CRM مدیریت ارتباط با مشتری

راه های افزایش فروش در فروشگاه فرش پادری کف پوش و مبلمان

مشاوره و آموزش فروش بازاریابی و برندینگ در صنعت فرش مبلمان کفپوش و پادری توسط مشاور بین المللی khooyeh.ir

راه های افزایش فروش در فروشگاه فرش پادری کف پوش و مبلمان تکنیک های افزایش فروش فرش و مبلمان مشاوره و آموزش بازاریابی و فروش فرش و مبلمان دکتر علی خویه  khooyeh.ir مشاور و مدرس شرکت های معتبر فرش و مبلمان در سطح خاورمیانه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ وبلاگ بازاریابی فروش و برندسازی در صنعت فرش و مبلمان http://carpetmarketing.blogfa.com/ https://carpetmarketing.blog.ir/ پرسش ها: من یک فروشگاه فرش و کف دارم و می خواهم راهی برای جذب مشتری جدید پیدا کنم. باید چکار کنم؟ من در زمینه تولید فرش و قالیچه و پادری فعالیت دارم. چگونه می توانم مشتریان جدیدی برای کسب و کار خود ...

ادامه متن »

علی خویه در اجرا

دکتر علی خویه مشاور مربی و مدرس شرکت های معتبر ملی و بین المللی khooyeh.ir

    ادعا نمی کنیم بهترین هستیم اما بهترین ها، ما را انتخاب می کنند   چرا گروه آموزش و مشاوره دکتر علی خویه را انتخاب می کنید در لینک های ذیل برخی از توضیحات ارایه گردیده است. چرا دکتر علی خویه ۱ چرا دکتر علی خویه ۲ چرا دکتر علی خویه ۳ چرا دکتر علی خویه ۴ چرا دکتر علی خویه ۵ چرا دکتر علی خویه ۶ چرا دکتر علی خویه ۷ چرا دکتر علی خویه ۸ چرا دکتر علی خویه ۹ چرا دکتر علی خویه ۱۰ راه های ارتباط با گروه آموزش و مشاوره دکتر علی خویه دکتر ...

ادامه متن »

دکتر علی خویه از دغدغه‌ های برندینگ جشنواره فجر می‌ گوید / جشنواره‌ای که برند نیست

دکتر علی خویه مشاور و مدرس برندسازی مدیریت برند دکتر برند

گزارشات و مطالبی از دکتر علی خویه مشاور و مربی در حوزه مدیریت برند برندسازی دکتر برند    مشاور برند     مدرس برند کانال تلگرام دکتر برند اصول و تکنیک های برندسازی- دکتر برند انجمن برند https://telegram.me/branddoctor صفحه اینستاگرام انجمن برند دکتر برند https://www.instagram.com/anjoman_brand/ دکتر علی خویه از دغدغه‌ های برندینگ جشنواره فجر می‌ گوید / جشنواره‌ای که برند نیست برای ما که فضاهای بین‌المللی زیادی برای نشان دادن هنر خود در حوزه سینما و تئاتر در اختیار نداریم، جشنواره بین‌المللی فجر شاید یکی از همان برگ برنده‌هایی باشد که به واسطه پتانسیلش بتوانیم هنر و فرهنگ ایرانی‌مان را ...

ادامه متن »

مدیریت تحول، مدیریت بحران، مدیریت بهبود سازمانی، مدیریت پیشبرد و توسعه، دکتر علی خویه

دکتر علی خویه مشاور و مربی تغییر بهبود و تحول سازمان و مدیریت

مدیریت تحول، مدیریت بحران، مدیریت بهبود سازمانی، مدیریت پیشبرد و توسعه، مدیریت تغییر و بهبود سازمانی – دکتر علی خویه بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان اصول . فرایندها . عملکرد بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان چیست؟ بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان به چه چیزی می پردازد؟ تغییر و پیشبرد سازمان همانند مدیریت تحول است؟ شرایط لازم برای انجام دادن کار بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان  مدلهای اجرای بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان برای بهبود تغییر و پیشبرد سازمان و شرکت بهتر است مشاور داخلی داشته باشیم یا خارجی یک سازمان چرا و چه موقع از بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان ...

ادامه متن »

مهندسی مجدد مدرس فروش مشاور فروش دکتر فروش – دکتر علی خویه

دکتر علی خویه مشاور و مدرس مدیریت بازاریابی مدیریت فروش مدرس برند مهندسی فروش

باز تعریف و مهندسی مجدد مدرس فروش مشاور فروش دکتر فروش – دکتر علی خویه خصوصیات یک مشاور فروش خوب و حرفه ای چیست؟ ویژگی های یک مدرس فروش و بازاریابی خوب و حرفه ای چیست؟ شاید این سوال را خیلی از شما پرسیده باشید یک مدرس و مشاور فروش حرفه ای باید چه خصوصیتی داشته باشد؟ ویژگی های مدرس و مشاور فروش حرفه ای از چهار منظر قابل بررسی است. اول شخصیت مشاور ومدرس فروش، دوم  نگرش و بینش یک مشاور و مدرس فروش، سوم مهارت یک مشاور و مدرس فروش و چهارم دانش یک مشاور و مدرس فروش ...

