بازاریابی

شرکت در نمایشگاه جهت افزایش فروش

کارگاه اموزشی اصول و مهارت های غرفه داری و مدیریت غرفه و نمایشگاه مدرس: علی خویه khooyeh.ir

اهداف حضور در نمایشگاه سالها پیش از مدیر یک شرکت نساجی موفق پرسیدم چرا در نمایشگاه شرکت می کنید؟ پاسخ داد: برای اینکه به رقبایم نشان دهم من هنوز زنده ام! هنوز ورشکست نشده ام و سرپایم! چون من مشتری خودم را دارم و از این نظر نمایشگاه به درد من نمی خورد! آن روزها این نظر برایم عجیب بود، اما پس از تاسیس شرکت و حضور در یکی دو نمایشگاه، معنی جمله آن مدیر را کاملا فهمیدم! به طور کلی می توان اهداف حضور در نمایشگاه را در چند مورد زیر خلاصه نمود: – بازاریابی  و جذب مشتری: در ...

ادامه متن »

ایجاد جایگاه برند خود در ذهن مشتری

ایجاد جایگاه برند خود در ذهن مشتری برای ایجاد جایگاه خود در ذهن مشتری ، باید از درون کسب و کار خود شروع نمایید. هر عضو از سازمان که با مشتری در ارتباط است باید نمادی کامل و بی‌نقصی از جایگاه برند باشد . تا زمانی که همه به‌ گونه‌ای با مشتری در ارتباط هستند، باید بهترین بیان و تجلی را از جایگاه را داشته باشند. حالا به قسمت سخت ماجرا می‌رسیم. هر آنچه را که نشان‌دهنده برند شماست، روی دیوار قرار دهید. تمام شرایطی که از طریق آن با مشتریان خود در تعامل هستید را لیست کنید. چگونه می‌توانم ...

ادامه متن »

تدریس CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)

تدریس CRM مدرس بازاریابی، مدرس فروش، استاد بازاریابی، دوره های بازاریابی و فروش، کلاس اصول و فنون مذاکره، مدرس مذاکره، مدرس زبان بدن، مدرس مدیریت، مدرس MBA ، دوره های تخصصی بازاریابی و فروش، مشتری مداری و افزایش فروش، افزایش مشتری، جذب مشتری

تدریس و آموزش مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بندر شهید رجایی- بزرگترین منطقه ی اقتصادی کشور-هرمزگان-بندرعباس  

ادامه متن »

مراحل تحقیقات بازاریابی

تحقیقات بازاریابی

تحقیقات بازاریابی چیست؟ آن دسته از پژوهش ها پیرامون یک مساله در حوزه بازاریابی و گرد آوری داده ها، تبدیل آن به اطلاعات و تحلیل اطلاعات و پیگیری پیوندهای آن در مباحثی چون: عرضه، تقاضا، آمیخته بازاریابی، رفتارمصرف کننده، توسعه نام تجاری، استراتژی سازمانی، عارضه یابی سازمانی، منابع انسانی حوزه بازاریابی و مفاهیمی چون بخش بندی، جایگاه سازی و هدف گذاری را شامل می گردد . «تحقیقات بازاریابی» با تعیین جایگاه فعلی بنگاه اقتصادی در صنعت، تحلیل عمومی صنعت و رقبا و تشخیص نقاط انحرافی احتمالی بهتری را برای تدوین جایگاه مطلوب فراهم می آورد. در حوزه مطالعاتی از این ...

ادامه متن »

بازاریابی و فروش فرش

بازاریابی و برندسازی فرش دستباف و ماشینی فرش و قالیچه

اهمیت بازاریابی در فرش ناشی از موقعیت ممتاز این کالا است. فرش ایران با توان رقابت پذیری با سایر تولیدکنندگان و با دقت در تنوع تولیدات، فرصتی اقتصادی است که می تواند زمینه ساز اشتغال و ارزآوری باشد. بازاریابی “فرآیندی اجتماعی و مدیریتی ست که به وسیله آن هر فرد نیازها و خواسته های خود را از طریق تبادل ارزش با دیگران برآورده می سازد” (کاتلر و آرمسترانگ،۶،۱۳۸۹). با این تعریف در نظر داشتن نیازها، خواسته ها و ارزش ها در یک ارتباط دو سویه با توجه به تحولات اجتماعی و نحوه مدیریت این رابطه به گونه ای که توان ...

