مذاکره

آکادمی مذاکره ایران
برگزار کننده ی دوره های تخصصی اصول و فنون مذاکره
با مدیریت علی خویه
آموزش مذاکره اصول و فنون مذاکره- اصول و فنون مذاکرات اثربخش- تکنیک های مذاکره- کارگاه و کلاس اصول موفقیت در مذاکره -سمینارها و کارگاه ها ارتباط با مشتریان -دوره های آموزشی اصول و فنون سخنرانی- اصول و فنون مذاکره بازرگانی -کلاس مذاکره- اصول وفنون مذاکره در فروش بازاریابی و مشتری مداری- اصول مذاکره حرفه ای- زبان بدن در مذاکرات -همایش ها مذاکرات اثربخش- آموزش فروش- آموزش بازاریابی- مذاکره موفق زبان بدن(Body Language)- آموزش زبان بدن- کارگاه آموزشی فنون مذاکره -موفقیت در مذاکرات شیوه ی برخورد با مشتریان ارتباطات اثربخش ارتباطات در مذاکره

مذاکره نرم و مذاکره سخت

سه نوع اصلی مذاکره توسط محققان در پروژهٔ مذاکره هاروارد شناسائی شده است. این سه گونه عبارتند از:چانه زنان نرم، چانه زنان سخت و چانه زنان اصولگرا. نرماین افراد مذاکره را به رقابت بسیار نزدیک می‌بینند، بنابراین شیوهٔ ملایمی از چانه زنی را انتخاب می‌کنند. پیشنهادهایی که آنها می‌دهند دربردارنده بهترین منافع آنها نیست، آنها متعهد به تقاضاهای دیگران، اجتناب کننده از رویاروئی هستند و رابطه خوبی را به همتایان مذاکره کننده خود دارند. درک آنها از دیگران دوستی است و هدف آنها توافق است. آنها افراد را از مسائلشان جدا نمی‌کنند، اما در هر دو مورد نرم و ملایم ...

ادامه متن »

روش ها و تکنیک های وصول مطالبات و معوقات

ادامه متن »

تکنیک ها و روش های موثر پیگیری(بخش دوم)

تکنیک های پیگیری

      دانلود فایل صوتی     تکینک های پیگیری: مدرس: علی خویه سخنران، مدرس و مشاور مدیریت، برندینگ، بازاریابی، فروش و مذاکره مولف ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع ۱۸ سال تجربه ی اجرایی   بخش دوم:   افراد خوبی برای این کار انتخاب کنید. من یک داستان جالبی را برای شما تعریف میکنم. من و همسرم در یک دانشگاه با هم تدریس می کردیم هر دو نفرمان هم با هم در دانشگاه حضور پیدا می کردیم بعضی روزها هم با هم می رفتیم و ماشین من جلو بود و ماشین همسرم عقب بود، نگهبان به من اجازه ...

ادامه متن »

تکنیک های پیگیری (بخش اول)

تکنیک های پیگیری

    دانلود فایل صوتی این مطلب تکینک های پیگیری: مدرس: علی خویه سخنران، مدرس و مشاور مدیریت، برندینگ، بازاریابی، فروش و مذاکره مولف ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع ۱۸ سال تجربه ی اجرایی   من چند موضوع را در رابطه با بحثی به نام پیگیری following خدمت شما توضیح می دهم. ببینید پیگیری یا following یکی از مهمترین مباحث مدیریت است و فقط صرفاً در بازاریابی و فروش نیست یعنی این موضوع به اندازه ای که در مدیریت مطرح می شود شاید در موضوع های فروش و بازاریابی مطرح نشود.موفق ترین آدم های دنیا یکی از ویژگی هایی ...

ادامه متن »

چیدمان صندلی های مذاکره

جلسه مذاکره

هنگامی‌که بحث از مذاکره پیش می‌آید، همگان به اصول و فنون مذاکره  می‌اندیشند، حال‌آنکه بخشی از این اصول مرتبط با تشریفات مذاکره و چیدمان وسایل است. یکی از این موارد نیز مرتبط محل استقرار کارکنان، پیرامون میز جلسه مذاکره (کنفرانس یا نشست کارکنان با ریاست سازمان) است. (دقت نمایید که از کلمه رئیس و نه مدیر استفاده می‌نماییم) محل نشستن فرد در پشت میز جلسه خود یک بیانیه سیاسی در مورد جایگاه و نقش فرد در فرایند گفتگو و اهمیت وی در جایگاه سازمانی خویش است. در قرون‌وسطی، مقام و اصالت خانوادگی هر فرد از محل نشستن وی در مجالس رسمی مشخص ...

