چرا آموزش و مشاوره در محل کار شما؟ Khooyeh.ir Khooyeh.com چرا در حوزه کسب و کار،کوچ،مدیریت، بازاریابی، برندسازی، فروش و مذاکره اینقدر تاکید می کنند که مشاوره و آموزش در محل کار شما انجام گیرد و تاکید دارند که حتما مشاور ومدرس را به محل کار خود دعوت کنید و مسایل مشکلات و آموزش های خود را در محل کار و محیط کار خود دریافت کنید؟چرا شرکت های بزرگ و معتبر بین المللی تمامی آموزش های خود را ضمن خدمت و در محل کار خود انجام می دهند؟ به چند دلیل خیلی ساده صرفه جویی در وقت و هزینه های ...
ادامه متن »مدیریت تحول، مدیریت بحران، مدیریت بهبود سازمانی، مدیریت پیشبرد و توسعه، دکتر علی خویه
مدیریت تحول، مدیریت بحران، مدیریت بهبود سازمانی، مدیریت پیشبرد و توسعه، مدیریت تغییر و بهبود سازمانی – دکتر علی خویه بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان اصول . فرایندها . عملکرد بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان چیست؟ بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان به چه چیزی می پردازد؟ تغییر و پیشبرد سازمان همانند مدیریت تحول است؟ شرایط لازم برای انجام دادن کار بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان مدلهای اجرای بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان برای بهبود تغییر و پیشبرد سازمان و شرکت بهتر است مشاور داخلی داشته باشیم یا خارجی یک سازمان چرا و چه موقع از بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان ...
ادامه متن »مدیریت کسبوکار با رویکرد انسانی
نویسنده: باربارا هین مترجم: سیدحسین علوی لنگرودی بخش اول از قرنها پیش رفتارهای جدی و مردانهای همچون تصمیمگیریهای مقتدرانه و خشن بودن در عرصه رقابت به عنوان رفتارهای استاندارد و پذیرفته شده در دنیای مدیریت و کسبوکار شناخته میشده و میشود. در مصاحبههای شغلی یکی از ملاکهای انتخاب داوطلبان، داشتن اقتدار و صلابت لازم در اتخاذ تصمیم و اجرای دقیق و بیچون و چرای آن است. علاوهبر این، یکی از امتیازات و اولویتها در ارزیابی عملکرد کارکنان و مدیران به جدی و تا حدی خشن بودن آنها در محیط کار و عدم دلسوزی آنها مربوط میشود. در این ساختار ...
ادامه متن »بینش مشتری موتور محرک رشد کسبوکار
بسیاری از شرکتها بهرغم میل باطنیشان مبنی بر تمرکز بر نیاز مشتری، در عمل زمان خود را صرف پیگیری موضوعات داخلی میکنند. اگر از نقاط تمرکز سازمان خود رضایت کافی ندارید، روش زیر را آزمایش کنید: در جلسه داخلی بعدی شرکت، یک ورق کاغذ را به دو قسمت تقسیم کنید. در قسمت چپ آن موضوعات مطرح شده داخلی از قبیل توانمندیهای مالی و عملکردی، برنامههای سازمانی، موضوعات مرتبط با کارکنان و فرهنگ سازمانی را یادداشت کنید و در قسمت راست آن موضوعات مطرح شده مربوط به خارج از سازمان از قبیل رقابت، فناوری، نوآوری، شبکههای اجتماعی یا رفتار مشتریان، نیازها ...
ادامه متن »چگونه کسب و کاری توسعه می یابد؟
هر شرکتی قطعا می تواند وضعیتی بهتر از وضعیت کنونی خود داشته باشد و برای این موفقیت هیچ فرمول پیچیده ای نیاز نیست که بدانید یا حتی نیاز به پیاده سازی فرآیندی به غیر از فرآیندهای جاری شما نیست، در واقع استفاده بهتر از امکانات و منابع تان شما را به این مهم می رساند. ولی چگونه می توانید از امکانات و منابع تان بهتر استفاده کنید؟ ۱- تمرکز بسیاری بر این باورند که با کوشش بسیار می توان یک کار را بهتر انجام داد، البته این نظریه می تواند درست باشد ولی هزینه زیادی را به سازمان تحمیل می ...
ادامه متن »کارگاه آشنایی با تدوین بیزینس پلن
شاخص های نتیجه ای کلیدی (Key Result Indicators(KRIs چیست؟ شاخص های عملکردی(Performance Indicators(PIs: چیست؟ شاخص های کلیدی عملکرد(Key Performance Indicators(KPIs چیست؟ KRIs، PIs و KPIs چه تفاوتهائی با هم دارند؟ تصمیم گیری در خصوص اندازه گیری شاخصها جمع آوری داده های شاخص ها محاسبه داده ها و شناسائی نقاط مرزی گزارش نتایج بصورت آماری و نمودارها اقدامات عملی در راستای بهبود سازمان اصلاح شاخص ها در راستای تعالی سازمان بررسی نمونه های عملی شاخص های سه گانه در سازمانهای عملیات محور بررسی نمونه های عملی شاخص های سه گانه در سازمانهای پروژه محور مدرس:علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، ...
ادامه متن »نحوه ی تقویت یک کسبوکار نوپا
داستان تاسیس شرکتهای انقلابی سرشار از بیباکیهاست. این داستانها ادواری را به یاد میآورند که یک گروه مبتکر از کارآفرینان مصمم در راه ماموریت تاسیس شرکت، ناممکنها را ممکن میکردند. زمانی که کارخانه تعطیل میشد یا سفارشی حیاتی در بارگیری از بین میرفت این قهرمانان از چالش نجات آن مشکل به وجد میآمدند. این دوران را با عنوان «عصر قهرمانان» به یاد میآوریم؛ دورانی از توان و پیشرفتی افسانهای؛ زمانهای که شرح وظایف اهمیتی بس کمتر از یک ایده ناب داشت. اما این وضع در عین حال ناپایدار است. همچنانکه حجم و حوزه عملکرد شرکتهای انقلابی رشد میکند ...
ادامه متن »سرفصل های کلی دوره های آموزشی
سرفصل های کلی دوره های آموزشی حسابداری | کسب و کار و محیط زیست | کسب و کار و روابط دولتی | کارآفرینی | مالی | مدیریت عمومی | بهداشت و درمان | مدیریت منابع انسانی | بین المللی کسب و کار | بازاریابی | رفتار سازمانی | فروش | اجتماعی شرکت | استراتژی | مدیریت زنجیره تامین Accounting | Business and Environment | Business and Government Relations |Entrepreneurship | Finance | General Management | Health Care | Human Resource Management| International Business | Marketing | Organizational Behavior | Sales | Social Enterprise |Strategy | Supply Chain Management حسابداری بر ...
ادامه متن »بوم مدل کسب و کار Business Model Canvas
بوم مدل کسب و کار Business Model Canvas گردآوری و تهیه : تیم مشاوره تحقیق آموزش و اجرای علی خویه www.khooyeh.ir بوم مدل کسب و کار یا Business Model Canvas ابزار مدیریتی و کارآفرینانه استراتژیک است که به شما اجازه میدهد مدل کسب و کار خود را توصیف، طراحی و اختراع کرده یا آنرا به چالش طلبیده و یا تغییر دهید. بوم مدل کسب و کار، مه توسط آقای آستروالدر و با مشارکت بیش از ۴۷۰ متخصص در کشورهای مختلف طراحی گردید یک ابزار کارآفرینانه و یک قالب برای مدیریت استراتژیک است که این امکان را فراهم میکند تا مدل ...
ادامه متن »