جولای 27, 2016
2,065 بازدید
توصیه هایی برای شرکتهای پخش مواد غذایی –دوره های توزیع و پخش کالا –پخش مویرگی شیر و ماست –پخش مویرگی محصولات پروتئینی – پخش مویرگی محصولات ماست ، دوغ و کشک –پخش مویرگی محصولات لبنی – لبنیات –پخش و توزیع مویرگی چای و نسکافه و قهوه –پخش و توزیع مویرگی رب و کمپوت – پخش و توزیع مویرگی روغن نباتی –پخش و توزیع مویرگی دلستر ، ایستک و ماءالشعیر –پخش و توزیع مویرگی ماءالشعیر و نوشابه – پخش و توزیع مویرگی آبمیوه و نوشیدنی پخش و توزیع مویرگی لوازم تحریر – پخش و توزیع مویرگی دارو و لوازم پزشکی –پخش و توزیع مویرگی مواد غذایی – پخش و توزیع مویرگی لوازم آرایشی –پخش و توزیع مویرگی پوشاک و البسه زنجیره تامین کالا، ...
ادامه متن »
جولای 27, 2016
3,001 بازدید
مدیریت فروش محصولات صنعتی . نقش فروش شخصی استراتژی بازاریابی صنعتی بطور عمده از طریق کارکرد فروش شخصی تحقق می یابد. توان مؤسسه فروشنده برای برآوردن نیازهای مؤسسات خریدار تا حد زیادی بوسیله نیروهای فروش تأمین می شود. در نتیجه فروش شخصی دو نقش اساسی را ایفا می کند: ۱- بعنوان بخشی از توانمندی هایحل مشکل مؤسسه۲- بعنوان بخشی از آمیخته ارتباطی. نمایندگان فروش بعنوان بخشی از توانمنئی های حل مشکل کار مهم نماینده فروش کمک به مشتریان برای تعریف مشکل خرید است. اگر جنبه فنی کالاها بسیار پیچیده باشد، فروشنده باید در مورد کالاها و مسائل فنی انها آشنایی ...
ادامه متن »
جولای 27, 2016
1,385 بازدید
کانال های توزیع صنعتی و تدارکات بازاریابی . ماهیت خاص کانال های صنعتی کانال های توزیع صنعتی تفاوت بسیار زیادی با کانال های مورد استفاده در کالاها و خدمات مصرفی دارند. توزیع جغرافیایی – واسطه های صنعتی از لحاظ جغرافیایی شدیداً متمرکز هستند. اندازه کانال – کانال های صنعتی کوتاه هستند و برای فروش محصولات و پیگیری امور مربوط به آن وجود یک نوع واسطه ضرورت دارد. ویژگی های واسطه ها – واسطه های صنعتی معمولاً از قابلیت های فنی برخوردارند و روابط نزدیکی با سازمان های صنعتی دارند. سیستم ترکیبی – بعضی بازاریاب های صنعتی برای پاسخگویی به الزامات ...
ادامه متن »
جولای 26, 2016
954 بازدید
قبل از اطمینان از موفقیت وارد هیچ مبارزه ای نشوید.”دیوید اکر” مقدمه : برای آنکه بتوان با توجه به نیاز بازار، مشتری و رفتار مصرف کننده استراتژی مناسبی را برای رسیدن به بازار هدف ملک های ساختمانی مسکونی تجاری و اداری، تدوین کرد نیاز به پژوهشهایی است تا بوسیله آن یک سیستم اجرایی و برنامه ریزی شده در اختیار واحد فروش قرار داد. در واقع برنامه بازاریابی(Marketing plan) برنامه فروش (selling plan)و برنامه تبلیغاتی(Ad plan)صحیح به ما امکان میدهد با یک ملاحظه منسجم و جامعنگر نسبت به تمامی امکانات مادی و درونی یک ملک و به کارگیری آنها جهت پیشبرد ...
ادامه متن »
جولای 26, 2016
1,285 بازدید
مدیریت زنجیره تامین: تعریف، تاریخچه، اهداف، فرایندها، مزایا و موانع نویسنده : میان آبادی، عباسعلی سال انتشار : ۱۳۸۹ چکیده برا ی محیط همیشه در حال تغییراین دوران وتغییر در شیوه تعاملات شرکتها با تامین کنندگان ومشتریان و پیچیدگی بازارها، کاهش دوره عمر محصولات و اهمیت یافتن زمان پاسخگویی به مشتریان و افزایش انعطاف پذیری، زنجیره تامین عاملی حیاتی برای رقابت پذیری سازمان ها می باشد. بنابراین شناخت زنجیره تامین و اجرای آن کمک به تعالی سازمان و عملکرد بهتر می کند. در این مقاله سعی شده تحولات زنجیره تامین، فرایندهای اجرای آن، مشکلات و منافع مورد بررسی قرار گیرد. ...
