اصول و فنون مذاکره بازرگانی

بازاریابی و برندسازی آرایشی بهداشتی، مهندسی فروش و بازاریابی حرفه ای در صنعت آرایشی بهداشتی دکتر علی خویه

دکتر علی خویه مشاور و مدرس برندسازی بازاریابی و فروش صنعت آرایشی بهداشتی

برندسازی به زبان ساده دکتر علی خویه مشاور و مربی و کوچ شرکت های معتبر در زمینه برند فروش بازاریابی ۵:۰۵ مدرس کوچ مربی و مشاور فروش بازاریابی و برندسازی دکتر علی خویه   سرفصل های آموزشی دوره مدیریت فروش و مهندسی فروش  حرفه ای در صنعت لوازم آرایشی بهداشتی، بازاریابی و برندسازی آرایشی بهداشتی مدرس ومشاور : دکتر علی خویه www.khooyeh.ir Www.khooyeh.com: Www.marketingdoctor.ir مهارت های فروشندگان حرفه ای در صنعت آرایشی بهداشتی آشنایی با جدید ترین فناوری های فروش حرفه ای در صنعت آرایشی بهداشتی تکنیک های مدرن فروش حرفه ای در صنعت آرایشی بهداشتی آشنایی با مدل های ...

ادامه متن »

دام های مذاکره

دام های مذاکره در مذاکره حرفه ای باید دانش و مهارت برخورد با دام های مذاکره را داشته باشید.‌ دام_های_مذاکره چیست؟   • دام_سرد و گرم • #دام_درخواست_لحظات_آخر • دام سیب زمینی داغ • دام عوض کردن مذاکره کننده • دام معامله هلندی • دام رقیب ناشناس • #دام_نفرسوم • دام مذاکره آنی • دام #صمیمیت، معرفت، محبت و… • دام کیفی صحبت کردن • دام چهارچوبها • دام امتیاز زیاد امتیاز کم • دام قدرت حقانیت • #دام_منگنه • دام وسط چیزی را گرفتن • دام پس گرفتن پیشنهاد • دام خریدار دیگر #دام _کیک_ثابت • دام کوری ناشی از ...

ادامه متن »

دوره های آموزشی استاد علی خویه برای آموزشگاه ها و موسسات آموزشی

استاد علی خویه مدرس و مشاور در حوزه بازاریابی فروش و برندسازی در آموزشگاه ها و موسسات آموزشی فرهنگی با 19 سال تجربه اجرایی

بازاریابی موسسات آموزشی بازاریابی آموزشی برندسازی آموزشگاه ها دوره های آموزشی استاد علی خویه برای آموزشگاه ها دوره های آموزشی بازاریابی فروش و برندسازی در آموزشگاه ها و موسسات آموزشی چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی و سازمانی در محل شرکت شما www.khooyeh.ir ۱- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی ۲- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت ۳- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی ۴- رضایت بیشتر مخاطبان و کارکنان، تمرکز مخاطبان و کارکنان ...

ادامه متن »

اصول مذاکره تجاری و فروشنده ی حرفه ای

جلسه مذاکره

_ کسی که می خواهد در دیگران نفوذ و بر آنها اثر گذاری داشته باشد، باید به منابع قدرت دسترسی داشته باشد. بدون داشتن قدرت نمی توان دیگران را همراه کرد. قدرت جز لاینفک مدیریت، رهبری و نفوذ و اثر گذاری است. کانال های مختلفی برای نفوذ بر دیگران وجود دارد که در این مقاله به بررسی آن پرداخته ، رهبری پایدار در مذاکرات فروش را تحلیل کرده و میزان اثربخشی مذاکره در فروش را تبیین می کنم. با مشتری رابطه ای و برخورد صمیمانه و دوستانه ای داشته باشید فروشنده های حرفه ای توانایی ایجاد رهبری پرورش یافته را ...

ادامه متن »

آموزش های مشاوره ای به مدیران همراه اول

یاد ایام از آلبوم خاطرات … سخنرانی چند ماه پیش اینجانب در بین مدیران شرکت های ict ارتباطاتی و مخابراتی A post shared by www.khooyeh.com (@khooyeh.ir) on Feb 16, 2017 at 12:21pm PST   آکادمی مذاکره ایران, چند تعریف ساده : مذاکره : مذاکره فرآیندی است که طی آن از طریق گفتگو و تعامل هدفمند به نقاط مشترک، تایید و رضایت برسند. پیش قرارداد : دوره قبل از انعقاد قرارداد نهایی است که طرفین با اعلام درخواست اولیه و قبول شرایط مقدماتی تا حدی به نظرات هم آشنا شده اند و سعی بر این دارند که ضمن حفظ شرایط موجود ...

