برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما
alikhooyeh (13)

تبلیغات و بازاریابی خلاق

سرفصل های ارایه مطالب تکنیک های بازاریابی خلاق و تبلیغات خلاق

سرفصل های ارایه مطالب تکنیک های بازاریابی خلاق و تبلیغات خلاق

ارایه دهنده : مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

khooyehali@yahoo.com

مولف کتاب تاکتیک ها و تکنیک های بازاریابی  تبلیغات

مولف ۵ عنوان کتاب در زمینه بازاریابی، فروش ارتباطات و تبلیغات

مشاور محقق مجری امور تبلیغات و بازاریابی و مدرس دانشگاه

۱-      اهمیت و ضرورت بازاریابی خلاق در جهان امروز

۲-      تعریف و مفاهیم بازاریابی خلاق

۳-      اصول خلاقیت در بازاریابی

۴-      منشور بازاریابی خلاق

۵-      تکنیک های بازاریابی خلاق معمولی (اندازه طرح بسته بندی رنگ و …)

۶-      تکنیک های بازاریابی خلاق متوسط(ترکیبی، تعدیلی تضادی و ….

۷-      تکنیک های بازاریابی خلاق پیشرفته(تریز، تصادفی، جزئ متحرک، گوریلی، شبدری و….)

۸-      مثلث بازاریابی خلاق

۹-      آمیخته بازاریابی خلاق

a.       قیمت گذاری خلاق  و تکنیک های قیمت گذاری خلاق

b.      توزیع خلاق و تکنیک های کانال های توزیع خلاق

c.       ارتباطات خلاق و تکنیک های ایجاد ارتباط خلاق

d.      محصول خلاق و تکنیک های بازاریابی محصول خلاق

۱۰-   انواع بازاریابی خلاق

a.       بازاریابی خلاق درونی

b.      بازاریابی خلاق بیرونی

c.       بازاریابی خلاق سطحی

d.      بازاریابی خلاق شاخه ای

۱۱-   انواع خلاقیت در بازاریابی

a.       خلاقیت تغییری – بازاریابی تغییر

b.      خلاقیت ایجادی یا ساختنی – بازاریابی سازه ای

c.       خلاقیت دگرگونی – بازاریابی دگرگونی

d.      خلاقیت ارتباطی- بازاریابی ارتباطی

e.      خلاقیت جانشینی- بازاریابی جانشینی

f.        خلاقیت جانمایی- بازاریابی جانمایی

g.       خلاقیت ترکیبی – بازاریاب ترکیبی

h.      خلاقیت تنظیمی- بازاریابی تنظیمی

i.         خلاقیت معکوس- بازاریابی معکوس

j.        خلاقیت تراوش- بازاریابی تراوشی

k.       خلاقیت جذب – بازاریابی جذبی

l.         خلاقیت نفوذ – بازاریابی نفوذی

m.    خلاقیت چند بعدی- بازاریابی چند بعدی

۱۲-   تریز و تکنیک های تریز در بازاریابی خلاق – بازاریابی تریزی

جایگزینی، ترکیب، جانشینی، مبالغه، حذف، جانگذاری، جانمایی،تعدیل، ترتیب،استخراج،تجسم، ساده نگاری و….

۱۳-   ارتباطات خلاق در بازاریابی خلاق

۱۴-   تکنیک های ارتباطات بازاریابی خلاق

کارگاه کارگروهی تکنیک های بازاریابی خلاق


سرفصل های ارایه مطالب تکنیک های بازاریابی خلاق و تبلیغات خلاق

ارایه دهنده : مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

khooyehali@yahoo.com

مولف کتاب تاکتیک ها و تکنیک های بازاریابی  تبلیغات

مولف ۵ عنوان کتاب در زمینه بازاریابی، فروش ارتباطات و تبلیغات

مشاور محقق مجری امور تبلیغات و بازاریابی و مدرس دانشگاه

۱-      اهمیت و ضرورت بازاریابی خلاق در جهان امروز

۲-      تعریف و مفاهیم بازاریابی خلاق

۳-      اصول خلاقیت در بازاریابی

۴-      منشور بازاریابی خلاق

۵-      تکنیک های بازاریابی خلاق معمولی (اندازه طرح بسته بندی رنگ و …)

۶-      تکنیک های بازاریابی خلاق متوسط(ترکیبی، تعدیلی تضادی و ….

۷-      تکنیک های بازاریابی خلاق پیشرفته(تریز، تصادفی، جزئ متحرک، گوریلی، شبدری و….)

