برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما
alikhooyeh (10)

پرسش هایی حرفه ای برای فروش بیشتر(متا مدل)

پرسش هایی حرفه ای برای فروش بیشتر(متا مدل)

تیم مشاوره علی خویه

هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (crm) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.

 

.::علی خویه::.

 

همایش های بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند و مذاکره

تصور کنید برای درمان به پزشکی مراجعه کرده اید و پزشک بدون پرسیدن هیچ نوع سوالی در همان ابتدا شروع به نوشتن نسخه شما بکند.در چنین شرایطی چه احساسی به شما دست می دهد؟آیا غیر از این است که توقع دارید ابتدا از شما سوالاتی پرسیده شود و شرح حالی گرفته شود و آنگاه نسبت به ارائه نسخه اقدام گردد؟ بدون شک در حالت دوم ،یعنی زمانی که ابتدا وضعیت شما درک شده و سپس تجویزی انجام شده است احساس بهتری خواهید داشت.
فروشنده حرفه ای نیز باید همچون یک پزشک حاذق عمل کند. او در صورتی می تواند فرایند فروش را تسهیل کند که ابتدا شرح حال مناسبی از مشتری داشته باشد.
متاسفانه بسیاری فروشندگان و بازاریابان فکر می کنند اگر به خوبی از پس توصیف محصولات و یا خدمات خود برآیند راه را به درستی رفته اند و فروش خود به خود انجام می شود، غافل از اینکه در هر جلسه ای کسی کنترل جلسه را بدست دارد که خوب می پرسد و خوب گوش می دهد.
بنابراین به یاد داشته باشید استراتژی خود را به گونه ای تنظیم کنید که پس از برقرار کردن رابطه ای مثبت، ابتدا خوب سوال بپرسید و خوب گوش کنید و آنگاه نسبت به ارائه راه حل اقدام کنید، بله ارائه راه حل ،یادمان نرود محصولات یا خدمات ما نیست که نظر مشتری را به خود جلب می کند،مشتری به دنبال راه حلی برای مسئله خودش است،آنچه نظرش را جلب می کند کاری است که محصولات و خدمات ما برایش انجام می دهد. بنابراین اگر در ابتدا مسئله مشتری را به خوبی نشناسیم نمی توانیم راه حل مناسبی را  ارائه نماییم. بنابراین وظیفه شما این است که ببینید چگونه می توانید به خریدار خود کمک کنید.

پرسش حرفه ای در این موارد به شما کمک می کند:
– آگاهی از نیاز و خواسته مشتری
– آگاهی از نگرانی های مشتری
– آگاهی از قدرت تصمیم گیری مشتری
– آگاهی از نظری که مشتری نسبت به رقبای شما دارد
– شناسایی افراد موثر در تصمیم گیری مشتری
– کمک به درک متقابل و برقراری رابطه بهتر با مشتری
– کمک به رفع ابهام مشتری
– تغییر نظر مشتری

در ان ال پی تکنیکی به نام “متا مدل” وجود دارد که کمک می کند بخش های ناگفته و پنهان صحبت های مخاطب ،کشف شده و این امکان را بوجود می آورد که  به زوایای مخفی ذهن او پی ببریم.

 

 

مشاوره ی تخصصی و اثر بخش

علی خویه

برگزاری بیش از صدها دوره، کارگاه آموزشی، سمینار و سخنرانی اجرایی و عملیاتی در شرکت ها و موسسات معتبر ملی و بین الملللی ارایه بیش از ۵۰۰۰ ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، crm، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و ….


آموزش در محل کار شما
برچسب‌ها: روش فروش, راه های افزایش فروش, افزایش فروش, تکنیک های افزایش فروش

علی خویه استاد دانشگاه، مشاور، محقق و مدرس در زمینه های مدیریت،بازاریابی، فروش، برندسازی، تبلیغات، اصول و فنون مذاکره با ۱۸ سال تجربه ی احرایی موفق تالیف و ترجمه ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع

اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

 
کانال تلگرام بازاریابی و برندسازی کانال تلگرام آکادمی مذاکره کانال آموزش اصول و فنون مذاکره - فن بیان و زبان بدن کانال تلگرام انجمن برند ایران - آموزش برندسازی، روش های برندسازی  

درباره علی خویه

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….
x

این مطلب را نیز بخوانید

تکنیک های متقاعد سازی مشتریان , اصول و فنون مذاکره , روش های وفادارسازی مشتریان , نحوه ی افزایش مشتری

سمینار تکنیک های متقاعد سازی مشتری

شرکت پخش سایه سمن (سن ایچ، رد بول، نستله، شریستا) – مدرس: ...