تحلیل نتایج نکته ها
نکته اول:((بین برندسازی داخلی با تشخیص برند رابطه دارد. ))
رابطه مستقیم و معناداری بین برندسازی داخلی با تشخیص برند وجود دارد و این بدان معناست که هر چه فرایند برند سازی داخلی بالاتر و قوی تر باشد تشخیص برند نیز در سطح بالاتری قرار می گیرد و بهبود می یابد که این شرایط منطبق با نتایجحاصل از تحقیق ملک اخلاقی و همکارانش(۱۳۸۲) می باشد.
نکته دوم : (( بین برندسازی داخلی با تعهد به برند رابطه وجود دارد. ))
رابطه مستقیم و معناداری بین برندسازی داخلی با تعهد به برند وجود دارد و این بدان معناست که هر چه فرایند برند سازی داخلی بالاتر و قوی تر باشد تعهد به برند نیز در سطح بالاتری قرار می گیرد که این شرایط منطبق با نتایج حاصل از تحقیق ملک اخلاقی و همکارانش(۱۳۸۲) و آلن ویلسون( ۲۰۱۰) می باشد.
نکته سوم : ((بین برندسازی داخلی و وفاداری به برند رابطه وجود دارد.))
رابطه مستقیم و معناداری بین برندسازی داخلی و وفاداری به برند وجود دارد و این بدان معناست که هر چه فرایند برند سازی داخلی بالاتر و قوی تر باشد وفاداری مشتریان به برند نیز بیشتر می شود که این شرایط منطبق با نتایج حاصل از نم و همکاران( ۲۰۰۱) می باشد.
نکته چهارم : ((بین تشخیص برند با عملکرد برند رابطه معناداری وجود دارد. ))
رابطه مستقیم و معناداری بین تشخیص برند با عملکرد برند وجود دارد و این بدان معناست که هر چه تشخیص برند بالاتر و بیشتر باشد عملکرد برند نیز در سطح بالاتری قرار می گیرد و بهبود می یابد که این شرایط منطبق با نتایج حاصل از تحقیقپارسا (۱۳۸۹) می باشد.
نکته پنجم : ((بین تعهد به برند و وفاداری به برند رابطه معناداری وجود دارد.))
رابطه مستقیم و معناداری بین بین تعهد به برند و وفاداری به برند وجود دارد و این بدان معناست که هر چه تعهد به برند بالاتر و قوی تر باشد وفاداری به برند نیز در سطح بالاتری قرار می گیرد و بهبود می یابد که این شرایط منطبق با نتایج حاصل از تحقیق نم و همکارانش ( ۲۰۱۱) و آلن ویلسون و همکارانش( ۲۰۱۰) می باشد.
نکته ششم : ((بین وفاداری به برند و عملکرد برند رابطه معناداری وجود دارد.))
رابطه مستقیم و معناداری بین وفاداری به برند و عملکرد برند وجود دارد و این بدان معناست که هر چه وفاداری به برند بالاتر و قوی تر باشد عملکرد برند نیز در سطح بالاتری قرار می گیرد و بهبود می یابد که این شرایط منطبق با نتایج حاصل از تحقیق نم و همکارانش ( ۲۰۱۱) و آلن ویلسون و همکارانش( ۲۰۱۰)می باشد
برچسب گذاری شده با :اصول برندسازی برندسازی برندسازی داخلی برندسازی شرکت برندینگ تشخیص برند تعهد به برند ساخت برند سطوح برندسازی عملکرد برند فرآیند برندسازی مراحل برندسازی مشاور برند مشاور برندینگ نکات مهم در برندینگ داخلی وفاداری به برند