برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما
برندسازی برندینگ
برندسازی برندینگ

پیشنهاداتی درجهت برندسازی داخلی

پیشنهاد می شود سازمان با ایجاد تیم قوی برندینگ همواره عملکرد برند را رصد کرده و بهبود ببخشد.
 سازمان همواره باید تصویر برند را در ذهن کارکنانش تداعی کرده و ارتباطات احساسی بین کارکنان و برند ایجاد کند.
 درگیر کردن منافع کارکنان خصوصا مدیران میانی با برند و محصول پیشنهادی موثر برای افزایش تعهد کارکنان نسبت به برند است.
 ایجاد رهبری برند به منظور کنترل و هدایت عملکرد برند
 برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت به منظور افزایش آگاهی از برند و تشخیص فرصت ها و تهدیدهایی که برند با آنها روبرو است.

 همتراز کردن ارزشهای کارکنان با ارزشهای برند
 پیشنهاد می شود سازمان از مفهوم برندسازی داخلی به عنوان روشی برای درگیرکردن کارکنان با برند و ایجاد ارتباط عمیق مشتریان با برند استفاده کند.
 ایجاد این حس در کارکنان که برند جزئی از زندگی آنان است . وقتی که کارکنان برند را درک کنند و با آن ارتباط مداوم احساسی برقرار کنند فرایند برند سازی به عنوان مزیتی رقابتی و استراتژیک برای بقا و سودآوری محسوب می شود.
 اجرای برنامه ویژه برای مشتریان وفادار مانند تخفیف نقدی ، تسهیلات رایگان ، اعطای هدیه و … به منظور ایجاد انگیزه در افراد برای وفادار ماندن به برند.
 پیشنهاد می شود سازمانها به متخصصین برند و بخش تحقیق و توسعه برند به عنوان یک واحد استراتژیک و حیاتی مجهز شوند.
 اجرای سمینار داخلی با عنوان برندسازی و تشریخ به منظور تشخیص برند

علی خویه استاد دانشگاه، مشاور، محقق و مدرس در زمینه های مدیریت،بازاریابی، فروش، برندسازی، تبلیغات، اصول و فنون مذاکره با ۱۸ سال تجربه ی احرایی موفق تالیف و ترجمه ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع

اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

 
کانال تلگرام بازاریابی و برندسازی کانال تلگرام آکادمی مذاکره کانال آموزش اصول و فنون مذاکره - فن بیان و زبان بدن کانال تلگرام انجمن برند ایران - آموزش برندسازی، روش های برندسازی  

درباره علی خویه

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

*

x

این مطلب را نیز بخوانید

ارزش ویژه برند

    کتاب مدیریت برند– نویسنده: علی خویه علی خویه استاد دانشگاه، ...