نامگذاری برند از رویکردهای حرفه ای تا زرنگیهای دورهمی سالها پیش که تصمیم گرفتیم کار تبلیغات و برندسازی را در ایران ادامه دهیم، یکی از بخشهای کار را هم فعالیت در زمینه نامگذاری برند دیدیم. پس از انجام دو پروژه موفق، یک شرکت بزرگ دولتی با دلارهای نفتی به خاطر دیدن همین سابقه کارها به سراغمان آمد. در همان ابتدا پس از دیدن رزومه ما و تعداد کارهای محدود نامگذاری در ایران، از ما خواست که کار را به یک شرکت خارجی بسپاریم که نامگذاریهای زیادی انجام دادهاست و ما به عنوان ناظر بر کار آنها نظارت ...
ادامه متن »انتخاب اسم برند Brand name
اولین گام موفقیت : انتخاب اسم تجاری مناسب است. انتخاب یک نامبرند / نامتجاری ( اسمتجاری ) Brand Name یکی از نخستین و مهمترین اقدامات در زمان ایده پردازی در خصوص ایجاد یک کسبوکار است ، حتی برخی شرکتهای بعد از سالها فعالیت تازه به این نتیجه رسیدهاند که اسم تجاری انتخابشده برای شرکت و یا برندشان نامناسب است. استفاده از یک نام تجاری ( یا نام شرکت ) نامناسب مانند سفر با قایقی است که فقط یک پارو است. این قایق تا زمانی که دریا مواج نشده بهراحتی روی آب غوطهور است اما با تغییر ناگهانی هوا و در مواجه با ...
ادامه متن »ثبت جهانی علائم تجاری برند
خدمات ثبت جهانی علائم تجاری برند / ترید مارک / پتنت ® سرفصل ها: – معرفی برند – مدیریت برند – ویژگی های یک برند خوب – مزایای ثبت جهانی برند – علائمی که قابلیت ثبت شدن دارند – دامنه محافظت از برند – ارزش سازی برند در فضای تجارت ایران – موافقتنامه و پروتکل مادرید معرفی برند : برند یکی از مهم ترین عناصر بازاریابی و موفقیت یک سازمان می باشد و تصویری است که سازمان یا شرکت شما را با همه ابعادش معرفی می کند و تصویری از آنچه را که هستید یا می خواهید باشید را در ...
ادامه متن »