ادامه متن »

فروشندگی لوازم خانگی

بازاریابی و فروشندگی لوازم خانگی - یخچال ، اجاق گاز، فر و ماکروویو، لباس شویی، ظرف شویی

دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری مدیریت  بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری بازاریابی  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری مدرس : استاد علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸   مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     ، عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی، دارای بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی ...

ادامه متن »

همایش مدیریت، توسعه و ارتقا برند

دوره تکنیکهای فروش حرفه ای مذاکره اثربخش و تکنیک های متقاعد سازی- مدرس علی خویه

همایش روابط عمومی های برتر ایران همایش مدیریت، توسعه و ارتقا برند سخنران: علی خویه  

ادامه متن »

نکات مهم در بازاریابی

نکاتی در خصوص بازاریابی ‌اگر ‌بازاریاب ‌بتواند ‌نیازهای ‌مشتری ‌را ‌درک ‌کند، ‌محصولاتی ‌را ‌تولید ‌و ‌به ‌بازار ‌مصرف ‌ارایه ‌نماید ‌که ‌از ‌بالاترین ‌ارزش ‌برخوردار ‌باشند ‌و ‌قیمت ‌گذاری، ‌توزیع، ‌ترویج ‌و ‌تبلیغ ‌را ‌به ‌روشی ‌کارساز ‌انجام ‌دهد، ‌به ‌طور ‌حتم ‌محصولات ‌به ‌راحتی ‌به ‌فروش ‌خواهند ‌رفت. ‌بنابراین ‌فروش ‌و ‌تبلیغ، ‌تنها ‌بخشی ‌هستند ‌از ‌معجون ‌بازاریابی. ‌معجون ‌به ‌معنی ‌مجموعه ‌ای ‌از ‌ابزار ‌و ‌وسایل ‌بازاریابی ‌که ‌با ‌هم ‌بر ‌روی ‌بازار ‌اثر ‌می‌گذارند. ‌بنابراین ‌میتوان ‌بازاریابی ‌را ‌نوعی ‌فرایند ‌اجتماعی ‌و ‌مدیریتی ‌دانست ‌که ‌به ‌وسیله ‌آن ‌افراد ‌و ‌گروه‌ها ‌فارغ ‌از ‌مرزبندی‌های ‌رایج ‌جغرافیایی ...

ادامه متن »

اصول چیدمان در هایپرمارکت ها و فروشگاه ها

شاید فروشگاه های خرده فروشی مانند سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها در نگاه اول صرفاً فضایی پر از قفسه ها، یخچال ها و مجموعه ای از کالاها به نظر برسند که کنار هم چیده شده اند تا شما به عنوان مشتری مراجعه کنید و کالای مورد نیازتان را خریداری کنید! نه، به این سادگی نیست!  چیدمان قفسه ها، تجهیزات و یخچال ها در عین سادگی، می تواند از قوانینی پیروی کند که تغییرات و نوسانات قابل توجهی در میزان فروش کالاها ایجاد کند. اینها قوانینی هستند که در نگاه اول به چشم نمی آیند و به شکلی نامحسوس تأثیر خود ...

ادامه متن »

مقایسه فروش و بازاریابی

مقایسه فروش و بازاریابی 🔴 فروش: ۱- تأکید بر محصول دارد. ۲- شرکت در ابتدا محصول را تولید می‌کند. ۳- مدیریت فروش محور است. ۴- برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت بوده و در قالب محصولات و بازارهای امروز هست. ۵- نیازهای فروشنده را بیان می‌دارد. ۶- به کسب‌وکار به‌عنوان یک فرایند تولید محصول می‌نگرد. ۷- تأکید بر حفظ فن‌آوری موجود و کاهش هزینه‌ها دارد. ۸- هزینه‌ها قیمت را تعیین می‌کنند. ۹- فروش مشتری را به‌عنوان حلقه آخر از زنجیره کسب‌وکار در نظر می‌گیرد. 🔵 بازاریابی: ۱- تأکید بر نیازها و خواسته‌های مصرف‌کننده دارد. ۲- شرکت ابتدا نیازها و خواسته‌ها مشتری و مصرف‌کننده را ...

ادامه متن »