ادامه متن »

مذاکره نرم و مذاکره سخت

سه نوع اصلی مذاکره توسط محققان در پروژهٔ مذاکره هاروارد شناسائی شده است. این سه گونه عبارتند از:چانه زنان نرم، چانه زنان سخت و چانه زنان اصولگرا. نرماین افراد مذاکره را به رقابت بسیار نزدیک می‌بینند، بنابراین شیوهٔ ملایمی از چانه زنی را انتخاب می‌کنند. پیشنهادهایی که آنها می‌دهند دربردارنده بهترین منافع آنها نیست، آنها متعهد به تقاضاهای دیگران، اجتناب کننده از رویاروئی هستند و رابطه خوبی را به همتایان مذاکره کننده خود دارند. درک آنها از دیگران دوستی است و هدف آنها توافق است. آنها افراد را از مسائلشان جدا نمی‌کنند، اما در هر دو مورد نرم و ملایم ...

ادامه متن »

چیدمان صندلی های مذاکره

جلسه مذاکره

هنگامی‌که بحث از مذاکره پیش می‌آید، همگان به اصول و فنون مذاکره  می‌اندیشند، حال‌آنکه بخشی از این اصول مرتبط با تشریفات مذاکره و چیدمان وسایل است. یکی از این موارد نیز مرتبط محل استقرار کارکنان، پیرامون میز جلسه مذاکره (کنفرانس یا نشست کارکنان با ریاست سازمان) است. (دقت نمایید که از کلمه رئیس و نه مدیر استفاده می‌نماییم) محل نشستن فرد در پشت میز جلسه خود یک بیانیه سیاسی در مورد جایگاه و نقش فرد در فرایند گفتگو و اهمیت وی در جایگاه سازمانی خویش است. در قرون‌وسطی، مقام و اصالت خانوادگی هر فرد از محل نشستن وی در مجالس رسمی مشخص ...

ادامه متن »

تدریس مذاکره و زبان بدن

استاد علی خویه مدیر آکادمی مذاکره ایران برگزاری ۲۶۰ کلاس، کارگاه و دوره ی آموزشی مدرس مذاکره در سازمان های مطرح و معتبر کشور همکاری با برندهای مطرح خاورمیانه در زمینه های آموزش کارکنان و پرسنل، برندسازی، بازاریابی و  بهبود سیستم فروش مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی شماره تماس مستقیم: ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ body-language,آموزش زبان بدن,زبان بدن در مذاکرات,زبان بدن(Body Language),زبان بدن,زبان بدن body language,دوره های آموزشی,مدرس زبان بدن,مذاکره تجاری,تدریس زبان بدن مدرس اصول و فنون مذاکره , استاد اصول و فنون مذاکره , تدریس اصول و فنون مذاکره , سخنران اصول و فنون مذاکره,  آموزش اصول و فنون مذاکره, دوره اصول و فنون مذاکره, دوره ی ...

ادامه متن »

نکات مهم در فروش و مذاکره تلفنی

نکات مهم در فروش و مذاکره تلفنی : ۱- مانند یک حرفه ای احوال پرسی کنید. فقط نگویید سلام و بلافاصله شروع به صحبت درباره محصول یا خدمات خود نکنید بلکه به طرف مقابل فرصت دهید در بحث شما مشارکت کند. اگر یک احوال پرسی خیلی رسمی کنید به خطا رفته اید. می توانید با یک صبح بخیر یا عصر بخیر شروع کنید و اگر نام کسی را که به او زنگ می زنید می دانید حتماً او را به اسم صدا کنید. متفاوت باشید. حرفه ای رفتار کنید. ۲- خود و سازمان خود را معرفی کنید. مثلاً بگویید اسم ...

ادامه متن »

دوره تکنیک های فروش حرفه ای مذاکره اثربخش

دوره تکنیکهای فروش حرفه ای مذاکره اثربخش و تکنیک های متقاعد سازی- مدرس علی خویه

دوره تکنیک های فروش حرفه ای مذاکره اثربخش و تکنیک های متقاعد سازی در بین پرسنل فروش سن ایچ . ردبول . شریسا.  نستله در استان گیلان رشت

ادامه متن »