ادامه متن »

بازاریابی و برندسازی آرایشی بهداشتی، مهندسی فروش و بازاریابی حرفه ای در صنعت آرایشی بهداشتی دکتر علی خویه

دکتر علی خویه مشاور و مدرس برندسازی بازاریابی و فروش صنعت آرایشی بهداشتی

برندسازی به زبان ساده دکتر علی خویه مشاور و مربی و کوچ شرکت های معتبر در زمینه برند فروش بازاریابی ۵:۰۵ مدرس کوچ مربی و مشاور فروش بازاریابی و برندسازی دکتر علی خویه   سرفصل های آموزشی دوره مدیریت فروش و مهندسی فروش  حرفه ای در صنعت لوازم آرایشی بهداشتی، بازاریابی و برندسازی آرایشی بهداشتی مدرس ومشاور : دکتر علی خویه www.khooyeh.ir Www.khooyeh.com: Www.marketingdoctor.ir مهارت های فروشندگان حرفه ای در صنعت آرایشی بهداشتی آشنایی با جدید ترین فناوری های فروش حرفه ای در صنعت آرایشی بهداشتی تکنیک های مدرن فروش حرفه ای در صنعت آرایشی بهداشتی آشنایی با مدل های ...

ادامه متن »

روز ملی منابع انسانی و کارکنان صبور واحد منابع انسانی

دکتر علی خویه مشاور و مدرس منابع انسانی سرمایه انسانی

روز ملی منابع انسانی امروز #روزملی منابع_انسانی بود و از صبح خیلی سرم شلوغ بود و چندین جلسه آنلاین و غیر حضوری و یک #وبینار در این زمینه با واحد منابع انسانی یکی از شر کت ها داشتم این روز را به همکاران و همراهان گرامی تبریک عرض می کنم.‌ اهمیت وجود #واحدمنابع انسانی  در سازمان بر کسی پوشیده نیست. #منابع_انسانی  همیشه به عنوان مهمترین رکن هر سازمان شناخته می شود. این واحد خط مقدم هر شرکتی در #مدیریت بهره وری است و دیواری کوتاه تر از این واحد نیست🏘 از #مدیریت استراتژیک  گرفته تا #برندینگ شرکت، در حوزه‌های متعدد، ...

ادامه متن »

دانلود کتاب چگونه استدلال کنیم و پیروز شویم

دانلود کتاب چگونه استدلال کنیم و همیشه پیروز شویم چگونه استدلال کنیم و همیشه پیروز شویم نویسنده:جری اسپنس مترجم: محمدجواد میرفخرایی فهرست مطالب بخش ۱ خودمان را برای پیروزی آماده کنیم ١. چرا بحث و استدلال؟ درها را باز کنیم و مرغ جان را آزاد سازیم. ٢. کی بحث کنیم؟ پیروز شدن بدون بحث کردن ٣. درک قدرت تپانچه ای که در هر دو جهت شلیک می کند. ۴. ابراز حقیقت را ابزار قدرت خود کنید خودتان باشید ۵. قدرت گوش دادن آدمها را ورای قیل و قالشان بشنویم ۶. قدرت تعصب لکه های تعصب را از جامه ذهن خود ...

ادامه متن »

مشاور و مدرس رفتار مصرف کننده

مفهوم رفتار مصرف کننده در مطالعه متون و نوشته های مرتبط با رفتار مصرف کننده تعاریف زیر به چشم می خورد: رفتار مصرف کننده فعالیت هایی هستند که در آنها افراد درگیر استفاده واقعی و یا بالقوه از اقلام مختلف بازار «این یکی از تعاریف نسبتاً « . که شامل محصولات، خدمات، ایده ها و محیط فروشگاه ها می شود، هستند کلاسیک ارائه شده توسط برکمن و گیلسون است. (کانگ ) اوسمان و السون و همکاران رفتار مصرف کننده را بدین صورت تعریف می کنند: فعالیت های فیزیکی، احساسی و ذهنی ای که افراد هنگام انتخاب، خرید، استفاده و دور ...

ادامه متن »

خدمات احساسی به مشتریان {مشتریان را عاشق کنید}

یک لحظه در مورد بهترین خدمات مشتری که گرفته‌اید، فکر کنید. به آن زمانی فکر کنید که آنقدر هیجان‌زده بودید که دوست داشتید همه دنیا را باخبر کنید. حالا از خودتان بپرسید، آن اتفاق برای شما چقدر هزینه‌ داشت؟ من این سوال را صدها بار از هزاران نفر در موقعیت‌های مختلف در سراسر دنیا پرسیده‌ام. معمولا پاسخ این است که گرفتن خدمات خوب هیچ‌ هزینه‌ای دربرنداشته است. دلیل اینکه یک خدمت برای مشتری توانسته بسیار جالب و فراموش‌نشدنی باشد این است که احساسات او را تحریک کرده است. وقتی چنین ارتباطی برقرار می‌شود، شادتر هستید و بیشتر تمایل دارید دست ...

ادامه متن »