Test2

برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

بازاریابی زعفران

استراتژی : ۱- در مراحل کاشت – داشت و برداشت –  فرآوری و نگهداری زعفران ، روشهای نوین را جایگزین روشهای قدیمی و سنتی نمائیم . ۲- ابزارها ، تجهیزات و ماشین آلات مناسب بجای روشهای سنتی و غیر اصولی به کار گرفته شود . ۳- کیفیت بسته بندی وسورت زعفران را مطابق با خواسته ها و نیازهای مشتریان افزایش داده تا نظر بازارهای هدف تامین گردد . ۴- بر مسائل بهداشتی و آموزشی و اجرای دقیق استانداردهای بین المللی به منظور کسب هر چه بیشتر اعتبار محصولاتمان توجه ویژه داشته باشیم . ۵- به یافته ها و تحقیقات علمی ...

ادامه متن »

بازاریابی و برندسازی زعفران

بازاریابی و برندسازی زعفران

فاز اول: تعیین استراتژی کلان شرکتهای تولیدی   مرحله ۱- تعیین چشم‎انداز، مأموریت و اهداف بنیادی شرکت اولین مرحله از فرآیند تدوین استراتژی، تعیین چشم‎انداز و مأموریت کسب و کار است. چشم‎انداز یا Vision یک تصویر مطلوب از آینده سازمان را ترسیم می‎کند که استراتژی برای تحقق آن تدوین می‎گردد و وضعیتی است که مدیریت سعی می‎کند سازمان را بطرف آن راهبری نماید. چشم‎انداز، موجب هماهنگی در درون سازمان و سازگاری بین تصمیمات و فعالیت‎های سازمان می‎شود و اعتقاد افراد سازمان به آن موجب بروز انرژی زیادی در سازمان می‎گردد. چشم‎انداز، دربردارنده اجزا و بخش‎های مختلفی است که در این ...

ادامه متن »

بازاریابی قند و شکر

بازاریابی و برندسازی قند و شکر

بررسی بازار جهانی قند وشکر قیمت‌ جهانی شکر در سال گذشته با روندی کاهشی مواجه شد، این مسئله با توجه به تعیین تعرفه‌ی ١٠ درصدی برای شکر خام و ٢٠ درصدی برای شکر تصفیه شده منجر به درماندگی شرکت‌های تولید کننده‌ی شکر در کشور گردید. درماندگی که به نظر می‌رسد با ادامه‌ی روند فعلی به معضلی جدی برای این صنعت تبدیل شود. در اینجا قصد داریم فارغ از بررسی اینکه تعیین این تعرفه برای صنعتی که تا سال ٨۵ از تعرفه‌ی حمایتی ١۵٠ درصدی بهره می‌برده است چقدر درست یا نادرست است و آیا کارخانجات تولید کننده‌ی قند به یکباره می‌توانند با بهبود وضعیت خطوط ...

ادامه متن »

بازاریابی و برندسازی قند و شکر

بازاریابی و برندسازی قند و شکر

تعریف محصول قند و شکر از محصولات بسیار مهم سبد هر خانواری محسوب می شود و در واقع یکی از ضروری ترین واستراتژی ترین محصولات می باشد که در اقتصاد کشور نیز اثر گذار می باشد. مروری بر روش تولید محصول هندیها با تبخیر عصاره حاصل از نیشکر ، قند خام تهیه می‌کردند. تقریبا هزار سال پیش ، مسلمانان روش تهیه قند را فرا گرفتند و بوسیله آنها این صنعت به ‌اروپا منتقل شد. قند ابتدا به منزله یک محصول تجملی و دارویی مصرف می‌شد و تنها در حدود ۳۵۰ سال پیش ، کم‌کم قند جزو مواد غذایی درآمد. در ...

ادامه متن »

برنامه استراتژیک فرش

برنامه استراتژیک فرش دستباف موضوع این مقاله است. متاسفانه با وجود برند ارزشمند فرش دستباف ایرانی هنوز موفق به بهره وری مناسب و درست از آن نشده ایم. امروز دنیا فرش دستباف ایرانی را به خوبی می شناسد و می داند که دارای قدمت بسیار زیادی است. مردم دنیا از دوران صفویه فرش دستباف ایرانی را می شناسند ؛ زیرا این برند برجسته و ارزشمند جزء هدایای نفیس دربار و درباریان به سفیران کشورهای خارجی مثل عثمانی بوده است ، همچنین در دوران های بعدی پادشاهی ایران از این رویه پیروی شد و عامل شناخت آن به جهانیان گردید ، ...

