برنامه ریزی و تدوین استراتژی برند (Planning & Brand Strategy)
|
تحلیل نام و نشان های تجاری brand analyze عوامل فیزیولوژیکی و پزشکی برند دی ان ای(DNA) برند
|
|
|
طراحی و تدوین برنامه استراتژیک برند (Brand Strategic Planning) |
|
|
طراحی و تدوین برنامه بازاریابی (Marketing Planning) |
|
|
طراحی و تدوین کمپین ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMBC Campaign Planning) |
|
|
برنامه ریزی رسانه ای و کانالهای ارتباطی (MC Channels & Media Planning) |
|
|
طراحی و تدوین هویت یکپارچه سازمانی وبرند (BIG & CIG Development) |
|
|
تعیین سبک برند ( brand style) در کلیه برنامه های تبلیغاتی و بازاریابی |
|
|
اجرای تکنیک های مهندسی در برندسازی ( مهندسی ارزش، مهندسی معکوس، شش سیگما و …) |

مدیریت خلاقیت و ایده پردازی (Creativity Management)
|
ساخت و سازه عوامل و فاکتورهای برند |
|
|
استفاده از مدیریت خلاقیت تکنیک (TCM) در تولید ایده |
|
|
ایده پردازی و جهش خلاق در چهار حوزه استراتژیک، فوکوس گروپ، کلامی (Verbal) و تصویری (Visual) |
|
|
مهندسی ارزش برند مهندسی معکوس برند کایزن و بهبود مستمر برند مهندسی هوش مصنوعی برند |
|
|
برنامه ریزی و راهبری جلسات خلاقیت تیمی (TCM / TCL) |
علی خویه مشاور و مربی فروش بازاریابی و برند و مدیریت