ادامه متن »

تدریس مذاکره و زبان بدن

استاد علی خویه مدیر آکادمی مذاکره ایران برگزاری ۲۶۰ کلاس، کارگاه و دوره ی آموزشی مدرس مذاکره در سازمان های مطرح و معتبر کشور همکاری با برندهای مطرح خاورمیانه در زمینه های آموزش کارکنان و پرسنل، برندسازی، بازاریابی و  بهبود سیستم فروش مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی شماره تماس مستقیم: ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ body-language,آموزش زبان بدن,زبان بدن در مذاکرات,زبان بدن(Body Language),زبان بدن,زبان بدن body language,دوره های آموزشی,مدرس زبان بدن,مذاکره تجاری,تدریس زبان بدن مدرس اصول و فنون مذاکره , استاد اصول و فنون مذاکره , تدریس اصول و فنون مذاکره , سخنران اصول و فنون مذاکره,  آموزش اصول و فنون مذاکره, دوره اصول و فنون مذاکره, دوره ی ...

ادامه متن »

اصول و فنون مذاکره, اقناع مشتری , ویزیتوری حرفه ای.

اصول و فنون مذاکره. تکنیک های متقاعد سازی مشتری. تاکتیک های اقناع مشتری . اصول و فنون ویزیتوری حرفه ای.

دوره ی یک روزه اصول و فنون مذاکره. تکنیک های متقاعد سازی مشتری. تاکتیک های اقناع مشتری . اصول و فنون ویزیتوری حرفه ای. در شرکت پخش سایه سمن- پخش مویرگی مدرس: علی خویه مدرس دانشگاه، ۱۸ سال تجربه ی احرایی و آموزشی، مولف ۱۲ عنوان کتاب تخصصی در زمینه های مدیریت، برندینگ،بازاریابی، فروش و…

ادامه متن »

دوره حرفه ای زبان بدن body language

body-language,آموزش زبان بدن,زبان بدن در مذاکرات,زبان بدن(Body Language),زبان بدن,زبان بدن body language,دوره های آموزشی,مدرس زبان بدن,مذاکره تجاری,تدریس زبان بدن

اهمیت و ضرورت ارتباطات کلامی و غیر کلامی نقش و اهمیت زبان بدن در زندگی روزمره و کسب و کار علت به وجود آمدن زبان بدن دلایل موفقیت انسان های موفق مهارت های استفاده از زبان بدن در موفقیت درک مبانی و آشنایی با فرهنگ واژگان زبان بدن قواعد خواندن دقیق زبان بدن قلمرو و آداب فاصله گذاری زبان بدن در فروش و بازاریابی آشنایی با حرکات و معانی مختلف دست ها و انگشتان آشنایی با تعاریف و مبانی زبان بدن و رفتار های غیر کلامی – مفهوم شیوه های مختلف دست دادن و اشاره های کف دست – مفهوم ...

ادامه متن »

دوره ی جامع فن بیان و مذاکره- زبان بدن

دوره ی جامع اصول و فنون مذاکره – فن بیان زبان بدن ۱۶ روش طلایی برای بهبود زبان بدن دوره مدیریت بازاریابی با تاکید بر مهارتهای فروش و مذاکره دوره آموزشی تخصصی آموزش زبان بدن body language مهارت‌های غیرکلامی (زبان بدن) فروشنده و مشتری زبان بدن body language نکات مهم هنگام ملاقات های تجاری و اقتصادی فن بیان و سخنوری مدرس : علی خویه مدیر آکادمی مذاکره ایران ۱۸ سال تجربه ی اجرایی و آموزشی

ادامه متن »

نکات مهم در فروش و مذاکره تلفنی

نکات مهم در فروش و مذاکره تلفنی : ۱- مانند یک حرفه ای احوال پرسی کنید. فقط نگویید سلام و بلافاصله شروع به صحبت درباره محصول یا خدمات خود نکنید بلکه به طرف مقابل فرصت دهید در بحث شما مشارکت کند. اگر یک احوال پرسی خیلی رسمی کنید به خطا رفته اید. می توانید با یک صبح بخیر یا عصر بخیر شروع کنید و اگر نام کسی را که به او زنگ می زنید می دانید حتماً او را به اسم صدا کنید. متفاوت باشید. حرفه ای رفتار کنید. ۲- خود و سازمان خود را معرفی کنید. مثلاً بگویید اسم ...

ادامه متن »