و مربی در حوزه مدیریت برند برندسازی دکتر برند مشاور برند مدرس برند کانال تلگرام دکتر برند اصول و تکنیک های برندسازی- دکتر برند انجمن برند https://telegram.me/branddoctor صفحه اینستاگرام انجمن برند دکتر برند https://www.instagram.com/anjoman_brand/ دکتر علی خویه از دغدغه های برندینگ جشنواره فجر می گوید / جشنوارهای که برند نیست برای ما که فضاهای بینالمللی زیادی برای نشان دادن هنر خود در حوزه سینما و تئاتر در اختیار نداریم، جشنواره بینالمللی فجر شاید یکی از همان برگ برندههایی باشد که به واسطه پتانسیلش بتوانیم هنر و فرهنگ ایرانیمان را ...
ادامه متن »نقش CRM در بازاریابی بانک ها
به منظور پوشش ادبیات عملکرد بازاریابی و اهمیت آن در پی آن هستیم که با استفاده از روش های کیفی شاخص ها و سنجه های کلیدی عملکرد بازاریابی را مشخص و از دیدگاهای متفاوت به بررسی آن بپردازیم. لذا به بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با عملکرد بازاریابی و از طرفی دیگر به بررسی تاثیر بنیان های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان در بانک های خصوصی و دولتی می پردازیم .در ساختار کلی پژوهش ابعاد مشتری ،برند ، بازار ، نو آوری و بعد مالی در تعیین عملکرد بازاریابی تعیین می شود و در ادامه CRM بعنوان مدلی ...
ادامه متن »رضایتمندی مشتریان بانک ها
رضایتمندی مشتری : در رابطه با مفهوم رضایتمندی مشتری تعاریف مختلفی از سوی نظر یه پردازان بازاریابی ارائه شده است کاتلر، رضایتمندی مشتری را به عنوان درجه ای که عملکرد واقعی یک شرکت ، انتظارات مشتری را برآورده کند، تعریف می کند. به نظر کاتلر اگر عملکرد شرکت انتظارات مشتری را برآورده کند، مشتری احساس رضایت و در غیر این صورت احساس نارضایتی می کند.. چرا بانک ها نیازمند دستیابی به رضایت مشتری است و اهمیت رضایتمندی مشتری برای بانک ها چیست؟ برای پاسخ به این سوالات نیاز به دانستن این مطلب است که اگر مشتریان ناراضی باشند چه اتفاقی می ...
ادامه متن »CRM و رضایتمندی مشتری بانک ها
عملکرد هر کسب وکار به موفیت در حفظ مشتریان در دراز مدت بستگی دارد. با شدت گرفتن رقابت بین بانکها در مشتری یابی برای فروش محصولات و خدمات و هم چنین افزایش قدرت مشتری در دنیای رقابتی امروز ، بانکها نه تنها باید به دنبال جذب مشتریان جدید باشند ، بلکه حفظ و نگهداری مشتریان قبلی و برقراری روابطی مستحکم با آنان رانیز باید مورد توجه قرار دهند . دنیای امروز مملو از تغییرات و دگرگونی هاست . تغییردر فناوری ، تغییردر اطلاعات ، تغییر در خواسته های مردم ، تغییر در مصرف کنندگان و تغییر در بازارهای جهانی ، ...
ادامه متن »تاثیر CRM و رضایتمندی مشتریان سیستم بانکی
مدیریت ارتباط با مشتری )CRM( به مفهوم وسیع و ساده به معنی اداره کردن تمامی ارتباطات و تعاملات مشتری با بانک است. بهترین رویکرد جهت حفظ و نگهداری مشتریان، رضایتمندی آنان است که با توجه و عمل به اصول بازاریابی رابطهمند و مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک مزیت رقابتی میتوان آن رابهدست آورد با گسترش فناوریهای اطلاعات و ارتباطات و تاثیر پذیری فرآیندهای کاری به خصوص در سیستم بانکداری کشورهای در حال توسعه از جمله ایران و به موازات آن تغییر رویکرد استراتژیهای کسبوکار از محصول محوری به مشتری محوری و باز شدن فضای رقابتی جدید با مفاهیم ...
ادامه متن »بازاریابی بانک ها
اهمیت توجه به مشتری در شاخصهای مربوط به اثربخشی بازاریابی بانکی مفهوم اثربخشی بازاریابی وابسته یا در ارتباط قوی، جهت دستیابی بانک به نتایج ارزشمندی مانند:رشد بلند مدت،افزایش رعایت مشتری،افزایش سهم از منابع مالی، مزیت رقابتی و جهت گیری استراتژیک بانک، سهم بازار بیشتر از رقبا، تبلیغات و سهم تبلیغاتی از بازار را ایجاد می کند. در نمودار زیر به اختصار به معرفی مؤلفههایی که موجب افزایش قدرت بانک ها درجذب منابع مالی و مشتریان می شوند می پردازیم. ،شاخص های بازاریابی بانکی ازطریق تحقیق ونظر خواهی علمی ازکارکنان و مدیران با تجربه درسیستم بانکی ومشتریان بانک ها شناسایی شده ...
ادامه متن »