آشنایی با فنون و تکنیک های متقاعد سازی و دستیابی به مهارت متقاعد سازی در مذاکرات همچنین پرورش توانایی اظهار وجود و قاطعیت در مذاکرات
- متقاعد سازی و ارتباطات / مدیریت پیام ها
- دیدگاه های تاریخی و تعاریف متقاعد سازی
- دانش ارتباطات و متقاعد سازی
- پیام و عوامل اثرگذار بر آن
- متغیرهای اصلی متقاعد سازی
- تکنیک های پایه متقاعد سازی
- کسب آگاهی
- آمادگی برای شکار
- برخورد اول
- تجربه و فهم مشترک
- شباهت
- کمیابی
- تعهد اولیه
- قدرت
- درگیر کردن احساسات
- مدیریت حواس مخاطب
- سابقه ذهنی
-
- جادوی کلام
- قدرت سوال
- جعبه ابزار صدا
- سناریو در مذاکره
- اتیکت
- متقاعدسازی تیمی
- مذاکرات پیچیده
- مذاکرات چندلایه
- قوانین طلایی متقاعدسازی
- مذاکرات ۲ سطحی
- دام تقابل
- نسل جدید پیام های غیر کلامی
- توهم در متقاعدسازی
- تعریف مذاکره و انواع آن اصول علمی و عملی مذاکره
- علل لزوم یادگیری و مهارت در علم، فن و هنر مذاکره
- روشهای مختلف مذاکره
- انواع مذاکره ۲ ساعت
- محیط مذاکره
- فرایند مذاکره حرفه ای
- مذاکرات به روش سنتی
- مذاکرات مبتنی بر موضع گیری
- مذاکره نرم و ملایم
- مذاکره سخت و تهاجمی
- مذاکرات به روش علمی پیشرفته :
- ارکان مذاکره علمی
- جهتگیری مذاکرات علمی
- عناصر اصلی روی میز مذاکره
- تدابیر اضا کننده نیازها و خواستهها
- تدابیر متوقف کننده نیازها و خواستهها
- روانشناسی مذاکره
- مدرس:علی خویه
- مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….
www.khooyeh.ir
تماس با ما:
drkhooyeh@gmail.comسوابق گروه:
ارایه بیش از ۵۰۰۰ ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر،اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، crm، مهندسی فروش وبازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابیIMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامهبازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایشفروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروشو بازاریابی اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرارفروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهایفروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروشانلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، دوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش، پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش وبازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهایفروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروشسازمان با هماهنگی مدیران، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آنالیز دلایل شکست روشهای اجرایی در جذب مشتریان جدید، بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی، ایجاد واحد crm اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان ، شناسایی نیازهای مشتریان و جلب اعتماد آنها برای خرید، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد، تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجیمشتریان در فروش، طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها، طراحی و نظارت بر چرخه عملیاتفروش، طراحی عملیات ستادی فروش، اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش و بازاریابی، مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و فروش