ادامه متن »

مدیریت فروش مویرگی

مدیریت فروش مویرگی توزیع و فروش مویرگی مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی تهیه و گردآوری : علی خویه مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مشاور و مجری سیستم ها برنامه ها و شرکت های پخش توزیع و فروش مویرگی ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸  تعریف بازاریابی مویرگی: توزیع مویرگی رساندن محصولات تا آخرین فروشنده است. مویرگها، رگهای کوچکی هستند که وظیفه‌ی رساندن خون به سلولها را به عهده دارند و با این استعاره، نظام توزیع مویرگی شکل گرفته است. توزیع مویرگی نظام و تفکری است که می‌بایست در تمام بنگاههای اقتصادی مورد توجه جدی قرار گیرد. توزیع مویرگی فقط ...

ادامه متن »

نکاتی در مورد نرم افزارهای پخش مویرگی

قابلیتهای نرم افزارهای جامع پخش مویرگی ·         قابلیت کارکرد از راه دور، بدلیل طراحی خاص برنامه (تحت وب) ·         استفاده از پیشرفته ترین و به روز ترین تکنولوژی روز دنیا در طراحی برنامه پخش مویرگی ·         تعیین اعتبار ریالی برای هر یک از مشتریان و کنترل خودکار سیستم برای عدم صدور فاکتور بیشتر از اعتبار در برنامه پخش مویرگی ·         انبار پخش مویرگی، با قابلیت صدور رسید و حواله انبار بوسیله محیط تحت وب با قابلیت کارکرد از راه دور ·         گروه بندی مشتریان پخش مویرگی و تعیین قیمت های مختلف برای کالاها، متناسب با نوع مشتری ·         تعریف ویزیتورها، ...

ادامه متن »

راه اندازی ساختار فروش مویرگی

پخش و توزیع کالا

راه اندازی ساختار فروش مویرگی (کلیات سیستم) در این طرح سعی شده با شکل دهی به محصولات برای رفع نیازهای مشتریان، قیمت گذاری صحیح و کارآی محصولات، بررسی شکل صحیح معرفی محصولات به مشتریان و نحوه اطلاع رسانی در مورد مکان های دسترسی به این محصولات، ‌تحویل بهینه به مراکز فروش، اطمینان از رضایت‌مندی مجتمع تولید کننده،فروشندگان و مصرف کنندگان نهایی به دست آید. در این روش که بر اساس تکنیک های موثر بازاریابی طراحی شده است، ‌فرآیندی پاسخ‌گو برای شناسایی‌، پیش‌بینی و برآورده ساختن سودآور نیازهای مشتریان به وجود می آید. با این شیوه سازمان قادر خواهد بود محصولات ...

ادامه متن »

مدل‌های بازاریابی

مدل‌های بازاریابی:  مدل توسعه بازار – محصول (PMO)؛ ۲٫ مدل گروه مشاورین بوستون (BCG)؛ ۳٫ مدل تجزیه تجاری جنرال الکتریک (GEBS)؛ ۴٫ مدل پورتر (PSG) مدل توسعه بازار ـ محصول (PMO): این استراتژی بر این پایه استوار است که شرکت‌ها به دنبال بازار و محصول جدید با توجه به استراتژی‌ها و سیاست‌های خود هستند که با توجه به وجود دو عامل محصول و بازار می‌توان مدل زیر را ترسیم نمود. نکته: در مدل توسعه بازار – محصول اولین بار توسط شخصی به نام آنسف مطرح گردید. نکته: در مدل استراتژی بازار – محصول چهار استراتژی مشهود است که به توضیح ...

ادامه متن »

سیاست‌های بازاریابی

سیاست‌های بازاریابی واکنشی (انفعالی)؛ ۲٫ پیش‌بین؛ ۳٫ نیازآفرین بازاریابی واکنشی (انفعالی): این بازاریابی همان طور که از نامش پیداست حالت انفعالی دارد و برای شناسایی و ارضای نیازهایی بکار می‌رود که نمود عینی دارد که در این حالت اندک شم بازاریابی می‌تواند آن‌ها را در تشخیص و نوع نیازها یاری کند و به اختراع آن محصول یا خدمت اقدام نماید. به عنوان مثال: بانوان شاغل در ادارات دوست ندارند وقت زیادی را در آشپزخانه سپری کنند که با اختراع لوازم برقی مختلف مثل ماشین ظرفشویی، آرام‌پز و… این مشکل را رفع کنند. بازاریابی پیش‌بین: این بازاریابی زمانی صورت می‌گیرد که ...

ادامه متن »