ادامه متن »
جولای 25, 2016
2,670 بازدید
توصیه برای بهبود عملکرد فروشندگان و مدیران فروش در شرکتهای پخش ۱- توجه و باز هم توجه بفرمائید که در اغلب موارد کالایی را که به مشتری تحویل داده اید در واقع فروخته اید. پس کالای تحویلی امانی محسوب نمی شود و بدون رضایت مشتری یا حکم مرجع قضایی نمی توانید آن را از فروشگاه او خارج کنید. با این توصیف در فروش های غیر نقدی هرگز به امید مرجوع نمودن کالا از مشتری نباشید. به فروش های غیر نقدی توجه ویژه همیشگی داشته باشید. ۲- چه درمقام فروشنده چه به عنوان سرپرست فروش و چه در مقام مدیر مرکز ...
ادامه متن »
جولای 24, 2016
1,555 بازدید
طراحی و بهینهسازی شبکه لجستیک معکوس در زنجیره تأمین، مدیریت برگشتی، در قالب لجستیک معکوس اعمال میشود. به دلایل مختلف، جریان مواد و کالاها در خلاف جهت عادی زنجیره، اجتنابناپذیر است. پرداختن به موضوع شبکه لجستیک معکوس و مدیریت و هدایت موثر و ضروری است. با توجه به بررسیها یکی از مواردی که تأثیر بسیاری بر مدلسازی شبکه لجستیک معکوس دارد، در نظر گرفتن شرایط عدم قطعیت است. در لجستیک معکوس، پارامترهایی مثل ظرفیت مراکز، تقاضا، هزینه و کیفیت و… غیرقطعی هستند. با توجه به این موارد، در این تحقیق، یک مدل برنامهریزی خطی عدد صحیح آمیخته احتمالی برای ...
ادامه متن »
جولای 24, 2016
1,382 بازدید
اصول و مبانی لجستیک و زنجیرهی تامین شناسایی و یادگیری زنجیره تامین ، آشنایی با عوامل محیطی در کلیه اجزا زنجیره شامل طراحی محصول، تامین، ارسال …، معرفی روشهای کمی کاربردی در این حوزه مدزس: علی خویه مدرس دوره: علی خویه مدرس دانشگاه، مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع و مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی، مشاور و مدرس شرکت های پخش و توزیع خاورمیانه، عضو انجمن های معتبر جهانی، با ۱۸ سال تجربه اجرایی در حوزه برند ، بازاریابی و فروش موارد مورد بحث معرفی تاریخچه و مبانی زنجیرهی تامین تحلیل عدم انطباق ...
ادامه متن »
جولای 23, 2016
862 بازدید
استراتژی محصول جدید شاید ساده به نظر برسد، اولین چیزی که در مورد هر محصول جدیدی به ذهن خطور می کند این است که باید یک استراتژی داشته باشیم، البته این موضوع در کشور ما جدید است و باز هم می توان بنگاه های اقتصادی بسیاری را یافت که می دانند (!) باید همچین چیزی داشته باشند، اما از کنارش می گذرند و اغلب هم در میان مدیرانشان کسی را ندارند که توانایی انجام این خواسته را داشته باشد. حالا استراتژی یک محصول جدید از کجا شروع می شود؟ استراتژی محصول جدید با یک چشم انداز استراتژیک آغاز می شود ...
ادامه متن »
جولای 23, 2016
974 بازدید
مشتریان ابدی مدیریت شکایات؛ یک فرآیند یاد گیرنده یا صرفا پاسخگو؟! سالیان سال است که در زندگی روزمره و در مراکز مختلف خرید از تهیه مایحتاج اصلی خانوار نظیر شیر و نان و… تا کالاهای لوکس و غیر ضروری، جملات آشنایی به چشم می خورد: «مشتری گرامی، در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا داشتن شکایت با شماره…. تماس حاصل فرمایید». آیا تاکنون از خود به عنوان یک مشتری پرسیده اید نقش این فرآیند چیست؟ یا شما به عنوان یک صاحب کسب و کار چه انتظاری از این راه اندازی چنین فرآیندی دارید؟ آیا وظیفه این فرآیند تنها ثبت و ضبط ...
ادامه متن »