برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما
علی خویه، مدرس دوره های تخصصی مدیریت، بازاریابی، برندینگ، فروش، تبلیغات و مذاکره
علی خویه، مدرس دوره های تخصصی مدیریت، بازاریابی، برندینگ، فروش، تبلیغات و مذاکره

سرفصل های کلی دوره های آموزشی

سرفصل های کلی دوره های آموزشی

حسابداری | کسب و کار و محیط زیست | کسب و کار و روابط دولتی | کارآفرینی | مالی | مدیریت عمومی | بهداشت و درمان | مدیریت منابع انسانی | بین المللی کسب و کار | بازاریابی | رفتار سازمانی | فروش | اجتماعی شرکت | استراتژی | مدیریت زنجیره تامین

Accounting | Business and Environment | Business and Government Relations |Entrepreneurship | Finance | General Management | Health Care | Human Resource Management| International Business | Marketing | Organizational Behavior | Sales | Social Enterprise |Strategy | Supply Chain Management

  • حسابداری
    بر مبنای فعالیت هزینه یابی و مدیریت بر مبنای فعالیت
    حسابداری دارایی و شناخت درآمد
    هزینه اطلاعات برای تصمیم گیری
    مقدمه ای بر حسابداری
    بدهی، جریانات نقدی، و حقوق صاحبان سهام
  • کسب و کار
    فناوری  و کارآفرینی
    طراحی و راه اندازی خط تولید محصولات
    راه اندازی چرخه ی خدمات
    زنجیره تامین
    امور مالی
  • کسب و کار
    سیاست اقتصادی
    مبانی نهادی سرمایه داری
    جهانی شدن
  • کارآفرینی –Entrepreneurship
    امور مالی کارآفرینی و نحوه ی تامین اعتبار
    شناسایی و ارزیابی فرصت ها
    مدیریت و رشد
    مدیریت مراحل اولیه سرمایه گذاری
  • دارایی-Finance
    ساختار سرمایه
    ارزیابی شرکت
    تجدید ساختار شرکت ها
    ادغام و مالکیتها
    ارزش خالص  فعلی و بودجه بندی سرمایه ای
    مدیریت ریسک
    ریسک و هزینه سرمایه
  • مدیریت عمومی General Management
    رهبران کسب و کارهای بزرگ
  • مدیریت منابع انسانی Human Resource Management
    پاداش
    آموزش و توسعه کارکنان
    سنجش عملکرد
    استخدام
  • کسب و کار بین المللی
    کسب و کار ساختمان در بازارهای نوظهور
    برنده شدن در بازارهای نوظهور
  • بازار یابی Marketing
    نام تجاری و نام تجاری مدیریت Branding and Brand Management
    طراحی و کانال های مدیریت
    تحقیقات بازار
    بازاریابی B2B
    تقسیم بندی، انتخاب بازار، و موقعیت یابی محصول
    قیمت گذاری
  • رفتار سازمانی Organizational Behavior
    روابط بین فردی
    تغییر پیشرو
    تیم های صدر
    فرهنگ سازمانی
    ساختار سازمانی
  • مدیریت فروش Sales Management
    خرید و فروش پردازش
    مدیریت نیروی فروش
    شرکت اجتماعی
    سرمایه گذاری تاثیر
  • استراتژی Strategy
    مزیت رقابتی
    دینامیک رقابتی
    استراتژی شرکت
    تجزیه و تحلیل صنعت
  • مدیریت زنجیره تامین Supply Chain Management
    مدیریت موجودی
    تطبیق عرضه و تقاضا
    ارتباط با تأمین کنندگان

 

علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

www.khooyeh.ir

تماس با ما:
drkhooyeh@gmail.com

سوابق گروه:
ارایه بیش از ۵۰۰۰ ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر،

اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، crm، مهندسی فروش وبازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابیIMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامهبازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایشفروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروشو بازاریابی اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرارفروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهایفروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروشانلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، دوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش، پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش وبازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهایفروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروشسازمان با هماهنگی مدیران، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آنالیز دلایل شکست روشهای اجرایی در جذب مشتریان جدید، بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی، ایجاد واحد crm اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان ، شناسایی نیازهای مشتریان و جلب اعتماد آنها برای خرید، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد، تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجیمشتریان در فروش، طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها، طراحی و نظارت بر چرخه عملیاتفروش، طراحی عملیات ستادی فروش، اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش و بازاریابی، مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و فروش

کتاب های تالیف شده

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

x

این مطلب را نیز بخوانید

دوره آموزشی توانمندسازی مدیران گروه صنعتی گلرنگ، مدرس و مشاور دکتر علی خویه، مولف و مترجم دوازده کتاب تخصصی با 19 سال تجربه اجرایی حرفه ای khooyeh.ir

دوره آموزشی توانمندسازی مدیران گروه صنعتی گلرنگ دکتر علی خویه

دوره آموزشی توانمند سازی مدیران ( ویژه مدیران ارشد) گروه صنعتی گلرنگ ...