مقالات تبلیغات

ایجاد انگیزه در خریداران فروشگاه

مشاوره هایپرمارکت و فروشگاه زنجیره ای

تبلیغات در خرده فروشی بررسی می شود / ایجاد انگیزه برای خریدار ترویج (همان ترفیع یا پیشبرد فروش) شاید بیشتر از هر چیز با تبلیغات شناخته می شود. تبلیغات موثر فرآیندی است که باعث می شود دانش، نگرش و رفتار مشتریان نسبت به موضوع مورد نظر تغییر کرده و آگاهی های بالقوه ایشان نسبت به کالا یا خدمات ارائه شده افزایش یابد. تبلیغات، پیام مناسب را از طریق یک رسانه مناسب به مخاطب مناسب ارائه می دهد. برنامه تبلیغاتی هر فروشگاه نشأت گرفته از برنامه کلی و طرح بازاریابی آن فروشگاه خواهد بود. البته نباید فراموش کرد که در تبلیغات، ...

ادامه متن »

دوره ی تدوین استراتژی بازاریابی | برنامه بازاریابی

استراتژی‌های بازاریابی

با درک به اهمیت و کاربرد استراتژی های بازاریابی، بازاریابان قادر به تصمیم گیری های بهتری در مورد محصولات، خدمات، مشتریان، نام تجاری، و آینده ی سازمان خود هستند. این دوره به تشریح اهمیت تمام مراحل در فرآیند برنامه ریزی بازاریابی، از جمله تصمیم گیری، اجرا، مدیریت و نظارت بر عملکرد سازمان خواهیم پرداخت. پس از اتمام این دوره شما را قادر به تدوین و دستیابی به اهداف استراتژیک خود هستید. مدرس: علی خویه توجه: این دوره به درخواست مدیران سازمان ها می تواند در محل سازمان شما برگزار شود.  محتوای دوره بخش اول : تحلیل وضعیت کنونی – Situation analysis درک چگونگی تجزیه و ...

ادامه متن »

کانال تلگرام بازاریابی، فروش، مدیریت، برندینگ، مذاکره و تبلیغات

کانال تلگرام بازاریابی، فروش، مدیریت، برندینگ، مذاکره و تبلیغات جهت عضویت روی لینک زیر کلیک کنید: https://telegram.me/mmsbc  

ادامه متن »

شیوه درست و اثرگذار تبلیغات

اصول و فنون تبلیغ معنا و مفهوم تبلیغ : به معنای پخش کردن ، انشاء‌ کردن ، چیزی را شناساندن امروزه واژه  تبلیغ سیاسی یا پروپاگاندا  بیشتر به معنای تاثیر گذاری  بر عقیده است و هدف برای تحت تاثیر قراردادن عقاید ،‌نگرشها و یا اعمال دیگران با استفاده از نمادهایی چون کلمات ،‌اشارات ، پلاکاردها ،‌موسیقی ،‌ لباس ، نشانها ، آرایش مو و… تعریف تبلیغات ( تبلغ ) : تلاشی است سازمان یافته و آگاهانه به منظور دستکاری در احساس و ادراک و تغییر نگرش در رفتار مخاطب در جهت اهداف خاص مبلغ اهداف تبلیغات :  ۱- شکل دهی ...

ادامه متن »

همه چیز درمورد بازاریابی چریکی

بازاریابی چریکی بازاریابی چریکی[۱]، اصطلاحی است که اولین بار توسط جی کنراد لوینسون[۲] در کتابی با عنوان “بازاریابی چریکی” در سال ۱۹۸۲ تشریح شد؛ وی بازاریابی را از منظر چریکی فرصتی می داند برای بازاریابان تا به مشتریان حال و آینده خود کمک کنند که در راه رسیدن به هدفشان موفق شوند.[۲] بازاریابی چریکی روشی غیر معمول برای اندازه گیری و پیش بینی رفتار، تحت تاثیر قرار دادن افراد، و آزمایش و تعیین کمیّت و کیفیت تجارت بر مبنای یک بودجه کم در بنگاه است. در واقع بازاریابی چریکی نوعی بازاریابی نامنظم جهت کسب حداکثر نتایج با به کارگیری حداقل ...

ادامه متن »

گام ها و مراحل جذب مشتری به وسیله تبلیغات موثر

توضیح گام ها و مراحل جذب مشتری به وسیله تبلیغات : جلب توجه : گام اول در این الگو این است که توجه مخاطب را به محصول جلب کنیم. ایجاد علاقه : گام دوم در این الگو این است که مخاطب را به کالای مورد نظر علاقهمند کنیم. ایجاد تمایل۳ :گام سوم در این الگو، تحریک مخاطب برای داشتن محصول است . سوق دادن به خر ید۳ : آخرین گام در این الگو هدایت مخاطب به سوی اقدام به خرید کالاست. ) یک تبلیغ مؤثر پیش از هر چیز باید بتواند توجه مخاطبان مورد هدفش را به خود جلب کند ...

ادامه متن »

روش های کم هزینه در بازاریابی و تبلیغات

تاثیر تاکتیک های کم هزینه بازاریابی در کسب و کار امروزه برائ بازاریابی راه هایی از روش های اینترنتی تا چاپ تبلیغات مختلفی وجود دارد. بیان ویژگی های شرکت و محصولات بە طرق مختلف امکان پذیر است.   امروزه برائ بازاریابی راه هایی از روش های اینترنتی تا چاپ تبلیغات مختلفی وجود دارد. بیان ویژگی های شرکت و محصولات بە طرق مختلف امکان پذیر است. اگر پول بسیاری برائ تبلیغات و بازاریابی ندارید نگران نباشید، تاکتیک های کم هزینه فراوانی وجود دارد کە می توانید در کسب و کار خود بە کار ببرید و سبب موفقیت شما شود. در اینجا ...

ادامه متن »

روش های کاهش هزینه ی تبلیغات و بازاریابی

بر دیوار خارجی شرکت، نام و زمینه کار شرکت را بنویسید. با رستوران بزرگی در تهران کار می‌کردم. ۱- کسب و کار خود را در محیط کار تبلیغ کنید بر دیوار خارجی شرکت، نام و زمینه کار شرکت را بنویسید. با رستوران بزرگی در تهران کار می‌کردم. این رستوران در نمای خارجی هیچ تابلوی قابل توجهی نداشت. بسیاری از اشخاصی که از آنجا عبور می‌کردند نمی‌دانستند که در آنجا رستورانی وجود دارد. این رستوران هنگامی که تابلوی بزرگی از نمای داخلی رستوران را بر دیوار خارجی نصب کرد، تعداد مراجعین به رستوران بیشتر شدند. هر گونه نوشته یا علامتی از ...

ادامه متن »