دانلود کتاب Pdf عنوان: دانلود کتاب Branding pdf آموزش برندسازی و برندینگ حجم: ۱۷٫۷ مگابایت تعداد صفحات: ۴۰۰ صفحه توضیحات: کتاب جامع آموزش برندسازی و مدیریت برند فهرست مطالب معنا و مفهوم برند برند دقیقاً یعنی چی ؟ دوم: برند تنها در ذهنها است: بازاریابی MARKETING فروش SALE برندینگ BRANDING – بازاریابی MARKETING – فروش SALE – برندینگ BRANDING تفاوت برند و نشان تجاری مزیت و اهمیت برندسازی هویت برند برند و انواع آن انواع برند brand – برند فردی Personal Brand : ۲- برند محصول Product Brand : ۳- برند خدمات Service Brand : ۴- برند شرکتی Corporate Brand : ۵- برند سرمایهگذار Investor Brand : ۶- برند موسسه غیرانتفاعی Non Profit Brand ۷- برند عمومی Public Brand : ۸- برند فعال یا عملگرا Activist Brand : ۹- برند مکان Place Brand : ۱۰- برند کشور Nation Brand : چرا باید برندسازی کنیم؟ اصول برندینگ و روش های ...
ادامه متن »رابطه برندینگ داخلی با عملکرد برند
امروزه برخورداری از برند قوی از اولویتهای بسیاری از سازمانهاست، از این حوزه همواره آن را از جنبه های مختلفی کردهاند. برند سازی میتواند در دو وجه داخلی و خارجی انجام شود. رویکرد برندسازی در خارج از سازمان موضوعی است که تا کنون مورد توجه محققان بیشماری بوده است و البته مشتریان را هدف قرار میدهد. از این رو شیوههای را برای این کار انتخاب میکنند که به طور مستقیم به مشتری مربوط میباشد از طرفی کارکنان از عوامل بسیار مؤثر در شکل گیری برند سازمان یعنی همان کارکنان بیان شده است نقش غیرقابل انکار کارکنان باعث شده تا نیروی ...
ادامه متن »پیشنهاداتی درجهت برندسازی داخلی
پیشنهاد می شود سازمان با ایجاد تیم قوی برندینگ همواره عملکرد برند را رصد کرده و بهبود ببخشد. سازمان همواره باید تصویر برند را در ذهن کارکنانش تداعی کرده و ارتباطات احساسی بین کارکنان و برند ایجاد کند. درگیر کردن منافع کارکنان خصوصا مدیران میانی با برند و محصول پیشنهادی موثر برای افزایش تعهد کارکنان نسبت به برند است. ایجاد رهبری برند به منظور کنترل و هدایت عملکرد برند برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت به منظور افزایش آگاهی از برند و تشخیص فرصت ها و تهدیدهایی که برند با آنها روبرو است. همتراز کردن ...
ادامه متن »هویت برند
هویت برند: تعریف هویت برند،موضوع بسیار مهمی در مدیریت برند است،زیرا هرچه نام تجاری گسترش و تنوع یابد،مشتری نیز به این احساس بیشتر میگراید که با نام های تجاری مختلف،نه واحد روبرو است. اصطلاح هویت برند از اوایل دهه ی ۰۹۹۱ به موضوعی تبدیل شد که روز به روز علاقه ی اهالی دانشگاه را بیش از پیش به خود جلب کرد)۲۰۰۷ ,al et Borland، ۲۰۱۰ ,al et Dchernati(.آکر در سال ۱۹۹۰ موضوع هویت برند را مطرح میکند و ابعادی را معرفی میکند که هویت یک برند را به وجود می آورد. هویت برند بخش استراتژیکی است که شرکت و مشتریان ...
ادامه متن »شخصیت برند
شخصیت برند تلاش برای درک خود( برای نمونه پاسخ به این پرسش که “من که هستم”) یک جنبه ی اساسی از وضعیت انسانی است.برند این توانایی را دارد که هویت های آرمانی مصرف کننده را مجسم،اصلاح و منتقل کند.این فرایند از طریق اصطلاحی به نام شخصیت برند نمایان میشود.شخصیت برند همچون مفهومی که حاوی معانی سمبلیک است،به مصرف کنندگان کمک میکند تا به اهداف و پروژه ها هویت اساسی خود دست یابند.بنابر این شخصیت برند ویژگی منحصر به فردی است که از سوی مصرف کننده ادراک میشود و اصطلاحی منحصر به فرد و معتبر از تلاش ما برای معنا بخشی ...