۸-      مثلث بازاریابی خلاق

۹-      آمیخته بازاریابی خلاق

a.       قیمت گذاری خلاق  و تکنیک های قیمت گذاری خلاق

b.      توزیع خلاق و تکنیک های کانال های توزیع خلاق

c.       ارتباطات خلاق و تکنیک های ایجاد ارتباط خلاق

d.      محصول خلاق و تکنیک های بازاریابی محصول خلاق

۱۰-   انواع بازاریابی خلاق

a.       بازاریابی خلاق درونی

b.      بازاریابی خلاق بیرونی

c.       بازاریابی خلاق سطحی

d.      بازاریابی خلاق شاخه ای

۱۱-   انواع خلاقیت در بازاریابی

a.       خلاقیت تغییری – بازاریابی تغییر

b.      خلاقیت ایجادی یا ساختنی – بازاریابی سازه ای

c.       خلاقیت دگرگونی – بازاریابی دگرگونی

d.      خلاقیت ارتباطی- بازاریابی ارتباطی

e.      خلاقیت جانشینی- بازاریابی جانشینی

f.        خلاقیت جانمایی- بازاریابی جانمایی

g.       خلاقیت ترکیبی – بازاریاب ترکیبی

h.      خلاقیت تنظیمی- بازاریابی تنظیمی

i.         خلاقیت معکوس- بازاریابی معکوس

j.        خلاقیت تراوش- بازاریابی تراوشی

k.       خلاقیت جذب – بازاریابی جذبی

l.         خلاقیت نفوذ – بازاریابی نفوذی

m.    خلاقیت چند بعدی- بازاریابی چند بعدی

۱۲-   تریز و تکنیک های تریز در بازاریابی خلاق – بازاریابی تریزی

جایگزینی، ترکیب، جانشینی، مبالغه، حذف، جانگذاری، جانمایی،تعدیل، ترتیب،استخراج،تجسم، ساده نگاری و….

۱۳-   ارتباطات خلاق در بازاریابی خلاق

۱۴-   تکنیک های ارتباطات بازاریابی خلاق

کارگاه کارگروهی تکنیک های بازاریابی خلاق

علی خویه استاد دانشگاه، مشاور، محقق و مدرس در زمینه های مدیریت،بازاریابی، فروش، برندسازی، تبلیغات، اصول و فنون مذاکره با ۱۸ سال تجربه ی احرایی موفق تالیف و ترجمه ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع

اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

 
کانال تلگرام بازاریابی و برندسازی کانال تلگرام آکادمی مذاکره کانال آموزش اصول و فنون مذاکره - فن بیان و زبان بدن کانال تلگرام انجمن برند ایران - آموزش برندسازی، روش های برندسازی  

درباره علی خویه

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

*

x

این مطلب را نیز بخوانید

مشاوره بازاریابی، مشاور بازاریابی، مشاوره فروش، مشاوران بازاریابی، مشاور بازاریابی تبلیغات فروش و ارتباطات، مرکز مشاوره بازاریابی، وظایف مشاور فروش، کلینیک مشاور بازاریابی، علی خویه، مشاوره تبلیغات، عارضه یابی در مشاوره بازاریابی، مدرس crm، مشاور ارشد مدیر عامل، مشاوره بازاریابی اثربخش، مشاوره بازاریابی تبلیغات و فروش، مدرس بازاریابی، مدرس فروش، مشاور مدیر عامل، مشاور بازاریابی و تبلیغات، مشاور مدیریت بازاریابی، مشاور مدیریت فروش، مشاور مهندسی فروش، مشاوره روانشناسی فروش، مشاوره روانشناسی ارتباط با مشتری، مشاوره مدیریت بازاریابی، وظایف مشاور بازاریابی و فروش، وظایف مشاور بازاریابی، مشاور بازاریابی خوب، مشاور بازاریابی حرفه ای، مشاوره مدیریت، تحقیقات بازاریابی، مشاور تبلیغات، مهارت های مشاور بازاریابی، ترفند های مشاور بازاریابی، مشاوره crm، مشاوره پیشبرد فروش، مشاوره قیمت گذاری، مشاوره مدیریت محصول، مشاوره تحقیقات بازاریابی، مشاور صادرات، مشاوره تبلیغات بازرگانی، مشاور بازاریابی صادرات، سبک های مشاوره بازاریابی، تکنیک های مشاوره بازاریابی و فروش، علی خوبه، وظایف مشاور بازاریابی و تبلیغات، آکادمی مشاوره بازاریابی، کتاب اصول مشاوره مدیریت، مشاور رفتار مصرف کننده، مشاور تصمیم خرید، مشاور افزایش فروش، وظایف و مسولیت های مشاوران مدیریت، مشاوره بازاریاب، فهرست کتاب مشاور بازاریابی، اصول مشاوره بازاریابی،، مدرس برند، مشاور پورسانت، مشاور و مجری مهندسی فروش، کتاب مدیر، بیماری های بازاریابی و فروش و روش های درمان آن عار، عارضه یابی فروش، عارضه یابی بازاریابی، عارضه یابی سازمان فروش، دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ، راه اندازی سیستم و سازمان پخش و فروش مویرگی به صور، بازاریابی و فروش در شرایط بحران، مصاحبه با آقای علی خویه مدرس و مشاور در زمینه مدیر، مشاور مارکتینگ، مدر س بازاریابی marketing، مشاور بازاریابی marketing، تدریس بازاریابی marketing، مدرس بازاریابی و فروش marketing & sales، مدرس بازاریابی marketing، تدریس مدیریت بازاریابی، مدرس و مشاور مدیریت بازاریابی marketing، • معاینه سیستم مشتریان مشاوره

مشاور و مدرس بازاریابی و فروش

      مشاوره بازاریابی، مشاور بازاریابی، مشاوره فروش، مشاوران بازاریابی، مشاور ...