ادامه متن »رشد و تقویت برند BRAND
رقابت بر زیرشاخه برای رشد برند باید به دنبال پیروزی در تمام رقابتهای تجاری باشیم. رقابت بر زیرشاخه زمانی آغاز میگردد که شرکت به دنبال ایجاد بایدهایی باشد که از طریق آنها به تعریف و بازتعریف زیرشاخه ها بپردازید. بایدها شامل : یک ویژگی خاص در یک محصول . مثل وجود فیبر در ماست. ارائه یک محصول که شامل یک یا چند محصول دیگر باشد ( ترکیبی از چند محصول ) . مثل مایکروسافت آفیس. ایجاد یک محصول برای بخش خاصی از بازار. مثل تولید شکلات برای بیماران با قند بالا. ارائه خدمات یا محصولات با قیمت بسیار پایین تر ...
ادامه متن »برندسازی و مدیریت برند
مقوله برندسازی و مدیریت برند امروزه طرفداران متعددی در دنیای بازاریابی دارد. برند هم برای مشتری هم برای سازمان ارزش آفرینی میکند.در واقع امروزه برخورداری از برند تجاری قوی یک مزیت رقابتی محسوب میشود.در این مقاله با بررسی تعداد بیشماری از مقاله هایی که در زمینه برند و برندینگ بودند،برند و مدیریت برند مورد مطالعه قرار گرفته است و،تعاریفی از برند توسط محققان متفاوت گرداوری شده است. بعد از ارایه تعریف و معرفی برند، هویت برند و این موضوع که اهمیت بسیاری دارد، مطرح میشود.در ادامه به شخصیت برند پرداخته میشود. در سالهای اخیر استفاده از استعاره انسان و شخصیت ...
ادامه متن »برندسازی در ایران
برند در ایران طبق مستندات موجود، دهه ۴۰ شمسی برای ایران درخشانترین دوران بنیانگذاری برندهای تجاری بوده است که متاسفانه بنا به هر دلیل بیشتر آنها اکنون به خاطرهها پیوسته است و از آن پس تاکنون ایران نتوانسته برند جهانی موفقی را به بازارهای بینالمللی معرفی و آن را حفظ کند. هرچند در دهه ۴۰ شمسی برخی صنعتگران و فعالان عرصه اقتصادی پایههای برندسازی در ایران را بنا نهادند اما به دلیل بیتوجهی و سوءمدیریت تلاش چند ساله آنها که میتوان گفت مراحل اولیه جهانیشدن تولیدات ایران را طی کرده بود از بین رفت و بازهم ایران بدون برند جهانی ...
ادامه متن »برند و انواع آن
برند چیست؟ برند عبارت است از نشان، علامت، اصطلاح، طرح، نام یا هر چیز دیگری که یادآور کالا یا خدماتی توسط شرکت یا گروهی خاص باشد. با توجه به این تعریف درمییابیم که اهمیت جهانیشدن نام یا نشان تجاری در دنیای اقتصاد و صنعت چیست و چرا بسیاری از کارخانهها یا تولیدکنندگان برای انتخاب نشان تجاری شرکت یا تولیدات خود اینقدر حساس هستند و با سختگیری هرچه بیشتر بازار را قبل از تولید محصول بررسی میکنند. برای بیان بهتر اهمیت برندسازی در بازار مصرف این مثال کافی است: بسیاری از ما ایرانیان وقتی برای خرید پودر شوینده دستی روانه بازار ...
ادامه متن »اصول برندینگ و روش های برندسازی
برندسازی صرفا با تبلیغات صورت نخواهد گرفت، بلکه این یک کار بلندمدت لازم دارد. کاری که باید بر مبنای اخلاقمداری و مشتریمداری و راستگویی شکل بگیرد. برند نشانهای است که مشتری به آن اعتماد میکند و مفهومی همیشه در ذهن او باقی خواهد ماند، اما علامت تجاری صرفا یک مقدمه است و هر علامت تجاری صرفا به برند تبدیل نمیشود و لازمه آن جلب اعتماد دائمی و همیشگی مشتری و مردم است. جالب است بدانید یک برند زمانی برند است که حتی اگر شما کالای تولیدی آن برند را نخرید، همیشه آن را در ذهن داشته باشید و شاید هم ...
ادامه متن »